Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
-
Kontakt:
#31
Postitus
Postitas Tarmo » T, 06 Dets 2016 14:06:04 +0300
Tubaru kirjutas: ainult suurema rõhuga kohast... ja teadagi kus see on. Või mõtlen mööda?
Rehvist - onju ...
Ma just seda veepumba poolt tekitatud rõhku mõtlesin, kui vedelik veepumbast lahkub siis seda ikka lükatakse natuke ja näiteks mõrane lõdvik võib veidi lekkida. Aga päris õhumullikesed peaks ikka silindrist lähtuma ja see on juba paha lugu. Äkki saab mingi nipiga (läbipaistev lõdvik???) teada, kummalt poolelt mullikesi tuleb? Või ei ole silindripeade mahavõtmisel enam vahet, kas üks pool või mõlemad teha. Kui üks lekib, siis ega teinegi kaua enam vastu ei pea?
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#32
Postitus
Postitas Tubaru » T, 06 Dets 2016 14:32:24 +0300
Täna ööga langes ka tase radikast + tõmbas veel ülevoolupaagist kaasa.
Käivitus normaalselt ja valget pilve väljalaskest ei tulnud. See nagu viitaks siiski tavalisele lekkele, üritan tõstukile saada ja piinlikult näpuga järge ajada. Loodetavasti selgub miskit.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
meelisx
- Subaruaff
- Postitusi: 60
- Liitunud: P, 04 Nov 2012 11:55:53 +0300
#33
Postitus
Postitas meelisx » K, 07 Dets 2016 14:26:57 +0300
Sellise läbisõidu pealt kipuvad 3,0 liitristel mootoritel kaanetihendid ära väsima. Reeglina piisab tihendite vahetusest ja kaante lihvimisest, kuid on ka juhuseid kui tuleb plokk ära lihvida. Loodetavasti oli seekord viga kõigest jahutusvedeliku lekkes. Kui viga ei paranenud võib küsida kaanetihendite vahetamise pakkumist. 5243393
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#34
Postitus
Postitas Tubaru » K, 07 Dets 2016 22:09:30 +0300
Imelik lugu. Kui eile enne käivitamist oli radikas vedeliku tase madalavõitu (juurde ma ei valanud), siis täna oli ilusasti servani (eks ilmselt tõmbas ülevoolupaagist peale peale eilset tiiru).
Käisin ka tõstukil uudistamas lekkeid.. aga kuna tark pea tahtis enne radikas ka taset kontrollida sooja mootoriga, siis võite ise arvata, mis juhtus ja palju lekke kohti niimoodi avastab...
Üks tagumistest volladest oli küll tilgaga (sinna ei usu, et radikakorgi vahelt pritsis), kohendasime natuke klambrit ja voolikut ning puhastasime põhjaaluse ja mootori tosoolist puhtaks, homme jälle tõstukile siis.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#35
Postitus
Postitas Tubaru » K, 07 Dets 2016 23:42:29 +0300
meelisx kirjutas:Sellise läbisõidu pealt kipuvad 3,0 liitristel mootoritel kaanetihendid ära väsima.
Huvitav, et Inglismaa foorumites räägivad just, et kolmeliitristel kaanetihend on üks viimaseid asju, mis üldse läheb. Ja seal on neid masinaid palju rohkem liikvel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
tarvo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: E, 16 Juun 2014 21:33:27 +0300
- Asukoht: Keila
#36
Postitus
Postitas tarvo » N, 08 Dets 2016 08:31:28 +0300
Mul oli 250 000 ees kui kaaned lihvis käisid. Oli juba piisavalt kuuma saanud ja eks poldid ka kuumaga mängivad ja andsid natuke järgi
-
Tiit
- Guru
- Postitusi: 1222
- Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
- Asukoht: lõunaosariigid
#37
Postitus
Postitas Tiit » N, 08 Dets 2016 19:16:36 +0300
Mis kork Sul radikal on? Originaal?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#38
Postitus
Postitas Tubaru » N, 08 Dets 2016 20:26:41 +0300
Jah, uus originaal.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#39
Postitus
Postitas Tubaru » T, 13 Dets 2016 19:31:52 +0300
Täna oli jälle tõstukil ja vaatluse tagajärjel selgus, et kõik kohad on kuivad, välja arvatud radikas. Seal olid värsked tosooli jäljed peal. Niiet radikas vahetusse!
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
-
Kontakt:
#40
Postitus
Postitas Tarmo » K, 14 Dets 2016 12:53:23 +0300
Ma arvan, et asi lõppeb sellega, et ostad hoopis täiesti uue Subaru ja probeem ikka ära ei kao
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#41
Postitus
Postitas Tubaru » K, 14 Dets 2016 15:09:29 +0300
Loodaks ikka sellele saagale radikavahetusega kriipsu alla tõmmata
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
Öökull
- Subaruaff
- Postitusi: 75
- Liitunud: R, 27 Dets 2013 23:06:53 +0300
#42
Postitus
Postitas Öökull » K, 28 Dets 2016 00:54:15 +0300
No kas päkapikud tegid vahepeal auto korda?
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#43
Postitus
Postitas Tubaru » K, 28 Dets 2016 03:03:31 +0300
Radikas sai vahetatud küll, aga pole veel mahti saanud pähe anda masinale, et katsetada. Lund/jääd pole ja asfaldil lähevad kiirused liiga suureks + vähestest allesjäänud naastudest hakkab ka kahju.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
Tubaru
- JDM
- Postitusi: 3577
- Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
- Asukoht: Pärnu
#44
Postitus
Postitas Tubaru » P, 08 Jaan 2017 14:06:33 +0300
Eile katsetasin libedust ja sai natuke rohkem pähe antud, ning enam temp üle normi ei tõuse. Viga oligi siis radiaatoris.
Võib teema kokkuvõtta sellega.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI