Impreza WRX 2.0 2004a
Impreza WRX 2.0 2004a
Probleem järgmine.
Sõites 3-5 käiguga kiirus 100-110 vahemikus hakkab käigukasti juurest (justkui kõrvalistuja poolt) kostuma undamine. alla 100 ja üle 110 kaob ära. Kiirendades vaiksem ja veo ja vaba piiril suhteliselt vali heli.
On keegi sellega kokku puutunud?
Välismaa foorumeid lugedes on tüüpiliseks probleemiks vahekasti laagrid (4tk), peale millede vahetust probleem kaob.
Ideid, ettepanekuid?
Foorumi link siin: https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=2607645
Sõites 3-5 käiguga kiirus 100-110 vahemikus hakkab käigukasti juurest (justkui kõrvalistuja poolt) kostuma undamine. alla 100 ja üle 110 kaob ära. Kiirendades vaiksem ja veo ja vaba piiril suhteliselt vali heli.
On keegi sellega kokku puutunud?
Välismaa foorumeid lugedes on tüüpiliseks probleemiks vahekasti laagrid (4tk), peale millede vahetust probleem kaob.
Ideid, ettepanekuid?
Foorumi link siin: https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=2607645
Re: Impreza WRX 2.0 2004a
Need võivad ka peaülekande laagrid olla, auto all tõstukil kuulates saab aru. Nii sõita ei soovita kui on veel plaan remontima hakata.
Asko07 kirjutas:Probleem järgmine.
Sõites 3-5 käiguga kiirus 100-110 vahemikus hakkab käigukasti juurest (justkui kõrvalistuja poolt) kostuma undamine. alla 100 ja üle 110 kaob ära. Kiirendades vaiksem ja veo ja vaba piiril suhteliselt vali heli.
On keegi sellega kokku puutunud?
Välismaa foorumeid lugedes on tüüpiliseks probleemiks vahekasti laagrid (4tk), peale millede vahetust probleem kaob.
Ideid, ettepanekuid?
Foorumi link siin: https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=2607645
Re: Impreza WRX 2.0 2004a
Võtsin keskdiffri laiali täna. Probleem tundubki seal olevat.
Kõik 4 laagrit lähevad vahetusse.
Koonuslaagritel saaled kulunud ja üks pukiga laager jääb isegi käes rullides vahepeal kinni.
Homme saan uued laagrid ja tihendid kätte.
Kõik 4 laagrit lähevad vahetusse.
Koonuslaagritel saaled kulunud ja üks pukiga laager jääb isegi käes rullides vahepeal kinni.
Homme saan uued laagrid ja tihendid kätte.
Re: Impreza WRX 2.0 2004a
Kui juba vahekast maas on , siis mõõda peaükande lõtk ka ära, seda saab lihtsalt reguleerida.Asko07 kirjutas:Võtsin keskdiffri laiali täna. Probleem tundubki seal olevat.
Kõik 4 laagrit lähevad vahetusse.
Koonuslaagritel saaled kulunud ja üks pukiga laager jääb isegi käes rullides vahepeal kinni.
Homme saan uued laagrid ja tihendid kätte.
Re: Impreza WRX 2.0 2004a
Keskdiffri laagrite vahetus aitas. Kôik vaikne. Kahjuks jõudsin enne diffri kokku panna ja jäi peaülekande osa kontrollimata.