99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Suletud
Sõnum
Autor
syms221
Subaruaff
Postitusi: 52
Liitunud: K, 17 Mär 2010 14:48:39 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#121 Postitus Postitas syms221 » T, 27 Veebr 2018 16:18:49 +0300

2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#122 Postitus Postitas Toivoku » T, 27 Veebr 2018 16:27:04 +0300

syms221 kirjutas:2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
eks vast oleneb rehvist ja kui karedaks on jää lastud piigimeestepoolt jne :)
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

syms221
Subaruaff
Postitusi: 52
Liitunud: K, 17 Mär 2010 14:48:39 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#123 Postitus Postitas syms221 » T, 27 Veebr 2018 16:40:28 +0300

Toivoku kirjutas:
syms221 kirjutas:2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
eks vast oleneb rehvist ja kui karedaks on jää lastud piigimeestepoolt jne :)
No see oli ammu Männiku karjääril ja oli väga sile jää. Kiirus oli seal 120 km/h kandis

Kasutaja avatar
tiriliri
Subaruaff
Postitusi: 87
Liitunud: T, 21 Okt 2014 20:31:44 +0300
Asukoht: Rakvere

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#124 Postitus Postitas tiriliri » T, 27 Veebr 2018 20:50:19 +0300

Tegelikult on ju küsimus selles et kas auto jaksab ennast driftides kurvi sisse vedada. Sisuliselt saab ju iga auto igal pinnasel 120 pealt driftima.
Legacy `05

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#125 Postitus Postitas Duster » T, 27 Veebr 2018 21:19:26 +0300

Liigne driftimine on enamuse ajast ja pinnastest mõtetu pidamiseta lohisemine kurvist välja suunal ja ei evi absoluudselt mingit tõde auto sõidetavuse/kiiruse/efektiivsuse kohta. Kunagi oli mul 66kw impreza, mis suutis ka driftida, aga maanteel möödasõita näiteks ei osanud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

syms221
Subaruaff
Postitusi: 52
Liitunud: K, 17 Mär 2010 14:48:39 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#126 Postitus Postitas syms221 » K, 28 Veebr 2018 05:26:24 +0300

tiriliri kirjutas:Tegelikult on ju küsimus selles et kas auto jaksab ennast driftides kurvi sisse vedada. Sisuliselt saab ju iga auto igal pinnasel 120 pealt driftima.
No auto oli ikka täiesti risti ja jõud oli taga sellisel kiirusel, ehk ei kiirendand 120 ja ei keeranud risti, vaid reaalselt auto jaksas vedada ka. Samuti on 2005 Legacyl ju aeglusti, aga seda ei soovitaks jäärajal kasutada :) On ju nendel Legacytel keskel ainult visko lSD ja ees ja taga lahtised difrid, et STI veoskeemiga ei anna võrrelda. Samuti oli auto ikka suht alajuhitav ja pidi contraga kurvidesse sisenema. Kuid suurim miinus 2005 Legacyl oli täiesti kohutav ABS mis autot absoluutselt ei pidurdanud jää peal.

Rauno89
Postitusi: 42
Liitunud: E, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#127 Postitus Postitas Rauno89 » K, 28 Veebr 2018 22:29:00 +0300

Üldiselt kasutasin teist ja kolmandat, sõltuvalt kohast.

Paaril eriti külmal hommikul on külma mootoriga jõnksutanud madalamatel pööretel. Kui mootori soojaks sai, siis viga enam ei esinenud.
Erinevaid hädasid ikka jagub :D

Rauno89
Postitusi: 42
Liitunud: E, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#128 Postitus Postitas Rauno89 » L, 10 Mär 2018 22:33:16 +0300

Täna siis sai Türi jäärajal käidud, pidamine oli hea, sõita mõnus, ainult auto kaal kipub probleeme tekitama käänulisemates lõikudes.
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex :D
Manused
rsz_img_0386.jpg
rsz_img_0386.jpg (137.27 KiB) Vaadatud 15296 korda
rsz_img_0387.jpg
rsz_img_0387.jpg (150.5 KiB) Vaadatud 15296 korda

syms221
Subaruaff
Postitusi: 52
Liitunud: K, 17 Mär 2010 14:48:39 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#129 Postitus Postitas syms221 » L, 10 Mär 2018 22:39:20 +0300

Rauno89 kirjutas:Täna siis sai Türi jäärajal käidud, pidamine oli hea, sõita mõnus, ainult auto kaal kipub probleeme tekitama käänulisemates lõikudes.
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex :D
Mis seal Makroflexi all on? Suur auk?

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#130 Postitus Postitas Deepmaan » P, 11 Mär 2018 04:25:14 +0300

Mida see kinni pidi hoidma? Minuteada minuajal oli veel maltofleksi vaba, stangetala sai ainult ühe mersulaatse toote oma vastu vahetatud kuna originaal oli emeksi kaup :)
Viimati muutis Deepmaan, P, 11 Mär 2018 13:52:07 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#131 Postitus Postitas Toivoku » P, 11 Mär 2018 11:53:28 +0300

see kurvilisemastest probleem lahendatakse vist esimese stabika ära võtmisega?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Rauno89
Postitusi: 42
Liitunud: E, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#132 Postitus Postitas Rauno89 » E, 12 Mär 2018 16:21:26 +0300

Makro eemaldamisega tuli välja üks stange kinnitustest, mille külge sai lastud läbi stange kruvi, mis seda nüüd väga korralikult kinni hoiab. Mingit erilist roppust sealt alt ei tuvastanud.
Manused
rsz_img_0390.jpg
rsz_img_0390.jpg (155.09 KiB) Vaadatud 15207 korda

Rauno89
Postitusi: 42
Liitunud: E, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#133 Postitus Postitas Rauno89 » P, 01 Apr 2018 21:01:05 +0300

Vahetasin täna puldil patarei ära, kuna viimasel ajal ei tahtnud signa sellele eriti enam reageerida. Enam uksi selle puldiga aga lahti ei tehta - kui puldil nuppu vajutada, siis läheb autol armatuuris signa tuli veidi pikemalt põlema, kuid uksi ei avata. Õnneks on veel üks veidi katkisem pult (ka pooltühja patareiga), millega pääsesin sisse, kuid vahetatud patareiga pult ei toimi.
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#134 Postitus Postitas HUNT113 » E, 02 Apr 2018 09:30:59 +0300

Rauno89 kirjutas:Vahetasin täna puldil patarei ära, kuna viimasel ajal ei tahtnud signa sellele eriti enam reageerida. Enam uksi selle puldiga aga lahti ei tehta - kui puldil nuppu vajutada, siis läheb autol armatuuris signa tuli veidi pikemalt põlema, kuid uksi ei avata. Õnneks on veel üks veidi katkisem pult (ka pooltühja patareiga), millega pääsesin sisse, kuid vahetatud patareiga pult ei toimi.
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?

Kui on cobra, nagu esinduses neid pandi, siis tuleb uuesti autoga kalibreerida. Mingid nupu kombinatsioonid tuleb all hoida, kodulehel kindlasti kirjas või mine kohale, vanasti asusid ARK-i taga.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

TeeeTL
Subaruaff
Postitusi: 82
Liitunud: T, 02 Aug 2011 02:16:32 +0300
Asukoht: Tartu/Hiiumaa

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

#135 Postitus Postitas TeeeTL » E, 02 Apr 2018 17:34:20 +0300

Kunagi 2001a Legacy cobra alarmi puhul sain vist siit abi http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=88858 , Kuhugi asutusse pöörduda eriti ei saanud, sest immo oli peal ja tehase võtmega sai ainult kesklukku lahti.

Suletud