1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
Otsi vaakumilekkeid ja vaata, kas summuti on terve.
Seejärel kahtlustaks lambda andurit.
Seejärel kahtlustaks lambda andurit.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
Tps-throttle position sensor oskab ka nahka teha selliselt.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
nanuk kirjutas:Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
nanuk kirjutas:Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
Kas oleks Tallinnas kedagi kes asja üle vaataks
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
Veakoode oled proovinud lugeda.
Selle õpetuse järgi saad rooli all olevad pistikud kokku ühendades veakoode ise lugeda https://uk.subaruownersclub.com/forums/ ... ecu-codes/
Muidu hapniku andur võiks sellist tõmblemist teatud pööretel põhjustada.
Proovi näiteks anduri pistik lahti võtta ja ringi sõita. Peaks siis oluliselt paremini lambda vea korral sõitma.
Kindlasti läheb siis check engine tuli põlema, aga hiljem akult klemm maha mõneks ajaks võttes kustutab veakoodi ära.
Selle õpetuse järgi saad rooli all olevad pistikud kokku ühendades veakoode ise lugeda https://uk.subaruownersclub.com/forums/ ... ecu-codes/
Muidu hapniku andur võiks sellist tõmblemist teatud pööretel põhjustada.
Proovi näiteks anduri pistik lahti võtta ja ringi sõita. Peaks siis oluliselt paremini lambda vea korral sõitma.
Kindlasti läheb siis check engine tuli põlema, aga hiljem akult klemm maha mõneks ajaks võttes kustutab veakoodi ära.
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
pöörete lisades näitab viga 33 ehk siis Vehicle Speed Sensor.Transleitenist õiget tõlget ei anna aga kas võib olla väntvõlli asendi andur?otsides Youtubist annab nagu oleks liikumis kiirust näitav andur aga minu mõistuse järgi mootori töö ja auto liikumis kiirus pole nagu omavahel eriti seotud,
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
VSS on andur mis istub käigukasti küljes ja loeb sealt pöördeid ning arvutab selle põhjal kiirust. VSSi hädad peaksid aga ilmnema automaatkastil käiguvahetustega, peaks neid tegema ebamugavamaks. Äkki ilmneb see kõrvaliselt ja on ikka lambda mis jamab.nanuk kirjutas:pöörete lisades näitab viga 33 ehk siis Vehicle Speed Sensor.Transleitenist õiget tõlget ei anna aga kas võib olla väntvõlli asendi andur?otsides Youtubist annab nagu oleks liikumis kiirust näitav andur aga minu mõistuse järgi mootori töö ja auto liikumis kiirus pole nagu omavahel eriti seotud,
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
automaatkasti käiguvahetus tundub nagu normaalne olema ja käike vahetab sujuvalt.Veast annab kõige paremini märku näiteks kui arendada kiirust kusagil 80-90 siis mootor kiirendusel töötab kenasti ja ühtlase kiirusega saad sõita umbes kilomeetri või nats rohkem,alul kõik on korras ja mootor töötab kenasti ja siis hakkab vaikselt nagu vahele jätma ja puterdamine läheb järjest hullemaks ning hakkab summutis nagu popsima ehk siis järel põlemine väljalaskes(summutit kontrollisin ja on tihe) kuni (pedaali hoian samas asendis)kiirus langeb kuhugile 70 peale ja umbes selliste kiirusele ka jääb ning mootori töö on päris kole ja aeg ajalt viskab rikke tule põlema.Kui aga gaasi lisada siis viskab käigu alla-pöörded suurenevad ehk siis kiirendusega mootori töö jälle korras.Nats aega saada siis jälle selle 90 nega sõita ja asi kordub.Sama juhtub ka linna liikluses lihtsalt ühtlast 50 km tunnis hoides ehk siis kiirusest olenematta .Kohapeal töötades tühikäik kena aga kui pöördeid tõsta üle 2500 ja hoida siis alul mootor töötab kenasti ning natsa aja pärast hakkab puterdama nagu jätaks vahele.annad järsku gaasi ja pöörded tõusevad nagu peab,lased pöörded tagasi sama 2500 peale ja jälle töötab nats aega normaalselt ja jälle hakkab puterdamine pihta.
Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem
Ja temperatuurid tunduvad paigas olema?
Siis tundub nagu see oleks mingi elektrooniline osa valetamas, näiteks lambda. Või detonatsiooni andur valet tulemust viskamas ja üritab masinat limp mode'i visata ehk. Või on midagi veel rohkem fringe nagu süsiniku kogunemine kuhugi kus ta ei peaks olema või mõni väljalaske klapp mis kõrgel temperatuuril valesti hakkab käituma.
Subaru ise soovitab puhastusainena sellist asja https://www.subaru.com.au/parts/catalog ... aintenance
Samuti tasub lambdade juures juhtmeid üle kontrollida ja deto anduril.
Siis tundub nagu see oleks mingi elektrooniline osa valetamas, näiteks lambda. Või detonatsiooni andur valet tulemust viskamas ja üritab masinat limp mode'i visata ehk. Või on midagi veel rohkem fringe nagu süsiniku kogunemine kuhugi kus ta ei peaks olema või mõni väljalaske klapp mis kõrgel temperatuuril valesti hakkab käituma.
Subaru ise soovitab puhastusainena sellist asja https://www.subaru.com.au/parts/catalog ... aintenance
Samuti tasub lambdade juures juhtmeid üle kontrollida ja deto anduril.