Subary Legacy GT-B
Re: Subary Legacy GT-B
Miks just Michelin? Mitte näiteks conti või britsu rehv? Ise mõtlesin ka see aasta haka 9 asemel north 4jad ära proovida aga ma ei ole vastust saanud kas naelad on liimitud ja kas igas mõõdus on 250 naastu sees
Re: Subary Legacy GT-B
Michelinid, sest kõik soovitasid ja tahtsin proovida kas on ikka ka nii hea kui testid näitavad. Hetkel võin õelda, et rehv on hästi pehme, müra on talutav. Pidamise kohta ei oska veel õelda.
Deepmaan kirjutas:Miks just Michelin? Mitte näiteks conti või britsu rehv? Ise mõtlesin ka see aasta haka 9 asemel north 4jad ära proovida aga ma ei ole vastust saanud kas naelad on liimitud ja kas igas mõõdus on 250 naastu sees
Re: Subary Legacy GT-B
Soovitage kohta kus lasta siduri komplekt vahetada? Lisaks on sillastendi ka vaja. Endal kahjuks tõstukit ei ole ja huvitaval kombel Subaru esindused päringutele ei vasta.
Asukoht võiks olla Pirita või Peetri kant.
Kristo
Asukoht võiks olla Pirita või Peetri kant.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Võin muidu soovitada DPL. Teinud mul palju töid erinevatel autodel. Hinnad mõistlikud ja veermiku saab ka väga hea pingiga sirgeks.
Kahjuks on aga sinu alast kaugel.
http://www.autoderemont.ee
Kahjuks on aga sinu alast kaugel.
http://www.autoderemont.ee
Re: Subary Legacy GT-B
Tänud! Auto läheb sinna.
Kuna ümber registreerimine on endiselt teema ja maksimaalne lubatud võimsus on mnt poolt 200.2Kw. Kahjuks on mul 5.2Kw üle lubatud piiri.
Mnt sõnul on euroopa turule mõeldud Legacy kõige võmsam mootor 154Kw ning lubatud on paigalda +30% võimsusega mootor.
Kas kellegil on võimalik saata mulle pilti EJ206 191Kw või 198Kw mootori ja käigukasti numbriga? Koodid asuvad intercooleri all, starteri läheduses.
Kristo
Kuna ümber registreerimine on endiselt teema ja maksimaalne lubatud võimsus on mnt poolt 200.2Kw. Kahjuks on mul 5.2Kw üle lubatud piiri.
Mnt sõnul on euroopa turule mõeldud Legacy kõige võmsam mootor 154Kw ning lubatud on paigalda +30% võimsusega mootor.
Kas kellegil on võimalik saata mulle pilti EJ206 191Kw või 198Kw mootori ja käigukasti numbriga? Koodid asuvad intercooleri all, starteri läheduses.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Millest sa täpsemalt pilte tahad? Suvalistest koodidest kasti peal või VIN-iga spilkast vms?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subary Legacy GT-B
Sisustan siin laupäeva õhtut interneteerimisega ning jäi silma gtb obd teema. Tuli kohe su mure obd-ga meelde. Niipalju kui Youtube ja foorumid pajatavad siis selle ajastu gtb-del oli mingi teema üleminekuga obd1lt obd2le. Ehk seadmed millega üritad autoga ühendust saada peaksid toetama SSM protokolli ehk mingi Subaru enda teema. Ehk odavad hiinakad seda ei toeta ja peaksid investeerima natuke paremasse seadmesse. Räägiti ka et kole keeruline üldse ligi saada et ajus muudatusi teha. Saab, aga keeruline...
Re: Subary Legacy GT-B
Tänud!
Ma olen ise ka otsinud ja SSMile peaks vastama ISO9141. Seda toetavad minu mõlemad seadmed. Seda küll paberite järgi, Hiinakatega ei tea kunagi.
Kas keegi oskab soovitada mõnda seadet mis kindlasti toimiks?
Autoga erilist teinud ei ole. Armatuur on nüüd üleni must. Algselt oli plaan põhjamatt ka musta vastu vahetada aga tglt näeb praegu väga hea välja.
Lagi ja põhjamatt hele ja kõik ülejäänud must.
Varuosa auto pealt sain: püsika, keskluku mooduli ja dimmeri süsteemi. Neid ei ole veel jõudnud külge panna.
Olen oodatud pakkumistele:
Orginaal võimendit ja subwoofrit koos juhtmetega - Peaks sobima ka 4 gen Legacy omad.
Kütusekulu on peale parendusi langenud ja nüüd on 100% linn 11L/100km.
Kristo
Ma olen ise ka otsinud ja SSMile peaks vastama ISO9141. Seda toetavad minu mõlemad seadmed. Seda küll paberite järgi, Hiinakatega ei tea kunagi.
Kas keegi oskab soovitada mõnda seadet mis kindlasti toimiks?
Autoga erilist teinud ei ole. Armatuur on nüüd üleni must. Algselt oli plaan põhjamatt ka musta vastu vahetada aga tglt näeb praegu väga hea välja.
Lagi ja põhjamatt hele ja kõik ülejäänud must.
Varuosa auto pealt sain: püsika, keskluku mooduli ja dimmeri süsteemi. Neid ei ole veel jõudnud külge panna.
Olen oodatud pakkumistele:
Orginaal võimendit ja subwoofrit koos juhtmetega - Peaks sobima ka 4 gen Legacy omad.
Kütusekulu on peale parendusi langenud ja nüüd on 100% linn 11L/100km.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Auto remondist tagasi. Vahetati kõik kulunud veermikudetailid, sidurikomplekt ja sillstend.
Remondi käigus tuli välja, et stabika varda klambrid olid tagurpidi ja starteri pendiks oli kõver. Starter remonditi kohapeal ja külmkäivitus probleem on kadunud. Töödega olen ülirahul. Tänud kasutajale Puusepp soovituse eest. Tööd teostas DPL service.
Hetkel vaevab veel probleem, sisselaske õhu temperatuuri näitab -40C.
Kristo
Remondi käigus tuli välja, et stabika varda klambrid olid tagurpidi ja starteri pendiks oli kõver. Starter remonditi kohapeal ja külmkäivitus probleem on kadunud. Töödega olen ülirahul. Tänud kasutajale Puusepp soovituse eest. Tööd teostas DPL service.
Hetkel vaevab veel probleem, sisselaske õhu temperatuuri näitab -40C.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Ma ei ole antud masina ajunduses küll väga kindel, kuid vanad õhulugejaga masinad, milledel eraldi temperatuuri andurit sisselaskes ei ole, näitavadki seda tempi -40. Alustuseks tee kuidagi kindlaks, kas sul peaks iat andur üldse eksisteerima. Kui õhulugeja on 3 juhtmega siis tõenäoliselt ei pea ta seda iat numbrit ka adekvaatselt näitama. Miks ta logitavate andurite listis üldse on, ei tea.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subary Legacy GT-B
Õhulugeja on 4ja juhtmega. Juhtmed vasakult paremale ja mõõtmistulemused:
1.Toide(Kollane/Sinine) - 12.3V
2.Mass(Must/Roheline) - olemas
3.Eeldan, et MAF(Punane/Sinine) - 5,1V
4.Eeldan, et temp(roheline) - 1,1V
Varuosakoodi järgi on minule paigaldatud MAF 4 juhtmega ja mõeldud Subaru Foresterile. Õige peaks olema 5 juhtmega ja koodiga 22794AA010.
Seda, kas sisselaske temp käivitamist mõjutab ja ei ole ka kindel kas peab olema 5 juhtmega MAF.
Piltide järgi on seal paras jura kokku keeratud. Kui kellelgi on pakkuda MAF ja sobivat pistikut siis olen huvitatud.
1.Toide(Kollane/Sinine) - 12.3V
2.Mass(Must/Roheline) - olemas
3.Eeldan, et MAF(Punane/Sinine) - 5,1V
4.Eeldan, et temp(roheline) - 1,1V
Varuosakoodi järgi on minule paigaldatud MAF 4 juhtmega ja mõeldud Subaru Foresterile. Õige peaks olema 5 juhtmega ja koodiga 22794AA010.
Seda, kas sisselaske temp käivitamist mõjutab ja ei ole ka kindel kas peab olema 5 juhtmega MAF.
Piltide järgi on seal paras jura kokku keeratud. Kui kellelgi on pakkuda MAF ja sobivat pistikut siis olen huvitatud.
Re: Subary Legacy GT-B
Guugelda aju koodi järgi pinout ja hakka otsima, kes ja mis ja mitu juhet. Üldiselt peaks mittetoimiva mootoriga olema volt olematu ehk siis õhuhulk peaks sul seal madalaim pinge olema, 5v on toide kuumkilele, mass on mass ning 12v on seal jumalteabmiks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subary Legacy GT-B
Tänud!
Sellele ajule pinout leida on päris keeruline. Tegemis on miskise ülemineku ajuga.
Ebameeldiv on see, et üritasin läbihelistades MAF juhtmeid aju pistikust leida ja võin õelda, et üksi MAF juhe aju pistikusse ei lähe.
Juhtmetega on sõna otseses mõttes s***a tehtud.
*Kütsepump ja jahutusvent käivad kogu aeg ja on kuskilt armatuuri alt omavahel kokku ühendatud. Fuel control modul on vahelt ära võetud jne.
Õnneks on mul uus juhtmestik olemas aga see eeldab armatuuri eemaldamist. Üritan selle suvel kätte võtta ja korralikult kõik tööle saada.
Hetke seisuga vean MAF-aju uued juhtmed ja proovin kas hakkab ilusti tööle. Ei saa ka välistada, et MAF andur ise katki on.
Sellele ajule pinout leida on päris keeruline. Tegemis on miskise ülemineku ajuga.
Ebameeldiv on see, et üritasin läbihelistades MAF juhtmeid aju pistikust leida ja võin õelda, et üksi MAF juhe aju pistikusse ei lähe.
Juhtmetega on sõna otseses mõttes s***a tehtud.
*Kütsepump ja jahutusvent käivad kogu aeg ja on kuskilt armatuuri alt omavahel kokku ühendatud. Fuel control modul on vahelt ära võetud jne.
Õnneks on mul uus juhtmestik olemas aga see eeldab armatuuri eemaldamist. Üritan selle suvel kätte võtta ja korralikult kõik tööle saada.
Hetke seisuga vean MAF-aju uued juhtmed ja proovin kas hakkab ilusti tööle. Ei saa ka välistada, et MAF andur ise katki on.
Re: Subary Legacy GT-B
Tundub,et sul nii pea igav ei hakka.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com