Mootor Puterdab.
Mootor Puterdab.
Tervist!
Probleem 2001 a. Legacy 2,5l mootoriga. Mootor töötas probleemi vabalt. Märkasin, et kliimapumba rihm on kuhugi vastu käinud. Kuna töötava mootoriga ei saanud päris täpselt aru, keerasin mootorit käsitsi ringi väntvõlli otsas olevast rihmarattast ja leidsin, et rihm käib vastu ülemist rihmakatet vms. Probleem kõrvaldatud, mõtlesin, et panen käima ja vaatan igaks juhuks üle, aga auto ei tahtnud enam käivituda. Peale paari katset läks hetkeks käima, puterdas hirmsat moodi ja suri välja. Tegin paar katset veel, tulemus sama. eemaldasin igaks petteks akult miinus klemmi, et ehk läks aju lolliks vms, ja puhastasin küünlad samuti ära ( küünlad vahetatud u 10K km tagasi koos rihmade ja rullikutega). Viskasin klemmi peale tagasi ja proovisin uuesti käima, tulemus oli pisut parem, aga ikka puterdas, nagu üks silinder ei töötaks vms, aga mingi aja peale suri ise välja. Puhastasin ära väntvõlli anduri, nuka anduri, detonatsiooni anduri, tühikäigu mootori, tulemus ei paranenud. Eemaldasin igaks juhuks ka hammasrihma väikse kaane, et kontrollida, ehk pinguti vms puru pole lennanud, aga rihm tundus pingul olevat. Siin kohal sai minu mõistus otsa.
Oskab ehk keegi hüva nõu anda, mida veel kontrollida, puhastada või resetida võiks? Ei tahaks veel suuremahulisemat lammutustööd ette võtta, ehk on mõni pisiviga.
Lugesin kellegi teemast, et on esinenud probleeme temperatuuri anduriga, aga ise ei suutnud tuvastada selle asukohta, teab keegi selle kohta informatsiooni jagada? (jahutus vedelikku sai ka lisatud, umbes liitri jagu oli kaduma läinud)
Parimat!
Raido.
Probleem 2001 a. Legacy 2,5l mootoriga. Mootor töötas probleemi vabalt. Märkasin, et kliimapumba rihm on kuhugi vastu käinud. Kuna töötava mootoriga ei saanud päris täpselt aru, keerasin mootorit käsitsi ringi väntvõlli otsas olevast rihmarattast ja leidsin, et rihm käib vastu ülemist rihmakatet vms. Probleem kõrvaldatud, mõtlesin, et panen käima ja vaatan igaks juhuks üle, aga auto ei tahtnud enam käivituda. Peale paari katset läks hetkeks käima, puterdas hirmsat moodi ja suri välja. Tegin paar katset veel, tulemus sama. eemaldasin igaks petteks akult miinus klemmi, et ehk läks aju lolliks vms, ja puhastasin küünlad samuti ära ( küünlad vahetatud u 10K km tagasi koos rihmade ja rullikutega). Viskasin klemmi peale tagasi ja proovisin uuesti käima, tulemus oli pisut parem, aga ikka puterdas, nagu üks silinder ei töötaks vms, aga mingi aja peale suri ise välja. Puhastasin ära väntvõlli anduri, nuka anduri, detonatsiooni anduri, tühikäigu mootori, tulemus ei paranenud. Eemaldasin igaks juhuks ka hammasrihma väikse kaane, et kontrollida, ehk pinguti vms puru pole lennanud, aga rihm tundus pingul olevat. Siin kohal sai minu mõistus otsa.
Oskab ehk keegi hüva nõu anda, mida veel kontrollida, puhastada või resetida võiks? Ei tahaks veel suuremahulisemat lammutustööd ette võtta, ehk on mõni pisiviga.
Lugesin kellegi teemast, et on esinenud probleeme temperatuuri anduriga, aga ise ei suutnud tuvastada selle asukohta, teab keegi selle kohta informatsiooni jagada? (jahutus vedelikku sai ka lisatud, umbes liitri jagu oli kaduma läinud)
Parimat!
Raido.
Re: Mootor Puterdab.
Ei, kõik tuled on ilusti kustus, nii nagu peab.imprezaH6 kirjutas:Kas armatuuris check engine lamp põleb kui mootor töötab?
Re: Mootor Puterdab.
Väntvõlli ja nukkvõllide märgid võiks ära kontrollida.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Mootor Puterdab.
Hammasrihm ühe hamba võrra nukast läinud, on tulnud ette sellist jama korra.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Mootor Puterdab.
Minult sama pakkumine, puterdamine tuleb arvatavasti sellest, et väntvõlli ja nukkvõlli andurid annavad ajule valesid signaale. Muidugi võib ka antud andurite pistikuid kontrollida ennem kui suureks lammutamiseks läheb
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mootor Puterdab.
Tänan kõiki kiire reageerimise eest, tänaseks on viga kõrvaldatud. Rikke põhjuseks oli väsinud hammasrihma pinguti, tänu millele viskas hammasrihm paar hammast üle.
Parimat!
Raido.
Parimat!
Raido.
Re: Mootor Puterdab.
Klapid pähe ei käinud?Renegade kirjutas:Tänan kõiki kiire reageerimise eest, tänaseks on viga kõrvaldatud. Rikke põhjuseks oli väsinud hammasrihma pinguti, tänu millele viskas hammasrihm paar hammast üle.
Parimat!
Raido.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Mootor Puterdab.
Ei, õnneks pääsesin seekord ainult hoiatusega.vaska kirjutas:Klapid pähe ei käinud?Renegade kirjutas:Tänan kõiki kiire reageerimise eest, tänaseks on viga kõrvaldatud. Rikke põhjuseks oli väsinud hammasrihma pinguti, tänu millele viskas hammasrihm paar hammast üle.
Parimat!
Raido.
Re: Mootor Puterdab.
Ei hakka uut teemat tegema, kuna sarnane probleem Legacyga ainult mootor on 2,0 bensiin manuaal 2006a. Kõik toimis hästi, läksin korraks poodi ja tagasitulles autot käivitades
jäi mootori tuli põlema ja mootori temp näidik pani segast, oli põhjas ja väreles. Kuna mul olemas see bluetooth jublakas siis kustutasin tule kohe ära, veakood oli ka, midagi kütusega seotud aga ei jäänud meelde, kuna oli väga kiire siis pidin asjaga õhtul tegelema ja veakoodi täpsemalt uurima.
Nüüd point ongi selles, et viga tagasi pole tulnud aga auto ei tööta korralikult. Läheb kohati väga raskelt käima, tühikäik algul väga vilets, tahab välja surra aga jääb siiski käima.
Nii natuke aega jaurab ja siis lõpuks kõik ok kuni järgmise käivitamiseni. Sõidu ajal ka kõik ok, mingeid puterdamisi ei ole, lihtsalt ei taha kohati hästi käima minna ja tühikäik peale käivitust
kukub paar korda peaaegu nulli aga välja ei sure. Lambda ja õhulugeja näidud tunduvad ok, kuid samas pole kindel ka kui palju võib seda bluetooth jublakat usaldada.
jäi mootori tuli põlema ja mootori temp näidik pani segast, oli põhjas ja väreles. Kuna mul olemas see bluetooth jublakas siis kustutasin tule kohe ära, veakood oli ka, midagi kütusega seotud aga ei jäänud meelde, kuna oli väga kiire siis pidin asjaga õhtul tegelema ja veakoodi täpsemalt uurima.
Nüüd point ongi selles, et viga tagasi pole tulnud aga auto ei tööta korralikult. Läheb kohati väga raskelt käima, tühikäik algul väga vilets, tahab välja surra aga jääb siiski käima.
Nii natuke aega jaurab ja siis lõpuks kõik ok kuni järgmise käivitamiseni. Sõidu ajal ka kõik ok, mingeid puterdamisi ei ole, lihtsalt ei taha kohati hästi käima minna ja tühikäik peale käivitust
kukub paar korda peaaegu nulli aga välja ei sure. Lambda ja õhulugeja näidud tunduvad ok, kuid samas pole kindel ka kui palju võib seda bluetooth jublakat usaldada.
Re: Mootor Puterdab.
See bluetooth jublakas loeb andmeid, mida mootoriaju näeb, ehk siis nende täpsuse pärast ma ei muretseks.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mootor Puterdab.
Ok aga kust otsast alustada siis, kui vigu ei näita, vb kütusesurve madal, pump hakkab surema? Kas see on normaalne kui bensiinipaagi korgi maha keeran ja siis sealt üks korralik susin järgneb?
Ühegi teise autoga sellist asja pole kunagi olnud.
Ühegi teise autoga sellist asja pole kunagi olnud.
Re: Mootor Puterdab.
Paagiõhutus ventiil on vigane, kui susiseb.
Seda, kas muud probleemid ka seotud võivad olla, ei oska niimoodi öelda.
Võid ju proovida enne käivitamist paar korda süüde lihtsalt sisse keerata (et benapump rõhu üles lööks) ja siis käivitada. Või enne käivitust bensukork korra lahti keerata ja vaadata, kas siis käivitub normaalselt/paremini.
(Need soovitused põhinevad lihtsalt minu loogilistel järeldustel, et ehk on vaakum paagis niivõrd suur, et pump ei jaksa algul rõhku üles lüüa)
Seda, kas muud probleemid ka seotud võivad olla, ei oska niimoodi öelda.
Võid ju proovida enne käivitamist paar korda süüde lihtsalt sisse keerata (et benapump rõhu üles lööks) ja siis käivitada. Või enne käivitust bensukork korra lahti keerata ja vaadata, kas siis käivitub normaalselt/paremini.
(Need soovitused põhinevad lihtsalt minu loogilistel järeldustel, et ehk on vaakum paagis niivõrd suur, et pump ei jaksa algul rõhku üles lüüa)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mootor Puterdab.
Käisin autot vahepeal proovimas ja töötab praegu nagu kell. Keerasin paagilt ka korgi maha aga ei susisenud seal enam midagi.
Vestlesin ka veidi ühe tuttava remondimehega ja tema ütles ka, et selline seos on täiesti võimalik, kui paagi tuulutus ei toimi siis pumba töö on häiritud.
Samuti võib viga olla tühikäigu mootoris. Ega ma ennem midagi teegi, kui nüüd viga uuesti peaks tulema siis proovin esimesena paagi korki ja kui see ei aita siis auto remonti.
Vestlesin ka veidi ühe tuttava remondimehega ja tema ütles ka, et selline seos on täiesti võimalik, kui paagi tuulutus ei toimi siis pumba töö on häiritud.
Samuti võib viga olla tühikäigu mootoris. Ega ma ennem midagi teegi, kui nüüd viga uuesti peaks tulema siis proovin esimesena paagi korki ja kui see ei aita siis auto remonti.
Re: Mootor Puterdab.
Kuna ise kirjutasid, et mootori temp näidik pani segast, siis mina kontrolliks ennekõike tosooli kogust ja siis mootori temperatuuri andurit, kävitusprobleemid ning ebanormaalne tühikäik võivad selle anduri hälbe korral ka vabalt esineda + võib juurde loopida ükskõik millise küttesüsteemi anduri vea, tegelik viga on aga see, et mootor näeb temperatuuri valesti ja kasutab valesid kompensatsioone. Antud anduri veakoodi näidatakse sisuliselt ainult siis, kui ta täiesti lühises on või mitte mingit takistust ei oma...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.