Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Tervist.
Ostsin hiljuti oma Legacyle nahksisu ja tahaks kakakeetjat esiistmetel säilitada, aga probleem selles et neil erinevad pistikud. Riidest istmetel meenutab Molex pistikut aga nahkistmel hoopis teistsugune. Mõlemal 3 juhet. Must arvatavasti maandus aga ülejäänud 2 juhtmega abi vaja. Et kui nahkistmel takistust mõõdan siis kuidas peaksin aru saama milline juhe high ja low asend on?
Ette tänades ja neliveo rõõme soovides,
Andre
Ostsin hiljuti oma Legacyle nahksisu ja tahaks kakakeetjat esiistmetel säilitada, aga probleem selles et neil erinevad pistikud. Riidest istmetel meenutab Molex pistikut aga nahkistmel hoopis teistsugune. Mõlemal 3 juhet. Must arvatavasti maandus aga ülejäänud 2 juhtmega abi vaja. Et kui nahkistmel takistust mõõdan siis kuidas peaksin aru saama milline juhe high ja low asend on?
Ette tänades ja neliveo rõõme soovides,
Andre
Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Kõrgem takistus viitab kõrgemale energiakulule - suuremale võimsusele.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Lauri,sul on asi vähe valepidi.
Ohmi seadus: I=U/R I= vool ehk sisuliselt võimsus.
Kui nüüd näiteks pinge on ju konstant autode puhul ehk 12V ja takistus ütleme 50 ohmi, siis 12/50=0,24 A
Sama arvutus 15 ohmilise takistusega: 12/15=0,8 A.
Kui tekib kusagil lühis,siis on ju takistus üliväike ja juhtmed kipuvad hõõguma ja põlema ju minema
Ohmi seadus: I=U/R I= vool ehk sisuliselt võimsus.
Kui nüüd näiteks pinge on ju konstant autode puhul ehk 12V ja takistus ütleme 50 ohmi, siis 12/50=0,24 A
Sama arvutus 15 ohmilise takistusega: 12/15=0,8 A.
Kui tekib kusagil lühis,siis on ju takistus üliväike ja juhtmed kipuvad hõõguma ja põlema ju minema
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Ee, sul jutt jumala õige.. ei tea, kust mul see tagurpidi loogika tuli.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Ma ise olin ka seda meelt, et väiksem takistus=suurem võimsus, tänud kinnituse eest!
Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Tänaseks istmed sees ja soendused töötavad.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.
Re: Subaru Legacy BH5 (2002) Istmete vahetus
Kas sul oli 3-e või 4-ja piniga?Andrek6iv kirjutas:Tänaseks istmed sees ja soendused töötavad.
Kui kellegil kunagi sama jama siis protsess järgmine.
Pistik lahti ja multimeetriga juhtmeid taga ajama, milline High/Low juhe ja mass.
Istmete takistused on
High oli vist 7,5 oomi ja low 12-14 vahemikus.
Manual annab 4 aga reaalselt on mul 3.