OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Tere,
Jõudsin sel nädalal siis nii kaugele, et tellisin uue OB ära. Olen samal teemal kaasa rääkinud siin foorumis alates 2015, kui uus kere tuli, aga ostuni läks üksjagu aega.
Taustast, et kuidas ma siiani jõudsin (vähemalt omale huvitav tagant järele mõelda). Senimaani olen põhiliselt rootsalstega sõitnud (saab 9000 ja 9-5, mitu erinevat Volvo V70-et). Kui autovahetus päevakorda jõudis, oli põhiline eesmärk esimest korda elus proovida 4x4 ja kõrgem kliirents. Esimene soov puht huvi, teine vajadus. Päris maasturi vajadust nagu ka ei ole.
Sõelale jäid lõpuks kasutatud Volvo XC70 (ca 80 kilo läbisõit), uus Octavia Scaut ja uus Outback. Ega selget paremat ei olnud, igal omad head ja vead. Tegemist ju tegelikult üsna erinevate autodega.
Aga miks OB? Esiteks jättis bensiinimootor kustumatu mulje. Lisaks on nähtavus kõige parem ja oma pm 2m pikkusega mahun OB salongi kõige paremini ära.
Ok, OB valitud. Siis tekkis mitu järgmist küsimust, et mis varustus ja mis värv.... oehhh see viimane uskumatult raske valik . Jõudsin juba pm kõik värvid läbi laikida kuniks jõudsin kaarega tagasi oma esialgse lemmiku tungsteni juurde. Varustusel sai määravaks Summiti hea helisüsteem ja minu armastus traditsioonilise katuseluugu vastu. Seega tungsten + tume sisu. (teadlikult ei ütle must, kuna mu arvates tegemist väga kena tumehalliga). Lisaks veel parkimisandur ja välja mõned hõbedad liistud.
Kahte asja ootan eriti! Esiteks päeva millal auto kätte saan ja teiseks talve.... lumist ja sügavat talve...
Jõudsin sel nädalal siis nii kaugele, et tellisin uue OB ära. Olen samal teemal kaasa rääkinud siin foorumis alates 2015, kui uus kere tuli, aga ostuni läks üksjagu aega.
Taustast, et kuidas ma siiani jõudsin (vähemalt omale huvitav tagant järele mõelda). Senimaani olen põhiliselt rootsalstega sõitnud (saab 9000 ja 9-5, mitu erinevat Volvo V70-et). Kui autovahetus päevakorda jõudis, oli põhiline eesmärk esimest korda elus proovida 4x4 ja kõrgem kliirents. Esimene soov puht huvi, teine vajadus. Päris maasturi vajadust nagu ka ei ole.
Sõelale jäid lõpuks kasutatud Volvo XC70 (ca 80 kilo läbisõit), uus Octavia Scaut ja uus Outback. Ega selget paremat ei olnud, igal omad head ja vead. Tegemist ju tegelikult üsna erinevate autodega.
Aga miks OB? Esiteks jättis bensiinimootor kustumatu mulje. Lisaks on nähtavus kõige parem ja oma pm 2m pikkusega mahun OB salongi kõige paremini ära.
Ok, OB valitud. Siis tekkis mitu järgmist küsimust, et mis varustus ja mis värv.... oehhh see viimane uskumatult raske valik . Jõudsin juba pm kõik värvid läbi laikida kuniks jõudsin kaarega tagasi oma esialgse lemmiku tungsteni juurde. Varustusel sai määravaks Summiti hea helisüsteem ja minu armastus traditsioonilise katuseluugu vastu. Seega tungsten + tume sisu. (teadlikult ei ütle must, kuna mu arvates tegemist väga kena tumehalliga). Lisaks veel parkimisandur ja välja mõned hõbedad liistud.
Kahte asja ootan eriti! Esiteks päeva millal auto kätte saan ja teiseks talve.... lumist ja sügavat talve...
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
bensumootor kustumatu mulje??? mismõttes
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Ilmselt eelmised autod olid diiselmootoriga ja nüüd istus bensumootoriga autosse mis on vaikne, sujuv ja mõnus.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Esimesed 300 km sõidetud. Naeratus on näol ja valikuga igati rahul. Igal pool sõites kiikan vasakule ja paremale, kas on mõnd metsarada kuhu pöörata Mootor + käigukast mulle sobilikud, defineeriks nii, et sobivad hästi vaikseks ja mugavaks kulgemiseks.
Harjumust vajab see, et pm enamus juhiabisüsteemide nuppe on vastupidises suunas vs eelmise autoga. Mis oli enne paremal on nüüd vasakul ja vastupidi.
Kõige rohkem meeldib ruumikus ja avarus salongis (olen ise pm 2m pikk). Ruumi on jalgadele piisavalt ja jääb ka tagumistele reisijatele.
Kui miinuseid otsida, siis pagasiruum oli mul eelmisel autol laiem (Volvo V70). OB-l võtavad koopad rohkem ruumi. Aga selle eest on väga ruumikas panipaik pagasis katte all!
Eriti lahe on kiirusehoidik, ehk siis kogu see OB silmade süsteem, mis pikema tripi veel mugavamaks teeb (Eks ta ole hetkel ka mänguasi, pole ennem adaptiivset kiirusehoidikut olnud).
Lisan ka pildi esimesest pikemast tripist.
Harjumust vajab see, et pm enamus juhiabisüsteemide nuppe on vastupidises suunas vs eelmise autoga. Mis oli enne paremal on nüüd vasakul ja vastupidi.
Kõige rohkem meeldib ruumikus ja avarus salongis (olen ise pm 2m pikk). Ruumi on jalgadele piisavalt ja jääb ka tagumistele reisijatele.
Kui miinuseid otsida, siis pagasiruum oli mul eelmisel autol laiem (Volvo V70). OB-l võtavad koopad rohkem ruumi. Aga selle eest on väga ruumikas panipaik pagasis katte all!
Eriti lahe on kiirusehoidik, ehk siis kogu see OB silmade süsteem, mis pikema tripi veel mugavamaks teeb (Eks ta ole hetkel ka mänguasi, pole ennem adaptiivset kiirusehoidikut olnud).
Lisan ka pildi esimesest pikemast tripist.
- Manused
-
- OB.jpg (85.73 KiB) Vaadatud 19661 korda
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Tore, et meil siin uuemaid masinaid ka ikka juurde tuleb. Kas see on MY17 või MY16,5?
MY09 STi
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
See MY 2016. Mõtlesin päris pikalt, uus pruun värv tundus ka päris ahvatlev, mis 17 mudeliga tuli. Aga no lõpuks, 2018 algusest saab juba kereuuendusega varianti tellida, mis hetkel USA-s juba müügil..... nii jäängi ootelesulapekk kirjutas:Tore, et meil siin uuemaid masinaid ka ikka juurde tuleb. Kas see on MY17 või MY16,5?
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Mõned tähelepanekud peale paari nädalast sõitmist (ca 500km).
Keskmiseks kütusekuluks hetkel 8,5. Põhiline sõitmine linnas. See number üsna mõistlik, auto ju uus ka. Eelmine masin oli Volvo D5 diisel, seal oli keskmine 7,8. Seega erilist kütusekulu suurenemist diisel vs bensiin autovahetusega pole tekkinud.
Auklikul ja lainetustega teel raputab üsna tuntavalt, ilmselt Ridge 17 oleks pehmem. Aga selle eest maanteesõit suurepärane.
Üks asi millest puudust tunnen, kui jätan akna või katuseluugi lahti ja lahkun autost, võiks puldist saada koos signaga need sulgeda.
(Kunagi BMW-l pidin puldil nuppu paar sek all hoidma, siis sulgus katuseluuk).
Üldiselt olen väga rahul. Sõita on mõnus, mootor hea ja ruumi on salongis palju. Salongimaterjalid on konkurentidega võrreldes suure sammu edasi liikunud paremuse poole. Kuigi OB liigub nii oma rada, et ka ajakirjanikel on keeruline võrdlusteste teha. Ikka kiputakse võrdlema A4 Allroadi ja VW Alltrackiga. Eks sarnasust ju on, kuid siiski tegemist hoopis teise hinnaklassiga autodega. OB vs Alltrack hinnad kannatavad võrdlemist vaid siis, kui võtad uue Summit OB ja kõige planguma kasutatud Alltracki. Audi on siinkohal ikka hoopis premium toode, mis mõeldud teisele sihtgrupile. Viimane võrdlustest siin: http://www.autoexpress.co.uk/car-review ... ru-outback
Ehk uuest peast vastab hinna, varustuse ja omadustega kõige rohkem Octavia Scout. Üks üsna ok test siin: http://www.caradvice.com.au/370354/skod ... on-review/
Aga peale lugematuid proovisõite sain omal nahal aru, et OB-d ei osta ma kindlasti mitte kvaliteetsema salongiliistu või nahkpolstri õmbluse pärast, vaid pigemini on Subarul X factor. Ja see jällegi pole kuidagi objektiivselt mõõdetav.
Keskmiseks kütusekuluks hetkel 8,5. Põhiline sõitmine linnas. See number üsna mõistlik, auto ju uus ka. Eelmine masin oli Volvo D5 diisel, seal oli keskmine 7,8. Seega erilist kütusekulu suurenemist diisel vs bensiin autovahetusega pole tekkinud.
Auklikul ja lainetustega teel raputab üsna tuntavalt, ilmselt Ridge 17 oleks pehmem. Aga selle eest maanteesõit suurepärane.
Üks asi millest puudust tunnen, kui jätan akna või katuseluugi lahti ja lahkun autost, võiks puldist saada koos signaga need sulgeda.
(Kunagi BMW-l pidin puldil nuppu paar sek all hoidma, siis sulgus katuseluuk).
Üldiselt olen väga rahul. Sõita on mõnus, mootor hea ja ruumi on salongis palju. Salongimaterjalid on konkurentidega võrreldes suure sammu edasi liikunud paremuse poole. Kuigi OB liigub nii oma rada, et ka ajakirjanikel on keeruline võrdlusteste teha. Ikka kiputakse võrdlema A4 Allroadi ja VW Alltrackiga. Eks sarnasust ju on, kuid siiski tegemist hoopis teise hinnaklassiga autodega. OB vs Alltrack hinnad kannatavad võrdlemist vaid siis, kui võtad uue Summit OB ja kõige planguma kasutatud Alltracki. Audi on siinkohal ikka hoopis premium toode, mis mõeldud teisele sihtgrupile. Viimane võrdlustest siin: http://www.autoexpress.co.uk/car-review ... ru-outback
Ehk uuest peast vastab hinna, varustuse ja omadustega kõige rohkem Octavia Scout. Üks üsna ok test siin: http://www.caradvice.com.au/370354/skod ... on-review/
Aga peale lugematuid proovisõite sain omal nahal aru, et OB-d ei osta ma kindlasti mitte kvaliteetsema salongiliistu või nahkpolstri õmbluse pärast, vaid pigemini on Subarul X factor. Ja see jällegi pole kuidagi objektiivselt mõõdetav.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Üks väikene huvitav üllatus, millest ei teadnud midagi.
Nimelt, kui kütus lubas veel 60 km sõita hakkas tuluke põlema ja ekraanile ilmusid lähikonna kütusetanklad koos aadressiga. Klikates sobivale avas navi ja juhatas kohale. Päris hea abiline võõras linnas, kui arvestada, et juht peab tegema ainult ühe puudutuse ekraanil.
Nimelt, kui kütus lubas veel 60 km sõita hakkas tuluke põlema ja ekraanile ilmusid lähikonna kütusetanklad koos aadressiga. Klikates sobivale avas navi ja juhatas kohale. Päris hea abiline võõras linnas, kui arvestada, et juht peab tegema ainult ühe puudutuse ekraanil.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Tere
Sain ka täna uue diisel Summiti kätte. Varem oli mul 2014 diisel Outback, kuid see väsitas juba ära ja ls lähenes 100tuhandele.
Muidugi valikuprotsess oli pikk. Käisin Land Roveri esinduses, proovisin Passat Alltracki, Lexux NX. Lõpuks langes valik Land Rover Discovery Sport peale. Kui aga hakkasin varustuse tasemeid ja hindu kokku kalkuleerima, siis Summitil oli kõik ca 10-15K odavam ja hinna sees. Lisaks kasko soodsam, tasuta hooldus jne. Praegu valikut ei kahetse, eriti hea on Harman Kardon helisüsteem, see on kirss tordil. Rohkem pole jõudnud midagi näppida, ls 96 Km.
Sain ka täna uue diisel Summiti kätte. Varem oli mul 2014 diisel Outback, kuid see väsitas juba ära ja ls lähenes 100tuhandele.
Muidugi valikuprotsess oli pikk. Käisin Land Roveri esinduses, proovisin Passat Alltracki, Lexux NX. Lõpuks langes valik Land Rover Discovery Sport peale. Kui aga hakkasin varustuse tasemeid ja hindu kokku kalkuleerima, siis Summitil oli kõik ca 10-15K odavam ja hinna sees. Lisaks kasko soodsam, tasuta hooldus jne. Praegu valikut ei kahetse, eriti hea on Harman Kardon helisüsteem, see on kirss tordil. Rohkem pole jõudnud midagi näppida, ls 96 Km.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Outbäk kirjutas:Tere
Sain ka täna uue diisel Summiti kätte. Varem oli mul 2014 diisel Outback, kuid see väsitas juba ära ja ls lähenes 100tuhandele.
Muidugi valikuprotsess oli pikk. Käisin Land Roveri esinduses, proovisin Passat Alltracki, Lexux NX. Lõpuks langes valik Land Rover Discovery Sport peale. Kui aga hakkasin varustuse tasemeid ja hindu kokku kalkuleerima, siis Summitil oli kõik ca 10-15K odavam ja hinna sees. Lisaks kasko soodsam, tasuta hooldus jne. Praegu valikut ei kahetse, eriti hea on Harman Kardon helisüsteem, see on kirss tordil. Rohkem pole jõudnud midagi näppida, ls 96 Km.
HK helisüsteem oli minule üks põhilisi argumente Summit vs Ridge. Lisaks vähetähtsam, aga endiselt olen ka vanakooli katuseluukide austaja.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Kas uuel OB-l on võimalik korraga kasutada mitut bluetooth seadet? Süsteem lubab lisada (oli vist 5) erinevat seadet, aga kui ühest seadmest kasutan näiteks telefoni aga teisest soovin kasutada muusikafaile? Või loob ta ühenduse ühega korraga.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Mis keelab sind muusikat kuulamast ja helistamast ühe ja sama telefoniga? Muusika keerad ju ikka vait, kui kõne tuleb. Ehk siis ei saa. Lihtsam on muusika USB pulgale lasta.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Vb seletasin veits arusaamatult. Tegelikult oli küsimus selles, et kui istun autosse ja minu nutitelefon loob autoga bl ühenduse, siis kas näiteks, kui kaasreisija soovib oma telefonist muusikat lasta läbi bl-i, kas nii saab. Aga tänaseks juba vastus käes, et ei saa. Auto ühendab läbi blue.. korraga ainult ühe seadme.AlarP kirjutas:Mis keelab sind muusikat kuulamast ja helistamast ühe ja sama telefoniga? Muusika keerad ju ikka vait, kui kõne tuleb. Ehk siis ei saa. Lihtsam on muusika USB pulgale lasta.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Olen nüüd sõitnud Summitiga 2200km. Bluetoothiga ühendub korraga vaid üks seade. Seetõttu ühendasin Ipodi juhtmega.Ets78 kirjutas:Kas uuel OB-l on võimalik korraga kasutada mitut bluetooth seadet? Süsteem lubab lisada (oli vist 5) erinevat seadet, aga kui ühest seadmest kasutan näiteks telefoni aga teisest soovin kasutada muusikafaile? Või loob ta ühenduse ühega korraga.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Mul saab ka kohe 2000km täis. Muusikaga olen liikunud nii, et põhiliselt Starlingi kaudu oma seadmest.Outbäk kirjutas:Olen nüüd sõitnud Summitiga 2200km. Bluetoothiga ühendub korraga vaid üks seade. Seetõttu ühendasin Ipodi juhtmega.Ets78 kirjutas:Kas uuel OB-l on võimalik korraga kasutada mitut bluetooth seadet? Süsteem lubab lisada (oli vist 5) erinevat seadet, aga kui ühest seadmest kasutan näiteks telefoni aga teisest soovin kasutada muusikafaile? Või loob ta ühenduse ühega korraga.