Vilisev hääl salongis
Vilisev hääl salongis
Tere
Aastaks 2011; 2.5 cvt. Pöörete vahemikul 1000-1500 salongis kuulda vilisevat häält (justkui mingi rihma vilin, rullik) aga seda kõige paremini kuulda salongis justkui käigukasti juurest tuleb. Mis see olla võib? Muid anomaaliaid ei ole. Seda siis P, R, N, D asendis.
Indrek
Aastaks 2011; 2.5 cvt. Pöörete vahemikul 1000-1500 salongis kuulda vilisevat häält (justkui mingi rihma vilin, rullik) aga seda kõige paremini kuulda salongis justkui käigukasti juurest tuleb. Mis see olla võib? Muid anomaaliaid ei ole. Seda siis P, R, N, D asendis.
Indrek
Re: Vilisev hääl salongis
CVT kipubki teinekord vilisema. Mu teiseks autoks on Mitsubishi Outlander, ka CVT kastiga, ning sellel on samuti teatud pööretevahemikus sellist peenikest vilinat kuulda. Sõltub muidugi kas vilin on hiljuti tekkinud või muutunud valjemaks, kui jah, siis tasub kasti kontrollida. Millal viimati kastil õli vahetati?
Re: Vilisev hääl salongis
Ei tea mis enne oli, minu jaoks uus auto. Hullemaks pole läinud. Õli paberite järgi 20k tagasi vahetatud koos filtriga.
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Vilisev hääl salongis
Olen erinevate 2017a. Foresteridega sõitnud ja kõik vilisevad kui sõidad 94 km/h. Esinduses räägitakse, et tegemist on eripäraga mida tehas on tunnistanud. Kui hullemaks läheb siis on tegemist ikka veaga.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Vilisev hääl salongis
Hirmutan nüüd ära, aga just aprillis nägin mida mulle see vilin tehi. 2011 Outbackil lendas CVT kast 123 500 läbisõidult.
Auto perfektselt hoolduses käinud ja aasta lõpus oli 113 500 pealt suur hooldus. Auto kätte saades hakkasin ka esmakordselt imelikku vilinat kuulma ja viisin Mariine juurde tagasi. Öeldi, et kõik on korras. See hääl ongi normaalne nendel CVT kastidel. Kui esindus kinnitab, et kõik korras, siis tuleb uskuda. Leppisime kokku, et järgmises hoolduses teevad mulle just in case ikka kastile hoolduse ära minu soovil. Kuigi seda ei peetud vajalikuks.
10 000 kilomeetrit hiljem kuulsin linnas eriti veider hääl ja lõi AT temp tule põlema. Masina treilale ja Mariinesse. Paar päeva hiljem sain kõne, et siin pole kastiga enam midagi teha. Solenoidiploki rike ja kast õhtul. Kui soov on, siis võin neil 12 000 € eest osta uue kasti. Poolteist kuud oli auto Hõbenooles ja said asja tööle. Hõbenool taastas kasti äri natuke odavamalt (arve oli pea 3500 €). Otsustasin kastutatud kasti paigaldamise asemel remontida vana. Kuigi siit foorumist pakuti ilusti sobivat kasti.
Olen nüüd kolm päeva sõitnud ja eile avaldus, et oil pressure light vahel õrnalt vilgub. Nüüd jälle vaja minna ülevaatama, et milles see põhjus on.
Auto perfektselt hoolduses käinud ja aasta lõpus oli 113 500 pealt suur hooldus. Auto kätte saades hakkasin ka esmakordselt imelikku vilinat kuulma ja viisin Mariine juurde tagasi. Öeldi, et kõik on korras. See hääl ongi normaalne nendel CVT kastidel. Kui esindus kinnitab, et kõik korras, siis tuleb uskuda. Leppisime kokku, et järgmises hoolduses teevad mulle just in case ikka kastile hoolduse ära minu soovil. Kuigi seda ei peetud vajalikuks.
10 000 kilomeetrit hiljem kuulsin linnas eriti veider hääl ja lõi AT temp tule põlema. Masina treilale ja Mariinesse. Paar päeva hiljem sain kõne, et siin pole kastiga enam midagi teha. Solenoidiploki rike ja kast õhtul. Kui soov on, siis võin neil 12 000 € eest osta uue kasti. Poolteist kuud oli auto Hõbenooles ja said asja tööle. Hõbenool taastas kasti äri natuke odavamalt (arve oli pea 3500 €). Otsustasin kastutatud kasti paigaldamise asemel remontida vana. Kuigi siit foorumist pakuti ilusti sobivat kasti.
Olen nüüd kolm päeva sõitnud ja eile avaldus, et oil pressure light vahel õrnalt vilgub. Nüüd jälle vaja minna ülevaatama, et milles see põhjus on.
Re: Vilisev hääl salongis
Mingi tuulutuse voolik on sisselaske kopsiku küljest lahti.pillak kirjutas:Hirmutan nüüd ära, aga just aprillis nägin mida mulle see vilin tehi. 2011 Outbackil lendas CVT kast 123 500 läbisõidult.
Auto perfektselt hoolduses käinud ja aasta lõpus oli 113 500 pealt suur hooldus. Auto kätte saades hakkasin ka esmakordselt imelikku vilinat kuulma ja viisin Mariine juurde tagasi. Öeldi, et kõik on korras. See hääl ongi normaalne nendel CVT kastidel. Kui esindus kinnitab, et kõik korras, siis tuleb uskuda. Leppisime kokku, et järgmises hoolduses teevad mulle just in case ikka kastile hoolduse ära minu soovil. Kuigi seda ei peetud vajalikuks.
10 000 kilomeetrit hiljem kuulsin linnas eriti veider hääl ja lõi AT temp tule põlema. Masina treilale ja Mariinesse. Paar päeva hiljem sain kõne, et siin pole kastiga enam midagi teha. Solenoidiploki rike ja kast õhtul. Kui soov on, siis võin neil 12 000 € eest osta uue kasti. Poolteist kuud oli auto Hõbenooles ja said asja tööle. Hõbenool taastas kasti äri natuke odavamalt (arve oli pea 3500 €). Otsustasin kastutatud kasti paigaldamise asemel remontida vana. Kuigi siit foorumist pakuti ilusti sobivat kasti.
Olen nüüd kolm päeva sõitnud ja eile avaldus, et oil pressure light vahel õrnalt vilgub. Nüüd jälle vaja minna ülevaatama, et milles see põhjus on.
Re: Vilisev hääl salongis
Tänud. Oligi üks lohv jäetud ühendamata.nelivedu kirjutas: Mingi tuulutuse voolik on sisselaske kopsiku küljest lahti.
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Vilisev hääl salongis
Loomulikult nemad ei pea kasti hooldust vajalikuks, sest 12 000 on parem saada kui 300 euri. Õli ja filtri vahetus kastil on kohustuslik iga 60 000 tkm tagant täpselt sama nagu automaatkastiga autodel sest mõlematel on hüdro trafo vahel mis erinevate sõidustiiliga vähendab õli eluiga.....rääkimata offroadist. Juhendis nõutakse õlivahetust ainult kui veate pidevalt käru või mööda mägede käite kuid see on puht markeeting. Ja kasti sisse käib ainult originaal õli!!!pillak kirjutas:Hirmutan nüüd ära, aga just aprillis nägin mida mulle see vilin tehi. 2011 Outbackil lendas CVT kast 123 500 läbisõidult.
Auto perfektselt hoolduses käinud ja aasta lõpus oli 113 500 pealt suur hooldus. Auto kätte saades hakkasin ka esmakordselt imelikku vilinat kuulma ja viisin Mariine juurde tagasi. Öeldi, et kõik on korras. See hääl ongi normaalne nendel CVT kastidel. Kui esindus kinnitab, et kõik korras, siis tuleb uskuda. Leppisime kokku, et järgmises hoolduses teevad mulle just in case ikka kastile hoolduse ära minu soovil. Kuigi seda ei peetud vajalikuks.
10 000 kilomeetrit hiljem kuulsin linnas eriti veider hääl ja lõi AT temp tule põlema. Masina treilale ja Mariinesse. Paar päeva hiljem sain kõne, et siin pole kastiga enam midagi teha. Solenoidiploki rike ja kast õhtul. Kui soov on, siis võin neil 12 000 € eest osta uue kasti. Poolteist kuud oli auto Hõbenooles ja said asja tööle. Hõbenool taastas kasti äri natuke odavamalt (arve oli pea 3500 €). Otsustasin kastutatud kasti paigaldamise asemel remontida vana. Kuigi siit foorumist pakuti ilusti sobivat kasti.
Olen nüüd kolm päeva sõitnud ja eile avaldus, et oil pressure light vahel õrnalt vilgub. Nüüd jälle vaja minna ülevaatama, et milles see põhjus on.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Vilisev hääl salongis
pillak kirjutas:Tänud. Oligi üks lohv jäetud ühendamata.nelivedu kirjutas: Mingi tuulutuse voolik on sisselaske kopsiku küljest lahti.
Hei. Kus see lohvik on mu subarul sama anomaalia. Vaataksin üle aga mis lohvikust täpselt jutt ehk saaks kuskilt mingit pilti millest juttu
Re: Vilisev hääl salongis
See kopsik mis enne gaasisiibrit. Mõlemal pool üks lisaks sisselaske pool ka üks, ehk kokku kolm.
leiutaja kirjutas:pillak kirjutas:Tänud. Oligi üks lohv jäetud ühendamata.nelivedu kirjutas: Mingi tuulutuse voolik on sisselaske kopsiku küljest lahti.
Hei. Kus see lohvik on mu subarul sama anomaalia. Vaataksin üle aga mis lohvikust täpselt jutt ehk saaks kuskilt mingit pilti millest juttu
Re: Vilisev hääl salongis
Indrek, mine käi Hõbenooles igaks juhuks ära - las teevad kastile testi ja vaatavad, mis nägu see 20 000 sõitnud õli on.
Minu 2011 Outbackil oli ka see vilin täpselt samas pöörete vahemikus enne kasti õli vahetust. Nüüd pole nagu enam tähele pannud...
Minu 2011 Outbackil oli ka see vilin täpselt samas pöörete vahemikus enne kasti õli vahetust. Nüüd pole nagu enam tähele pannud...