2,0 110kW ostuabi
2,0 110kW ostuabi
Tekkis mõte osta see aparaat: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7989f96bff
Kas on väga halb mõte või vastupidi? Mida peaks jälgima, kui vaatama minna? Eesmärk on soetada pere teiseks autoks.
Kas on väga halb mõte või vastupidi? Mida peaks jälgima, kui vaatama minna? Eesmärk on soetada pere teiseks autoks.
Re: 2,0 110kW ostuabi
martteder kirjutas:Tekkis mõte osta see aparaat: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7989f96bff
Kas on väga halb mõte või vastupidi? Mida peaks jälgima, kui vaatama minna? Eesmärk on soetada pere teiseks autoks.
Selle rahaeest võtaks mina juba wrxi. Kütusekulul pole väga suurt vahet ja korralised hooldused on arvatavasti suht samasse auku. Wrxi hind langeb ka aeglasemalt kindlasti.
Roostet võid otsida tagaluugil liistujuurest, taga koopanurkadest.
Re: 2,0 110kW ostuabi
Naine sõidab surnuks ennast WRX-iga See summa ongi täpselt selline, kus saab sellisise paremas seisukorras Impreza - sama raha eest WRX vist pigem odava otsa oma ja ka auto24-jas müüdav WRX on 2x suurema läbisõiduga sama raha eest. Lisaks on kindlasti WRX-i ka üsna sihipäraselt kasutatud.
Re: 2,0 110kW ostuabi
Käisin vaatasin üle - roostet ei leidnud. Pisemad kriimud ainult.
Re: 2,0 110kW ostuabi
Läbisõit nüüd küll auto korrasolekut ei näita . Kui ma ei eksi siis 105000 peal peaks suur hooldus olema. Targemad võivad parandada .
Re: 2,0 110kW ostuabi
Mis see suur hoole sisaldab ja mis ta hinnavahemik võiks olla?Deepmaan kirjutas:Läbisõit nüüd küll auto korrasolekut ei näita . Kui ma ei eksi siis 105000 peal peaks suur hooldus olema. Targemad võivad parandada .
Re: 2,0 110kW ostuabi
ca 800-900 euri esinduses, sisaldab hammasrihma vahetust, ise tehes olid jupid ca 400-500
Re: 2,0 110kW ostuabi
Kui vaadata kuulutuse pilte, siis oleks nagu 105000 hooldus tehtud juba (aja tõttu tõenäoliselt, mitte läbisõidu pärast) - et kui Nippon on selle sinna ära märkinud, siis võib üsna kindel olla, või peaks ikka üle kontrollima? Kontrollimine ei tee muidugi kunagi paha, aga ega seda rihma sealt kapoti alt vist kergelt näha ei ole? UUe rihma tunneks ära, kui paberite järgi aprillis tehtud. Mingitel juhtudel näitab, et alles 120 000 on rihmavahetus - sinna maani kontrollitakse ja vajadusel vahetatakse.Spitfire kirjutas:ca 800-900 euri esinduses, sisaldab hammasrihma vahetust, ise tehes olid jupid ca 400-500
Re: 2,0 110kW ostuabi
Tuli ABC motorsilt selline vastus:
Ehk sellega kinnitavad, et see on tehtud ... küsin ise ka üle, aga siis peaks nagu eriti hea olema ...Helistasin Nippon Autosse. 05.04.2017 94797 km pealt on tehtud suur hooldus:
Hammasrihma komplekt, õli, filtrid, süüteküünlad.
Re: 2,0 110kW ostuabi
Xenon tulede automaatkorrektori võiks üle kontrollida. Süüte sissepanemisel peab mingi üles-alla tsükli ära tegema, täpselt ei mäletagi enam, see sisteem suri suhteliselt kohe pärast ostmist ära.
Kui rihm vahetatud, siis peaks tükiks ajaks muretult kulgema. Mul nii hästi ei läinud, 80tkm ja 7 aasta pealt tõmbas veepumba kinni ja rihma hambutuks - oleks pidanud aastate alusel kohe pärast ostu vahetama.
Ökonoomne ta muidugi ei ole, linnas naiste sõidustiiliga suvel 11 ja talvel 13l/100km.
Minu jaoks on häiriv veel käiguvahetuse stiil järsul kiirendamisel, kickdowni teeb kuidagi veidralt, vahetab küll käigu alla ja pöörded üles, aga edasi läheb alles sekundi või paari pärast. Sujuvalt gaasiandmisel läheb paremini edasi. Pole viitsinud uurida, kas viga või tüüpiline käitumine, ise sõidan sellega harva ja siis ka linnas peamiselt.
Piduriklotsid on miskipärast ka alati kolisenud, nii enne kui pärast vahetust.
Kui rihm vahetatud, siis peaks tükiks ajaks muretult kulgema. Mul nii hästi ei läinud, 80tkm ja 7 aasta pealt tõmbas veepumba kinni ja rihma hambutuks - oleks pidanud aastate alusel kohe pärast ostu vahetama.
Ökonoomne ta muidugi ei ole, linnas naiste sõidustiiliga suvel 11 ja talvel 13l/100km.
Minu jaoks on häiriv veel käiguvahetuse stiil järsul kiirendamisel, kickdowni teeb kuidagi veidralt, vahetab küll käigu alla ja pöörded üles, aga edasi läheb alles sekundi või paari pärast. Sujuvalt gaasiandmisel läheb paremini edasi. Pole viitsinud uurida, kas viga või tüüpiline käitumine, ise sõidan sellega harva ja siis ka linnas peamiselt.
Piduriklotsid on miskipärast ka alati kolisenud, nii enne kui pärast vahetust.