Õline tosool TEEMA LUKKU
Õline tosool TEEMA LUKKU
Ahoi subarulased
Kirjutan nimelt sõbra palvel, sest ta ise pole siin kasutaja ja arvab, et läbi minu kontakteerudes saab rohkem tarkust ja abi.
Nimelt tal kahe ja poole liitrine arbuus ning avastas päevad tagasi, et tosool on õline.
Arutasime koos, et plokikaane tihend või kaas ise kutu.
Mis variandid veel võiks olla, et mis viga või mis seda põhjustab?
Ja mida tuleks edasi teha ja kuidas jaole saada ja kui kalliks remont võib minna?
Aidake palun, teie kui õlisemate näppudega mehed.
Jääme abile lootma
Kirjutan nimelt sõbra palvel, sest ta ise pole siin kasutaja ja arvab, et läbi minu kontakteerudes saab rohkem tarkust ja abi.
Nimelt tal kahe ja poole liitrine arbuus ning avastas päevad tagasi, et tosool on õline.
Arutasime koos, et plokikaane tihend või kaas ise kutu.
Mis variandid veel võiks olla, et mis viga või mis seda põhjustab?
Ja mida tuleks edasi teha ja kuidas jaole saada ja kui kalliks remont võib minna?
Aidake palun, teie kui õlisemate näppudega mehed.
Jääme abile lootma
Viimati muutis kris123, T, 30 Aug 2016 19:42:17 +0300, muudetud 1 kord kokku.
seljakott08WRX
Re: Õline tosool
Ju kaanetihend seal ära on .. Tuleb maha võtta ja siis selgub täpsemalt. Eeldan et remont minimaalselt 800-1k eur, kui tekib üllatusi, siis siit saab ainult edasi minna.
Re: Õline tosool
Arvad, et ikka tihendis asi. Aga eks selgub jah kui maha võtta, enne ei tea, võib ainult oletada.renxwr kirjutas:Ju kaanetihend seal ära on .. Tuleb maha võtta ja siis selgub täpsemalt. Eeldan et remont minimaalselt 800-1k eur, kui tekib üllatusi, siis siit saab ainult edasi minna.
Kui suur on tõenäosus, et kui ära pesta nii mootor ja radikas ja panna uus tosool ja uus õli ja filter, et sama jama tagasi ei tule?
Ning sõitma peab kindlasti minimaalselt ja vaikselt, mitte paarutama.
seljakott08WRX
Re: Õline tosool
Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k )
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k )
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Õline tosool
Selge, nüüd sotid selged.Tubaru kirjutas:Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k )
Ütlen sõbrale edasi, kindlasti rõõmus ta selle uudise üle pole, aga õnneks tal veel üks saksa diisel millega saab liikuda.
Nüüd peab sõber hakkama remondi pleissi otsima.
Aga tänud abi eest, kui midagi kellelgi veel pähe torkab, siis võite märku anda.
seljakott08WRX
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Õline tosool
Võin seda oma sõbra näitel kinnitada. Igasugune edasisõitmine selliste ohumärkidega viib vaid suuremate remondiarveteni.Tubaru kirjutas:Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k )
Muuseas tema mootori remondi organiseeris Mariine ja seda vägagi mõistlike hindadega (võrdlesime erinevaid pakkujaid)
Re: Õline tosool
Üllatav, et Mariine mõistlikku hinda pakkus.BlackRabbit kirjutas:Võin seda oma sõbra näitel kinnitada. Igasugune edasisõitmine selliste ohumärkidega viib vaid suuremate remondiarveteni.Tubaru kirjutas:Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k )
Muuseas tema mootori remondi organiseeris Mariine ja seda vägagi mõistlike hindadega (võrdlesime erinevaid pakkujaid)
Eks peab temagi nüüd hakkama pakkumisi võtma.
seljakott08WRX
Re: Õline tosool
Õlijahuti võib ka lekkida.
Re: Õline tosool
Kusjuures hea tähelepanek, just lugesin vahejahutuse kohta ka teisest foorumist.nelivedu kirjutas:Õlijahuti võib ka lekkida.
Ütleme nüüd ausalt, et kui on asi vahejahutuses, siis oleks sõbral asi lihtsam.
Kuid no paha ei teeks klapikaane tihendi kontroll ja sealt edasi silindrid ja pead.
Aga oletame, et asi on vahejahutuses, kas siis võib sõita maks 100 km, et auto remonti saada?
Ja kas asi võib ka olla turbo võllitihendis?
seljakott08WRX
Re: Õline tosool
Kui õli on tosoolis, aga vastupidi ei ole, siis 100km viisakust kannataks vast ära, kuid risk on siiski. Kuna õlirõhk on kõrgem kui tosoolisurve, siis purunenud õlijahuti (ära ütle vahejahuti, viimane on intecooler ning ei suuda kuidagi mahlasid segi ajada) võib seda tekitada, kunagi keegi käis kivis ja oli mõra sees, siis tal oli sama teema. Turbot väga ei usuks, enamasti nad lekivad siiski õli ainult ning õlikulu muutub suht metsikuks, tosoolini enamasti selle murega ei jõuta ja lastakse pigem saaled kotti õlipuudujäägiga. Kõige tõenäolisem on siiski kaanetihendid, kui tosooliahelas ajab mulli ka, siis on suht kindlalt kaaned.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Õline tosool
Srri et sassi ajasin vahejahuti ja õlijahuti.Duster kirjutas:Kui õli on tosoolis, aga vastupidi ei ole, siis 100km viisakust kannataks vast ära, kuid risk on siiski. Kuna õlirõhk on kõrgem kui tosoolisurve, siis purunenud õlijahuti (ära ütle vahejahuti, viimane on intecooler ning ei suuda kuidagi mahlasid segi ajada) võib seda tekitada, kunagi keegi käis kivis ja oli mõra sees, siis tal oli sama teema. Turbot väga ei usuks, enamasti nad lekivad siiski õli ainult ning õlikulu muutub suht metsikuks, tosoolini enamasti selle murega ei jõuta ja lastakse pigem saaled kotti õlipuudujäägiga. Kõige tõenäolisem on siiski kaanetihendid, kui tosooliahelas ajab mulli ka, siis on suht kindlalt kaaned.
Tosooli ei kao, õli ka ei kao ning jahutusradikas asi muat mitte selline valkjas.
Ehk siis kas võib arvata, et probleem on minimaalne?
Sõber juba midagi uuris ja saab järk nädal pilli anda üle ning hakatakse uurima.
Aga tänud abi eest.
Vaatan, et siin foorumis on targad mehed koos ning jagavad biiti.
seljakott08WRX
Re: Õline tosool
Ma pakun sellise variandi ka välja nagu mul juhtus. Esindus otsustas üks hetk kogu aeg kasutusel olnud rohelise "tavalise" jahutusvedeliku hoolduse käigus vahetada mingi sinaka Subaru Longlife Coolant vedeliku vastu. Paarituhande kilomeetri pärast nägi see täpselt selline välja, nagu oleks õli sisse pääsenud. Uuriti ja puuriti ja lõpuks pesti süsteem läbi ja pandi roheline vedelik tagasi ning roheliseks ta jäigi.
Ehk siis äkki sõber käis hoolduses mingi aeg tagasi ja seal valati mingit manti juurde, mis eelmisega reageeris?
Ehk siis äkki sõber käis hoolduses mingi aeg tagasi ja seal valati mingit manti juurde, mis eelmisega reageeris?
MY09 STi
Re: Õline tosool
Okei.sulapekk kirjutas:Ma pakun sellise variandi ka välja nagu mul juhtus. Esindus otsustas üks hetk kogu aeg kasutusel olnud rohelise "tavalise" jahutusvedeliku hoolduse käigus vahetada mingi sinaka Subaru Longlife Coolant vedeliku vastu. Paarituhande kilomeetri pärast nägi see täpselt selline välja, nagu oleks õli sisse pääsenud. Uuriti ja puuriti ja lõpuks pesti süsteem läbi ja pandi roheline vedelik tagasi ning roheliseks ta jäigi.
Ehk siis äkki sõber käis hoolduses mingi aeg tagasi ja seal valati mingit manti juurde, mis eelmisega reageeris?
Tänud abi eest.
Sõbral sai asi lahendatud.
Lõpuks tuli välja, et ei olnudki õli jahutusvedeliku sees.
Lihtsalt mingi asi reageeris tosooliga ja asi läks nii paisupaagis kui ka jahutusradikas väga sogaseks ja mustaks.
Lasi välja kõik jahutusvedeliku pea 8 liitrit ja uus roheline sisse ja õlist polnud muide seal haisuga ega täppigi.
Niiet, selle sai nagu kõik ja hetkeks case closed.
seljakott08WRX