Taga undab
Taga undab
SG Forester manuaal:
Maantee kiirusel kui gaas lahti lasta on taga "undamist" kuulda aegajalt, samuti kurvis. Külma/sooja erinevust pole täheldanud. Ise mõtlen, et kardaan/veovõll/rattalaager.
Maantee kiirusel kui gaas lahti lasta on taga "undamist" kuulda aegajalt, samuti kurvis. Külma/sooja erinevust pole täheldanud. Ise mõtlen, et kardaan/veovõll/rattalaager.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Taga undab
Mõtted head. Ega siis jäägi muud üle, kui tõstuki peale ja kontrollida. Siin foorumis võime jäädagi arutlema.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Taga undab
Tõsi ta on, lihtsalt mõtlesin, et ehk on kellelgil konkreetse sümptomiga kokkupuude olemas.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Taga undab
Kivi kusagil difriraami pukside või sillatala vahel võib ka vabalt olla...endal mitu korda olnud juba.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Taga undab
Ok, viskan pilgu peale. Õli oli igatahes puhas ja normis. Ratastest sikutades ka lõtku ei tundnud. ainus mis oli, üks veovõll andis vb pool mm liikuma (difrist ratta poole ja tagasi).
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Taga undab
Kui mul Imprezal taga undama hakkab, siis on naine järelikult autos
Re: Taga undab
Minu Forester undas ka kui tagarattalaagrid läbi olid aga lõtku sees ei olnud. Viga diagnoositi esinduses tõstukil ja lasertermomeetriga.
Re: Taga undab
Kui rattalaager, siis see peaks maanteel pöörates rohkem häält tegema hakkama.
Re: Taga undab
Tundub, et SG Foresteril ongi keeruline tuvastada, kui tagaotsas miskit undab.
Nüüdseks olen mõlemad tagumised rattalaagrid vahetanud ja kummalgi juhul ei olnud enne vahetust peale undamise ja mürina olemasolu mingit kindlat märki, kummale poole häälitsev laager jääb.
Esimene kord tundus mürisevat kogu tagasild alates juba 20km/h kiirusest. Lõtku ratastes ei olnud. Mingil hetkel siiski ütles kõrv, et vasakul pool müriseb rohkem.
Teine kord - 40000km pärast vasaku laagri vahetust - hakkas jauramine pihta kõigepealt 75-85km/h kiirustel ja vaikselt laienes 50-100 km/h peale. Undamine tundus algul tulevat üldse auto keskelt.
Aga ikka ei mingit lõtku kummalgipool ratastes, isegi kui mürin juba veel tugevamaks oli muutunud viie tuhande kilomeetriga.
Kurvides see jõrisemise heli küll muutus, aga mitte kõvemaks-vaiksemaks, vaid paremkurvis kostis hääl rohkem vasakult ja vasakkurvis justkui hoopis paremalt
Kuna 40000km on piisav, et ka juba vahetatud vasak laager võiks uuesti läbi olla, ei teadnud ikkagi kindlalt, kuspool häda on.
Kuna autopidamise teevad kulukaks valediagnoosid ja hooldamatus, mitte varuosad või remont, siis tahtsin veel mingit kinnitust oletusele.
Seepeale tuligi meelde siin teemas loetud vihje termomeetrile.
Sõitsin siis maanteel 15km ja kohe peatumise järel mõõtsin rattamutri temperatuuri tavalise odava infrapuna-termomeetriga. Õues oli 10C, vasaku ratta mutter näitas 24C ja parema ratta oma 27C. Lasin maha jahtuda ja kordasin katset, sõites võimalikult ilma pidurdamata. Sain samasuguse paari-kolme kraadise erinevuse parema poole kasuks. Selle pealt siis otsustasingi.
Täna lasksin parempoolse laagri ära vahetada ja tulemus on ... et maru hea on jälle sõita vaikselt ilma kõrvalhelideta
Aga lõppjäreldus on hoopis selline, et kui ei tea, kummal pool laager müriseb, siis on tõepoolest üsna loogiline vahetada rattalaagreid kummalgi pool korraga. Jääb see pikk mõistatamine ja mürina kannatamine ära
Nüüdseks olen mõlemad tagumised rattalaagrid vahetanud ja kummalgi juhul ei olnud enne vahetust peale undamise ja mürina olemasolu mingit kindlat märki, kummale poole häälitsev laager jääb.
Esimene kord tundus mürisevat kogu tagasild alates juba 20km/h kiirusest. Lõtku ratastes ei olnud. Mingil hetkel siiski ütles kõrv, et vasakul pool müriseb rohkem.
Teine kord - 40000km pärast vasaku laagri vahetust - hakkas jauramine pihta kõigepealt 75-85km/h kiirustel ja vaikselt laienes 50-100 km/h peale. Undamine tundus algul tulevat üldse auto keskelt.
Aga ikka ei mingit lõtku kummalgipool ratastes, isegi kui mürin juba veel tugevamaks oli muutunud viie tuhande kilomeetriga.
Kurvides see jõrisemise heli küll muutus, aga mitte kõvemaks-vaiksemaks, vaid paremkurvis kostis hääl rohkem vasakult ja vasakkurvis justkui hoopis paremalt
Kuna 40000km on piisav, et ka juba vahetatud vasak laager võiks uuesti läbi olla, ei teadnud ikkagi kindlalt, kuspool häda on.
Kuna autopidamise teevad kulukaks valediagnoosid ja hooldamatus, mitte varuosad või remont, siis tahtsin veel mingit kinnitust oletusele.
Seepeale tuligi meelde siin teemas loetud vihje termomeetrile.
Sõitsin siis maanteel 15km ja kohe peatumise järel mõõtsin rattamutri temperatuuri tavalise odava infrapuna-termomeetriga. Õues oli 10C, vasaku ratta mutter näitas 24C ja parema ratta oma 27C. Lasin maha jahtuda ja kordasin katset, sõites võimalikult ilma pidurdamata. Sain samasuguse paari-kolme kraadise erinevuse parema poole kasuks. Selle pealt siis otsustasingi.
Täna lasksin parempoolse laagri ära vahetada ja tulemus on ... et maru hea on jälle sõita vaikselt ilma kõrvalhelideta
Aga lõppjäreldus on hoopis selline, et kui ei tea, kummal pool laager müriseb, siis on tõepoolest üsna loogiline vahetada rattalaagreid kummalgi pool korraga. Jääb see pikk mõistatamine ja mürina kannatamine ära
Re: Taga undab
Enda omal diagnoosisin parema tagarattalaagri kõrvaga ära.Esiotsa on hulka raskem tuvastada,kumb on.Seljatagant tulevat häält eristab kõrv paremini.Mul oli laager muidugi nii otsas,et sirgelt sõites ka müdises/urras/ulgus
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Re: Taga undab
kas keegi on ka ise vahetanud taga ratta laagrit
mul oleks vaja vahetada
oleks headest nõuannetest huvitatud
mul oleks vaja vahetada
oleks headest nõuannetest huvitatud
Subaru forester 2.5 turbo
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee