Mootori õli
Re: Mootori õli
Eiei, soojaga tühikäigul 30-40 vahel. A mis 12mm pumpadel siis häda on? Kui ma õigesti aru saan, siis 11mm (tehasest STi'l peal) laseb 5.3 pealt "kinni" ennast? Et siis kui niisama sõita, et siis peaks 0W20 sees olema või väiksema tootlikusega pump? Kui talvel iga nädalavahetus tal seljas elan piigiga, et siis peaks koos 10W60 peale vahetamisega 12 pumba panema ja kui suvel niisama sõidan, et siis koos 5W õliga 10mm pumba? Krt ainult seda kuulen, et mis valesti on, aga keegi ei ütle, et kuidas siis õigesti teha asju. Kui ma tahan niisama sõita ja vahepeal jubedalt seljas elada tal, siis ometigi peab olema võimalik mingi kompromiss - ja mitte selline, et osta halluniversaaldiiselpassat niisama kulgemiseks ja pane Subaruga külksi
MY09 STi
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mootori õli
Pumba tootlikkus ning reduktsiooniklapi avanemise rõhk on tehasest põhjusega sellisena välja tulnud. Kui rõhk kõrgem, siis klapp laseb lihtslt õli kõrvalt läbi, et rõhk liiga kõrgeks ei läheks. IMHO talvel ilma eelsoojenduseta autole küll 10w60 õli ei valaks, v.a juhul kui 5w40'ga õlirõhk jääl sõites liiga madalaks on kukkunud.
Re: Mootori õli
Absoluutselt päri.t6nis1234 kirjutas:Pumba tootlikkus ning reduktsiooniklapi avanemise rõhk on tehasest põhjusega sellisena välja tulnud. Kui rõhk kõrgem, siis klapp laseb lihtslt õli kõrvalt läbi, et rõhk liiga kõrgeks ei läheks. IMHO talvel ilma eelsoojenduseta autole küll 10w60 õli ei valaks, v.a juhul kui 5w40'ga õlirõhk jääl sõites liiga madalaks on kukkunud.
Kusagil teemas on ju põhjalikult seletatud,miks on halb 12 mm pump. Teatud juhtudel on seda vaja.
Tänava pillil soovitaks 10 mm pumpa ja (korralikku)5w-50 õli. 5w40 võib vedelaks jääda,kui saale lõtk on 0,05 mm ja tuleb kolks sisse.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B