Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 20 Sept 2019 04:30:39 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: P1410 ja P2444
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 25 Veebr 2019 17:50:16 +0000 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 12 Mai 2011 22:30:39 +0000
Postitusi: 6
Tere

Subaru Legacy 2011, bensiin 2.0

Ühel õhtul käivitudes läksid check engine tuled põlema. Koju jäi veel 2 tundi sõitu ja siis sai OBD koodilugeja külge pandud.
Näitas veakoodi nr. P1410 - secondary air injection system switching valve stuck open.
Sai veakood ära kustutatud.
Hommikul käivitades uuesti check engine tuled läksid põlema ja OBD koodilugeja uuesti külge.
Seekord näitas veakoodi nr. P2444 - secondary air injection pump stuck on.
Sai uuesti veakood ära kustutatud.
Praegu auto seisab, ootab lähemat uurimist.
Kas kellelgi on kogemusi probleemi lahendamisel? Kas mõlemad klapid ja pump puhastamiseks ja kontrolliks maha võtta?

Googeldanud olen, enamasti nende veakoodidega käib jutt Foresterist. Oletan, et pump ja klapid on Legacyl samad mis Foresteril.

Klappide asukohad kapoti all leidsin üles, pumba osas ei ole veel kindel.

Tänan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: P1410 ja P2444
PostitusPostitatud: Reede, 26 Apr 2019 22:50:56 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 15 Apr 2009 17:42:57 +0000
Postitusi: 280
Asukoht: Tallinn
Õhupump on seal, kus õlivõimendusega roolisüsteemidel roolivõimupump on. :)
Ehk generaatori kõrval, paremal pool. Vasakul kondipump.


Reimo

_________________
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: P1410 ja P2444
PostitusPostitatud: Reede, 07 Juun 2019 09:44:24 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 31 Okt 2013 13:41:34 +0000
Postitusi: 337
Mis seal muud ikka, pane pumbale otse vool peale vaata kas töötab, kui ei siis vöid ennast önnitleda ca 800eurise välja minekuga. Kui pump fain siis viga lisaöhuklappides, asuvad mootori taga sisselaske kolle "all" üks vasakul teine paremal. P1410 kood peaks olema vasakpoolne ehk suurepistikuga klapp. Puhastada/remontida seal midagi pole, päästab ainult vahetus. Klapid liiguvad ca 400euriga ja tegu ainult originaal osaga :)

_________________
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: P1410 ja P2444
PostitusPostitatud: Pühapäev, 09 Juun 2019 16:47:07 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 26 Nov 2016 14:19:52 +0000
Postitusi: 91
Endal forester xt 05. kruiis ja check engine vilkus/põles. Veakoodideks olid P2432 ja P0410. Mõlemad koodid sai eemaldatud ( et saaks kruiisi tagasi ). Suuremas plaanis on klappide pimedad tellitud ja läheb kogu see õhupumba majandus eemaldamisele. Ma nüüd ei oska muidugi sõna võtta legacy asjus, aga turbota subaaridel vist ei saa seda välja progreda.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur