Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Võiks uurida, et mis viskoossusega õli pannakse neile uutele, kui antud uudise kommentaarium ei eksi ja ka meie masinatele pannakse sisse 0w20, siis ma siiralt imestan, et sellest murest pole varem kuuldud, boxerid ei ole kunagi ju 0w õlisid sallinud...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Kusjuures, enne oli sees 5w40 ja siis võttis küll õli peale tallamist kuid hoolduses mariines pandi nö tehase soovitus 5w30 ja pole peale seda tilkagi juurde valanud (10k+ läbitud peale hooldust nüüd) ja näit max peal ilusti.
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Käisin täna Autospiritist läbi ja rääkisin asjast. Selline õli kulu ei pidavat viitama millelegi eripärasele ja on igati normi piires.
Eks peale järgmist õlivahetust saab asja rohkem kontrolli alla -- mis õli sisse läheb jne.
Eks peale järgmist õlivahetust saab asja rohkem kontrolli alla -- mis õli sisse läheb jne.
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Mõni nädal tagasi sai tehtud hooldus. Hoolduse käigus leiti, et piduri kettad ja klotsid on viimase piiri peal ja vajaks kohe vahetust.
Otsustasin ise osad muretseda ja vahetada. Vahetuse käigus selgus aga, et kettad ja klotsid on suht heas korras -- esimestel klotsidel äärmisel juhul pool kulunud, tagumistel ehk pisut rohkem. Kettad polnud ka üldse mitte halvas olukorras.
Vahetus sai siiski tehtud ja nüüd terve uus piduri jooks all.
Muus osas ka kõik vinks-vonks. Kütusekulu on üllatavalt hea -- keskmine 8,2!
Otsustasin ise osad muretseda ja vahetada. Vahetuse käigus selgus aga, et kettad ja klotsid on suht heas korras -- esimestel klotsidel äärmisel juhul pool kulunud, tagumistel ehk pisut rohkem. Kettad polnud ka üldse mitte halvas olukorras.
Vahetus sai siiski tehtud ja nüüd terve uus piduri jooks all.
Muus osas ka kõik vinks-vonks. Kütusekulu on üllatavalt hea -- keskmine 8,2!
- Manused
-
- pic (30)_1.jpg (193.89 KiB) Vaadatud 14946 korda
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Kus siis sellise kliendi petmisega tegeletakse?
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Viimati muutis alanle88, P, 09 Okt 2016 21:01:04 +0300, muudetud 1 kord kokku.
WRX 2007
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Ma enda kogemuse pealt tooks välja, et ehkki klotsil võib seda materjali peal veel olla, pole pidurdusjõud enam teps mitte see, mis ta olla võiks. Ehk ümbersõnastades: kui alles on 1/3-1/4ndik klotsi ja ketas värske siis on enda huvides tervislik ära vahetada klotsid ja pidurivedelik. Kui liugur ka veel natuke talvist sodi täis ja kummimansett väsinud siis võib erksama jalaga see pidurdamine väga piinlik tunduda.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Ilus kombo nende 17" velgede ja valge värviga
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Kui klotsid ikkagi järgmise hoolduseni välja ei vea enam, siis on asi juba hapu ja tuleks ära vahetada. Vb on mul teine arusaam (mitte-Subarufännilik), aga auto on sõitmiseks, mitte pidevalt remondi vahet käimiseks.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Pole pikka aega siia lehele sattunud ja tähele pannud, et vahepeal päris vilgas arutelu lisandunud!
Muus osas võib jätkuvalt ainult kiidusõnu lisada - - auto veereb mõnusalt, kütusekulu on nüüd lausa 7,8 peale kukkunud. Kindlasti on ökonoomsuse võti madalad pöörded -- 120km/h sõites on mootori pöörded 2000 juures, mis on sellise (madala) võimsusega autode puhul suht haruldane. Samas linnas ühtlasel kiirusel kulgede kusagil 1200 peal, ehk praktiliselt tühikäigul.
CVT kastil on käitumisel omad eripärad kuid nendega saab harjuda.
Plaanis oleks lisada päevatuled, mis rakenduks automaatselt, aga pole viitsinud tegeleda. Kui keegi on seda ise teinud, siis vihjed, kust tuledele toide võta, oleks igati teretulnud.
No ma päris petmiseks seda ei nimetaks ja ei hakkaks siinkohal ka kedagi laimuga kostitama. Ilmselt lähen samasse töökotta ka järgmine kord.Boot kirjutas:Kus siis sellise kliendi petmisega tegeletakse?
Klotsid olid kulumisega alles poolepeal (võrdlesin vahetades tutikate katetega).Tiit kirjutas:Kui klotsid ikkagi järgmise hoolduseni välja ei vea enam, siis on asi juba hapu ja tuleks ära vahetada. Vb on mul teine arusaam (mitte-Subarufännilik), aga auto on sõitmiseks, mitte pidevalt remondi vahet käimiseks.
Tegelikult küll 16" veljed Aga see värvikombinatsioon venitas need tõesti visuaalselt suuremaks. Ostes oli valge asemel punane lakk (halja alumiiniumi peal) ja sellega tundus velg väiksem. Kuna aga lakk juba koorus, siis sai tehtud selline kombinatsioon vastavalt auto värvile.tanelxt kirjutas:Ilus kombo nende 17" velgede ja valge värviga
Muus osas võib jätkuvalt ainult kiidusõnu lisada - - auto veereb mõnusalt, kütusekulu on nüüd lausa 7,8 peale kukkunud. Kindlasti on ökonoomsuse võti madalad pöörded -- 120km/h sõites on mootori pöörded 2000 juures, mis on sellise (madala) võimsusega autode puhul suht haruldane. Samas linnas ühtlasel kiirusel kulgede kusagil 1200 peal, ehk praktiliselt tühikäigul.
CVT kastil on käitumisel omad eripärad kuid nendega saab harjuda.
Plaanis oleks lisada päevatuled, mis rakenduks automaatselt, aga pole viitsinud tegeleda. Kui keegi on seda ise teinud, siis vihjed, kust tuledele toide võta, oleks igati teretulnud.
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Viimase hooldusvälba vahel ei märganud praktiliselt mingit õli taseme langust, nii et arvatavasti võib selle kas eelmise omaniku sõidumaneeri või mittesobiva õli arvele kirjutada.Duster kirjutas:Võiks uurida, et mis viskoossusega õli pannakse neile uutele, kui antud uudise kommentaarium ei eksi ja ka meie masinatele pannakse sisse 0w20, siis ma siiralt imestan, et sellest murest pole varem kuuldud, boxerid ei ole kunagi ju 0w õlisid sallinud...
Re: Subaru Legacy V-gen. sedaan -- 2011
Kui eelnevalt oli probleem kehvade lähituledega, mis on selle mudeli puhul kaasasündinud probleem, siis nüüd sai see probleem lahenduse. Uued tuled näitavad nii supper hästi, et lausa ootad, millal pimedaks läheb!
Siinkohal tuleb tända ka Autospiritit, kes omaosaluse selles protsessis minimaalseks suutis viia.
Siinkohal tuleb tända ka Autospiritit, kes omaosaluse selles protsessis minimaalseks suutis viia.