Ostuabi: Forester 2013-2014
Ostuabi: Forester 2013-2014
Plaanis autovahetus ja hetkel valik jäänud pidama Foresteril. Pole valem Subaru't omanud ning sellepärast siit nati nõu otsingi.
Peamiselt leiaks masin kasutust pereliikurina, aga aegajalt vaja ka sileda tee pealt kaugemale minna. Kuna elan linnast väljas, siis ei tohiks ka talvel liikumisega hätta jääda.
Päris uue peale hammas ei hakka, nii et valikus hetkel 2013-2014 mudelid ja konkreetsemalt silma jäänud selline isend:
http://www.auto24.ee/clients/autospirit ... d6405632l6
Kuidas see 110 kw trassi pealt möödasõitudega hakkama saab? Hetkel sõidan diisliga ja hea momendiga üsna harjunud.
Kas oleks õigustaud ka XT'd kaaluda. Leidsin ühe sellise ka:
http://www.auto24.ee/clients/mariine/us ... 4b405632l6
Kas XT puhul peaks lisaks kütuse ja kindlustuse suuremale kulule ka millegi muuga arvestama?
Tänud juba ette.
Peamiselt leiaks masin kasutust pereliikurina, aga aegajalt vaja ka sileda tee pealt kaugemale minna. Kuna elan linnast väljas, siis ei tohiks ka talvel liikumisega hätta jääda.
Päris uue peale hammas ei hakka, nii et valikus hetkel 2013-2014 mudelid ja konkreetsemalt silma jäänud selline isend:
http://www.auto24.ee/clients/autospirit ... d6405632l6
Kuidas see 110 kw trassi pealt möödasõitudega hakkama saab? Hetkel sõidan diisliga ja hea momendiga üsna harjunud.
Kas oleks õigustaud ka XT'd kaaluda. Leidsin ühe sellise ka:
http://www.auto24.ee/clients/mariine/us ... 4b405632l6
Kas XT puhul peaks lisaks kütuse ja kindlustuse suuremale kulule ka millegi muuga arvestama?
Tänud juba ette.
Re: Oatuabi: Forester
Hei,
Ma olen esimest aastat Subaru omanik, väga suureks asjatundjaks ennast ei pea. Aga bensuga 2,0 CVT-st soovitan eemale hoida, kui linnast välja asja. Proovisin seda enne ostmist - linnas väga hea aga maanteel täiesti jõuetu. Möödasõit oli väga, väga vaevaline.
Nüüd sõidan diisliga ja väga rahul. Maanteel hea, põlluvaheteel hea, linnas pole ka viga.
trv,
J.
Ma olen esimest aastat Subaru omanik, väga suureks asjatundjaks ennast ei pea. Aga bensuga 2,0 CVT-st soovitan eemale hoida, kui linnast välja asja. Proovisin seda enne ostmist - linnas väga hea aga maanteel täiesti jõuetu. Möödasõit oli väga, väga vaevaline.
Nüüd sõidan diisliga ja väga rahul. Maanteel hea, põlluvaheteel hea, linnas pole ka viga.
trv,
J.
-----------------------------
'19 Outback 2,5 CVT
'19 Outback 2,5 CVT
Re: Oatuabi: Forester
Vabalthingav 110kw jääb ka minu arvates lahjaks, eriti, kui pere peal pidevalt ja kiirused üleval, võsas saaks hakkama. Üleüldiselt ära neid kulunorme kusagilt paberilt väga vaata, ei kannata päevavalgust, minu isiklik kogemus on mitmeid põlvkondi vanematega, kuid miskit pole muutunud-1,6l,2l ja 2l turbo võtavad igapäeva liikluses sama koguse kütust, alla turbo seega erilist pointi pidada pole.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Oatuabi: Forester
Pigem juba XT, mahlapakike on selline mõttetu mehe masin.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Oatuabi: Forester
Oled autot upgradenud või enesehinnanguga probleemid?vaska kirjutas:Pigem juba XT, mahlapakike on selline mõttetu mehe masin.
Forester XT 2014
Re: Oatuabi: Forester
Eneseiroonia lõi korraks välja. Hinnangutega on kõik jätkuvalt parimas korras.hannesp kirjutas:Oled autot upgradenud või enesehinnanguga probleemid?vaska kirjutas:Pigem juba XT, mahlapakike on selline mõttetu mehe masin.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Osatuabi: Forester
Sai just eelneval suvel uus 2.0 110kw automaat ligi võetud, uuena. Liigume enamasti kahekesi. Natuke liigne virisemine käib siin, pole see asi nüüd nii hull midagi, harjud autoga ära ja arvestas möödasõitu tehes, pole veel olukorda tekkinud, et ei jõuaks.
Aga jah, kui rahakott peale hakkab, siis muidugi XT, aga ma ei arva, et vabalthingav ka halb variant on.
Aga jah, kui rahakott peale hakkab, siis muidugi XT, aga ma ei arva, et vabalthingav ka halb variant on.
Subaru Forester '15
Re: Osatuabi: Forester
Diisli peale mõtlesin isegi esimesene, aga tahaks kindlasti automaati. Automaadiga diislid on kahjuks hinnaskaalalt natuke väljas.jyrxx kirjutas:Hei,
Ma olen esimest aastat Subaru omanik, väga suureks asjatundjaks ennast ei pea. Aga bensuga 2,0 CVT-st soovitan eemale hoida, kui linnast välja asja. Proovisin seda enne ostmist - linnas väga hea aga maanteel täiesti jõuetu. Möödasõit oli väga, väga vaevaline.
Nüüd sõidan diisliga ja väga rahul. Maanteel hea, põlluvaheteel hea, linnas pole ka viga.
trv,
J.
Plaan siin nädalavahetusel või siis uuel nädalal bensukaid proovima minna. Kui veab, siis saan mõlemaga järjest tiiru teha.ats87 kirjutas:Sai just eelneval suvel uus 2.0 110kw automaat ligi võetud, uuena. Liigume enamasti kahekesi. Natuke liigne virisemine käib siin, pole see asi nüüd nii hull midagi, harjud autoga ära ja arvestas möödasõitu tehes, pole veel olukorda tekkinud, et ei jõuaks.
Aga jah, kui rahakott peale hakkab, siis muidugi XT, aga ma ei arva, et vabalthingav ka halb variant on.
Eks siis näis, kuidas tundub.
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Selle paari omatud aasta jooksul on keskmine küttekulu 8,5-9 l/100. Linn-mnt pooleks. Täitsa asjalik liikur see 2 liitrine ka. Möödasõidud tuleb natu ette planeerida ja pole hullu midagi.
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Kui sa oled vabalthingavatega harjunud, siis on kõik hästi.
Kui aga harjud turbomootoriga ära, siis on keeruline mingit pointi vabalthingava omamises leida.
(Ma olin nädal aega sunnitud 2,2 liitrisega ringi kärutama)
Kui aga harjud turbomootoriga ära, siis on keeruline mingit pointi vabalthingava omamises leida.
(Ma olin nädal aega sunnitud 2,2 liitrisega ringi kärutama)
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Sõidan 2009 aasta 2,5L turbo-ga, manuaal. Iga paagiga arvutan küttekulu ja see jääb vahemikku 8,4-9,5. Oleneb palju maanteed/metsa, linnas sõidan harvem. Selle aastakäigu masinatel ei ole erilist küttekulu vahet, turbo või vabalthingav. Sellest ka otsustasin turbo võtta. Aga Ise just ka vaatan, et kui vahetama hakkan siis peaks alates 2014 mudeleid vaatama. Tehase järgi on vabalthingavate küttekulud ulmeliselt madalad, maantee 5,5 ja keskmine 6,5l. Seal on juba vahe sees ja kui sõitmist rohkem on vabalthingav ökom. Minu eelmine diisel võttis samapalju. Ei tea nüüd mis reaalne kulu on. Usun et ilma turbota saab ka vabalt hakkama, ei ole seda pedaali tallamist Turboga on ikkagi raske ennast tagasi hoida, möödasõidud tõmbavad näo naerule
Kindlustuse aastamaks on võrreldes eelmise diisliga peaaegu sama. Enne oli aastas 60€ siis nüüd Foresteril 80€.
Kindlustuse aastamaks on võrreldes eelmise diisliga peaaegu sama. Enne oli aastas 60€ siis nüüd Foresteril 80€.
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Käisin vahepeal ühe vabalthingavaga proovisõidul. Linnast välja seekord ei jõudnud veel, aga linnasõidul oli igati vinks-vonks.
Pigem siis kaldun vabalthingava poole - polegi väga rallikat vaja.
Kuidas teil masin seestpoolt vastu peab - istmete kulumine, niginad-naginad?
Pigem siis kaldun vabalthingava poole - polegi väga rallikat vaja.
Kuidas teil masin seestpoolt vastu peab - istmete kulumine, niginad-naginad?
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Ei tea kui palju selle faceliftiga muudeti, aga 2013 aasta auto hakkas natuke nagisema küll. Vahetasin paar nädalat tagasi uue vastu ära ja hea võrdlusmoment oli - uus on ikka tublisti vaiksem seest kui esimese otsa auto. Istmete kulumisi ja muud sellist ei täheldanud.
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Ära võta seda penskari varianti, mine parem proovi minu endist XT-d, ta Topis ilusti letil ootamas. Tehniliselt polnud ühtegi probleemi, lihtsalt ego ei mahtunud kaasa. Kui tekib küsimusi, võin alati vastata.aat0mik kirjutas:Käisin vahepeal ühe vabalthingavaga proovisõidul...
Endal mul jälle kastikas.
http://www.topauto.ee/et/koik-kasutatud ... ar_id=4612
Forester XT 8CVT MY14
Re: Ostuabi: Forester 2013-2014
Cvt
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI