Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Teisipäev, 12 Nov 2019 08:52:31 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: F1
PostitusPostitatud: Neljapäev, 15 Mai 2014 11:14:27 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Ma ise küll pingsalt F1 enam ei jälgi aga sellega olen ikka kursis, et MB ülekaal on masendav sellel hooajal.

Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.
Eks varsti on sellised lahendused ka tänavamasinatel ma pakun.

Point algab umbes 5:20


_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: F1
PostitusPostitatud: Neljapäev, 15 Mai 2014 11:36:05 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 25 Sept 2013 16:57:41 +0000
Postitusi: 192
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
JP kirjutas:
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.

Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!

_________________
Legacy TD 2013
Focus RS 2018


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: F1
PostitusPostitatud: Neljapäev, 15 Mai 2014 13:31:19 +0000 
Eemal
Subaruaff
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 17 Okt 2013 12:54:01 +0000
Postitusi: 69
Asukoht: Tartu
Tarmo kirjutas:
JP kirjutas:
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.

Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!

Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....

_________________
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6

Info: romm.koma@gmail.com


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: F1
PostitusPostitatud: Neljapäev, 15 Mai 2014 15:40:30 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 25 Sept 2013 16:57:41 +0000
Postitusi: 192
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Junga kirjutas:
Tarmo kirjutas:
JP kirjutas:
Märkasin ühte videot netis, mis seda põhjendab, ja mis ma oskan öelda, lahendus on nii lihtne, et see on lihtsalt geniaalne.

Subaru puhul siis oleks analoogse süsteemiga turbo vertikaalne - kuumkoda (mootori) all ja külm pool üleval? Nice!

Sa oled asjadest valesti aru saanud.... Turps pole mite vertikaalne , et kuum all ja külmpool üleval, vaid üks asub mootori tagaosas, ja külmkoda mootori eesosas....

Ei ole valesti aru saanud. Subarul on ju väljalase all ja sisselase üleval. Ehk turbo kuumakoda peaks olema all, siis võll "läbi käigukasti" üles ja külm pool koos vahejahutiga on üleval. Nii oleks torud võimalikud lühiksesed...

_________________
Legacy TD 2013
Focus RS 2018


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: F1
PostitusPostitatud: Reede, 16 Mai 2014 20:33:13 +0000 
Eemal
Subaruaff
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 17 Okt 2013 12:54:01 +0000
Postitusi: 69
Asukoht: Tartu
Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.

_________________
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6

Info: romm.koma@gmail.com


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: F1
PostitusPostitatud: Reede, 16 Mai 2014 23:12:28 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Junga kirjutas:
Vertikaalne turbo võll ei peaks Eriti pikalt vastu.


Miks mitte? :roll:




Kui juba turbodele jutt läks siis see on ka üks huvitav turbo, mis boxerile oleks hädasti vajalik, et madalalt hakkaks spoolima.



Nippon võiks ju ära soetada masina ja vorpima hakata :lol:

_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur