"Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Tere taas!
Sai siis vahepeal Auto24Ringil käidud. Video mõnest kuival sõidetud ringist:
Seal tabas autot vana tuttav probleem – jahutusvedelik endiselt „kaob“. Kui esimesed 2x30 minutit (see oli siis märjal rajal) sai muredeta sõidetud, siis 3. sessioonile minnes jõudis juba enne boksitee lõppu temperatuurimõõdiku nõel pea maksimumi peal ära käia. Ootasime ca. 50 minutit jahtumist, panin nii palju jahutusvedelikku sisse, kui sai ja sõitsime veel need 5 ringikest, kuid kuna nõel ikkagi „normaalalale“ pidama ei jäänud, siis sai sõit katki jäetud. Eks oma osa oli ka sellel, et õhutamine jäi tegemata, aga ehk seekord pidigi asi nii katki jääma.
Tagasiteel sobivalt automuuseumi juures tõmbas temperatuuri jälle üles ja sai seal paus tehtud. Ootasime umbes 40 minutit samal ajal jooksvalt radiaatorit täites. Uuesti käivitades puhus toredasti valget suitsu – alguses rohkem ja pärast taandus „toss“ õhkõrnaks valgeks vineks väljalaske juures. Koju jõudsime ilma, et temperatuuriseier rohkem trikke oleks teinud ja vaatamata eelnevale masin paistab endiselt toimivat, aga seisma see jäi.
Mis minule, kui võhikule, kõige huvitavam on on see, et järgmine päev käivitades enam valget ei puhunud, kuigi ilmselgelt probleem on täiesti olemas.
Edasine plaan näeb esialgse visiooni kohaselt ette, et mootor esialgu nii palju lahti, et näha kas silndriseinad terved. Kui ma õigesti aru saan, siis ca. 30 000km peale täielikku remonti pole ju ise-enesest mõtet mootorit täiesti algosadeks võtta. Remondiks, mis vaja ja uuendaks kõik kuluosad ära alates silindripeade tihenditest (kaaned korda!) lõpetades rihmade jms. „igapäevasemaga“.
Lisaks, vaatamata sellele, et tegu on BC Racing’u suurepärase tootega nimega „BR“, on ka vedrustusega probleem (videos hästi kuulda) - a) kas mingit omanägemust arendatud või b) see lihtsalt ei toimi nii, nagu peab. See tundub esialgu proosalisem mure ja küll saab lahendatud.
Veel on mõttes igasugused A/F'id, lairibad, Defi'd jne. külge hankida, aga see pole esmane. Esialgu samm-sammult töötava masina poole, siin ka eelnevalt kirja pandud mõtteid, mida võiks jooksvalt lahendada.
KÜSIMUSTEVOOR:
1. Kus kohast leida kuldsete kätega meistrimees, kes teeks valmis erimõõtude järgi radiaatori ülevoolupaagi? See sama meistrimees võiks ka õhuvõtule teha valmis sooja õhku eemalhoidva kastikese.
2. Mis võib esile kutsuda rooliratta sellist värisemist nagu kettad oleksid kõverad (kettad ei ole kõverad)? Pidurdades kohati värises nii nagu oleks ühe rattaga kurvi „äärekivil“ olnud.
3. On siin foorumis kotkasilm-STI omanikke, kes tahaks minuga sõbraks saada?
Praegu rohkem ideid pole.
Tänud lugemast,
Joonas
LISA:
Sai auto Eestisse saamisest valmis tehtud 1. video. Esialgu ei oska öelda, et kas veel videoid valmib (materjali on palju ka muudest asjadest, aga aega on vähe, valmis meisterdamine samas aeganõudev protsess), aga algus sai tehtud:
Nagu ikka - kapott lahti.
Sai siis vahepeal Auto24Ringil käidud. Video mõnest kuival sõidetud ringist:
Seal tabas autot vana tuttav probleem – jahutusvedelik endiselt „kaob“. Kui esimesed 2x30 minutit (see oli siis märjal rajal) sai muredeta sõidetud, siis 3. sessioonile minnes jõudis juba enne boksitee lõppu temperatuurimõõdiku nõel pea maksimumi peal ära käia. Ootasime ca. 50 minutit jahtumist, panin nii palju jahutusvedelikku sisse, kui sai ja sõitsime veel need 5 ringikest, kuid kuna nõel ikkagi „normaalalale“ pidama ei jäänud, siis sai sõit katki jäetud. Eks oma osa oli ka sellel, et õhutamine jäi tegemata, aga ehk seekord pidigi asi nii katki jääma.
Tagasiteel sobivalt automuuseumi juures tõmbas temperatuuri jälle üles ja sai seal paus tehtud. Ootasime umbes 40 minutit samal ajal jooksvalt radiaatorit täites. Uuesti käivitades puhus toredasti valget suitsu – alguses rohkem ja pärast taandus „toss“ õhkõrnaks valgeks vineks väljalaske juures. Koju jõudsime ilma, et temperatuuriseier rohkem trikke oleks teinud ja vaatamata eelnevale masin paistab endiselt toimivat, aga seisma see jäi.
Mis minule, kui võhikule, kõige huvitavam on on see, et järgmine päev käivitades enam valget ei puhunud, kuigi ilmselgelt probleem on täiesti olemas.
Edasine plaan näeb esialgse visiooni kohaselt ette, et mootor esialgu nii palju lahti, et näha kas silndriseinad terved. Kui ma õigesti aru saan, siis ca. 30 000km peale täielikku remonti pole ju ise-enesest mõtet mootorit täiesti algosadeks võtta. Remondiks, mis vaja ja uuendaks kõik kuluosad ära alates silindripeade tihenditest (kaaned korda!) lõpetades rihmade jms. „igapäevasemaga“.
Lisaks, vaatamata sellele, et tegu on BC Racing’u suurepärase tootega nimega „BR“, on ka vedrustusega probleem (videos hästi kuulda) - a) kas mingit omanägemust arendatud või b) see lihtsalt ei toimi nii, nagu peab. See tundub esialgu proosalisem mure ja küll saab lahendatud.
Veel on mõttes igasugused A/F'id, lairibad, Defi'd jne. külge hankida, aga see pole esmane. Esialgu samm-sammult töötava masina poole, siin ka eelnevalt kirja pandud mõtteid, mida võiks jooksvalt lahendada.
KÜSIMUSTEVOOR:
1. Kus kohast leida kuldsete kätega meistrimees, kes teeks valmis erimõõtude järgi radiaatori ülevoolupaagi? See sama meistrimees võiks ka õhuvõtule teha valmis sooja õhku eemalhoidva kastikese.
2. Mis võib esile kutsuda rooliratta sellist värisemist nagu kettad oleksid kõverad (kettad ei ole kõverad)? Pidurdades kohati värises nii nagu oleks ühe rattaga kurvi „äärekivil“ olnud.
3. On siin foorumis kotkasilm-STI omanikke, kes tahaks minuga sõbraks saada?
Praegu rohkem ideid pole.
Tänud lugemast,
Joonas
LISA:
Sai auto Eestisse saamisest valmis tehtud 1. video. Esialgu ei oska öelda, et kas veel videoid valmib (materjali on palju ka muudest asjadest, aga aega on vähe, valmis meisterdamine samas aeganõudev protsess), aga algus sai tehtud:
Nagu ikka - kapott lahti.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Tark oleks sobiv jahutusvedeliku anum hankida, ning seejärel järeldus teha kas vaja kone lahti võtta. Kui olemasolev kõrgemale tuua ja korralik kork hankida, siis võiks ka iseenesest toimida. Lisaks peaks korgi kinni panema, et seda järgmine kord põhjaplastiku pealt otsima ei pea.
Sõiduosas jagaksin näpunäiteid järgmine kord kui tuled, päris mitmes kohas lihtsalt natukene rahulikumalt võttes säästaks aega oluliselt.
Sõiduosas jagaksin näpunäiteid järgmine kord kui tuled, päris mitmes kohas lihtsalt natukene rahulikumalt võttes säästaks aega oluliselt.
TLK Racing[ /b]
-
- Subaruaff
- Postitusi: 60
- Liitunud: K, 19 Juun 2013 09:28:53 +0300
- Asukoht: Tallinn
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Natuke offtopicut ka,jäin su videoid sirvima, sul on olnud Evo IV GSR ka, võrreldes impreza stiga kumb etem on ?
https://www.youtube.com/watch?v=cwHEhZkzpnY
https://www.youtube.com/watch?v=cwHEhZkzpnY
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Kuna ma healjuhul poole mõlemast kogupaketist välja sain/suutsin pigistada, siis ei ole mina küll õige inimene kommenteerima. Ütlen ainult ühte, et AYC on ikka üks imeline asi. Mingitel hetkedel tundus, et ka Subaru üritab nina samamoodi õiges suunas aidata.rajaleidja kirjutas:Natuke offtopicut ka,jäin su videoid sirvima, sul on olnud Evo IV GSR ka, võrreldes impreza stiga kumb etem on ?
Need kaks autot olid sõitmishetkel ka nagu siga ja kägu - ühel puhul täiesti tehaseseades 90'ndate lõpu Evo ja teisel puhul üsna märkimisväärselt näpitud 2000'ndate keskpaiga STI. GC8 kupee endiselt läbiaegade parim sõiduelamus.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
On keegi hiljuti tegelenud analoogsel masinal rihmavahetusega?
Eelkõige huvitaks komponentide hind Eestis (kirjad teel).
Veepump käib eraldi juurde veel, eks?
Uurisin siin komponentide hindu ja RCM'ist saaks päris mõistliku hinnaga kogu komplekti:
Cosworth @ £329.99 - https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... y-ej202225
HKS @ £359.99 - https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... y-ej202225
STI @ £419.99 - https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... y-ej202225
Kaanetihendid mõtlesin võtta need (Cosworth @ 128.50£):
https://www.importcarparts.co.uk/parts- ... earchPart=
Ega kellegil juhuslikult originaal väljalaset kuskil hoiul ei ole? Idee oleks ikkagi panna numbrimärgid külge, sest tegelikult väga palju vaeva sellega pole. Eks näeb.
Eelkõige huvitaks komponentide hind Eestis (kirjad teel).
Veepump käib eraldi juurde veel, eks?
Uurisin siin komponentide hindu ja RCM'ist saaks päris mõistliku hinnaga kogu komplekti:
Cosworth @ £329.99 - https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... y-ej202225
HKS @ £359.99 - https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... y-ej202225
STI @ £419.99 - https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... y-ej202225
Kaanetihendid mõtlesin võtta need (Cosworth @ 128.50£):
https://www.importcarparts.co.uk/parts- ... earchPart=
Ega kellegil juhuslikult originaal väljalaset kuskil hoiul ei ole? Idee oleks ikkagi panna numbrimärgid külge, sest tegelikult väga palju vaeva sellega pole. Eks näeb.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Kui sa plaanid palju rinkal käia, siis vahepaak pensule ehk siis swirlpot on suht must have, kui ei viitsi liiga tihti tankida või kolbe kütusenälja tõttu kurvides purustada. Oil catchi viskavad ka subarud kurvides suht mehiselt õli, see õli ei sobi sisselasketrakti kohe üldse, sorri, kui sul need asjad juba on.
Tubaru soovitas dei teipi, kuid minul kärssas see paugutades ikka väga kiirelt graanuliteks, ei soovita, turbo kuumakott on vastu pidanud, see on vist sama firma toode, kui õigesti mäletan, kuid kui turbo maha võtad, siis kott on lännu ja see juhtus isegi mu tänavamasinal. Kolleteipi ei soovita ka sellepärast, et mädandab uppipe suht kiirelt läbi kui talvel ka plaanid sõita. Umbsus ümber halja metalli ei ole just boonuseks (karbid roostetavad ka maani maha suht kärmelt, kui kondentsi äravoolud umbes on). Ma ei ole pihta saanud, miks sulle originaal paisupaak ei kõlba? Isiklikult laseksin kindlasti seade üle vaadata, inglismaa kütus ei ole eesti kütus.
Tubaru soovitas dei teipi, kuid minul kärssas see paugutades ikka väga kiirelt graanuliteks, ei soovita, turbo kuumakott on vastu pidanud, see on vist sama firma toode, kui õigesti mäletan, kuid kui turbo maha võtad, siis kott on lännu ja see juhtus isegi mu tänavamasinal. Kolleteipi ei soovita ka sellepärast, et mädandab uppipe suht kiirelt läbi kui talvel ka plaanid sõita. Umbsus ümber halja metalli ei ole just boonuseks (karbid roostetavad ka maani maha suht kärmelt, kui kondentsi äravoolud umbes on). Ma ei ole pihta saanud, miks sulle originaal paisupaak ei kõlba? Isiklikult laseksin kindlasti seade üle vaadata, inglismaa kütus ei ole eesti kütus.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Viimati A24'l hoidsin kütusetaset koguaeg üle poole.Duster kirjutas:Kui sa plaanid palju rinkal...
Õlipüüdur kõrvataha pandud.
Seal pole originaal, vaid mingisugune õnnetu väike Hiinas toodetud silinder. Originaal ei mahu sinna enam. Võimalik, et õnnetu väike Hiina silider tekitab probleeme, seega tuleb see võrrandist eemaldada.
Seadet on vaadatud.
Autospiritist sain õhtul saadetud päringule hommikul vastuse. Originaalrihmaga juppe ostes tuleb sama kallis välja, kui võtta tuuningrihmaga komplekt, seega võtan RCM'ist HKS'i rihma ja veepumba, tihendid jne. ostan siis kas Autospiritist või Mariinest (kui sealt üldse saab midagi):
HKS rihm + pinguti ja rullikud - 432.99€
veepump + muu juurde (Autospirit) – 241.30€
Sinna juurde siis veel Cosworth'i kaanetihendid 149€.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Kui kedagi rihmavahetuse osade hinnad huvitavad (Autospirit üleval, Mariine all):
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Esimene uudis on turbo kuumakoda läbiv pragu. Igasugused juhtlõngad teemal korralik asendus (IHI VF43), terve JDM twinscroll komplekt või miski alternatiiv on teretulnud.
Jätkub...
Jätkub...
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Tundub,et see VF43 ongi selline tore praguneja. Ühele uuemale STI-le just tellisin korraliku.
Mõistlikum on twinscrolli peale minna. Tuleb rohkem jõudu, madalamalt järgi. Lõpp peaks ka kõvem olema.
Pole soovitav,kui oled "subaru" hääle pede.
Muide spongel peaks kunagi jaapanist saabuma twinscroll kolle. Ja mul on riiulis tegelikult VF36 niisama, vot siis saaks alles pauku!
Mõistlikum on twinscrolli peale minna. Tuleb rohkem jõudu, madalamalt järgi. Lõpp peaks ka kõvem olema.
Pole soovitav,kui oled "subaru" hääle pede.
Muide spongel peaks kunagi jaapanist saabuma twinscroll kolle. Ja mul on riiulis tegelikult VF36 niisama, vot siis saaks alles pauku!
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Eile läksid kõvad arutelud lahti ja "JDM'iks ümbertegemine" tuli pea-et esimese soovitusena. Eks vaatab, kuidas nende estmaste kokkuleptega läheb, aga kui muud üle ei jää, siis vast proovib lasta ära taastada selle turbo.raig0 kirjutas:Tundub,et see VF43 ongi selline tore praguneja. Ühele uuemale STI-le just tellisin korraliku.
Mõistlikum on twinscrolli peale minna. Tuleb rohkem jõudu, madalamalt järgi. Lõpp peaks ka kõvem olema.
Pole soovitav,kui oled "subaru" hääle pede.
Muide spongel peaks kunagi jaapanist saabuma twinscroll kolle. Ja mul on riiulis tegelikult VF36 niisama, vot siis saaks alles pauku!
Soovitage sidurit ka. Päris võidusõidukõlbulik ei pea olema, aga kuus korra või kaks asfaldil startimist võiks üle elada.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
ACT kuuelabaline keraamiline koos evo korviga pidas mul vastu ca 4 hooaega, tegin suht kõike taga, nüüd on otsa saand, libisema veel ei hakanud, kuid mootorit tagasipannes sellist ketast tagasi ei pane. Tänaval on veidi nõme ja ummikutes, kuid retsi kannatab piisavas koguses.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Eks ma ole nendest sõitudest jutte kuulnud ja sinna ei küündi ükski antud masina kasutaja. Pigem on jutt siin ikkagi sellest, et see üks kord, kui ei minda Prismasse piima järgi ja kogematta A24'le satutakse, et siis ei peaks ennast tagasi hoidma. Või kui mõnele sõbrale ikka vaja see üks start ka ära teha.Duster kirjutas:ACT kuuelabaline keraamiline koos evo korviga pidas mul vastu ca 4 hooaega, tegin suht kõike taga, nüüd on otsa saand, libisema veel ei hakanud, kuid mootorit tagasipannes sellist ketast tagasi ei pane. Tänaval on veidi nõme ja ummikutes, kuid retsi kannatab piisavas koguses.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Saan väga hästi aru, millest jutt, mulle antud act jääb pigem nõrgaks, sulle peaks väga hea olema, lihtsalt kohaltvõttu saad mõne päeva harjutada, palju sa sellise masinaga ikka piima vead.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Paistab, et neid piima järgi sõite ka ei tule.Duster kirjutas:Saan väga hästi aru, millest jutt, mulle antud act jääb pigem nõrgaks, sulle peaks väga hea olema, lihtsalt kohaltvõttu saad mõne päeva harjutada, palju sa sellise masinaga ikka piima vead.
Võib vist vaikselt välja kuulutada, et kui keegi on millegist selle auto küljes huvitatud, siis võib küsima hakata.
Praeguse seisuga täiesti taaskasutuseks kõlbmatu on ainult sidur (lahkamistööd pooleni alles).
Mootorist peaks olema "shortblock" koos kõige juurdekuuluvaga kasutuskõlbulik. Klapid ei leki. Võetakse rohkem lahti ja kontrollitakse üle. Mootorile tehti märts 2015 paiku 8000£ eest rebuild. Kindlasti lekkisid kaanetihendid. Igasugune juurdekuuluv peaks ka kõik töökorras olema (roolivõimud jne.).
Kõik, mis mootoriga mitte seotud, peaks olema igati töökorras/kasutuskõlbulik (va. juhiukse aknatõstuk).
Täpsem materjal igasuguste piltide, arvete ja konkreetse infoga tuleb.
---
Kes on süüdi?
Mina (vist).
Miks ei remondi?
Autol pole piisavat väärtust selliseks investeeringuks. Ainus väärtust loov element oli see 8000£'se remondiga mootor, mis nüüd juppideks on.
Lihtsam on teine asemele osta (EJ207 ja/või JDM).