Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#1 Postitus Postitas JoonasJJ » T, 28 Mai 2019 16:46:37 +0300

MEIE WRX STI


*autoga sõidavad ka minu isa ja perenaine

Pilt
Pilt

--------------------

Mille poolest erineb tehaseseades STI’st?

Mootor:
- Mahle sepiskolvid
- ACL "race" saaled
- RCM 11mm tikkpoldid
- RCM kaanetihendid
- VF36 JDM Spec C pealt
- Subaru 12mm õlipump
- HKS rihm koos originaal rullikute ja veepumbaga
- RCM 340 kütusepump (340l/h)
- Perrin’i õhuvõtt koos K&N filtriga
- Samco turbo sisselaskevoolik
- Koyo alumiiniumist radiaator
- mootorit määrivad/jahutavad Motul’i tooted (Sport 5W50 ester, Inugel)

Seade „t6nis1234“ @ TKTK:
Pilt

Veermik/jõuajam:
- Competition Clutch sidur, nö. „Stage II“
- käigukastis-diferentsiaalis Motul Gear 300 75W90
- HEL armeeritud pidurivoolikud
- rõhk voolikutesse Motul RBF700 poolt
- Tegiwa pidurisüsteemi peasilindri tugevdusplaat
- Bridgestone Potenza RE070 225/45/17 tänav-rada + 235/40/18 Federal 595 RS-PRO rada
- coilover vedrustus BC Racing BR (8kg + 6kg vedrud)
- DBA T2 pidurikettad + Project Mu HC+800 piduriklotsid

Muu pudi-padi jaguneb ka igale poole, aga minu arvates pole see STI suguse auto juures absoluutselt oluline. Tähtis on see, mis jõudu teeb ja kuidas jõud masinat edasi tõukab.

--------------------

EELLUGU

Enne ostu nägi auto välja selline:
Pilt
Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmDQmeZh

Elu ei olnud armuline enne meie kätte sattumist sellele autole. Stance’itud nii, et ees polnud isegi logareid (kogu mustus jõudis ratastelt kapoti alla), kõvasti chav lahendusi (nt. turbo ilma igasuguse retsirkulatsiooniklapita), koledad ja ebakvaliteetsed Rota veljed mingisuguste koobaste poolt ära kraabitud Hiina rehvidega.
Mis mind tõmbas oli Alan Jeffrey juures remonditud mootor. Lisaks tuleb tunnistada laiskust nii palju, et koju tulemine läks väga kiireks ning mul polnud aega väga seiklemas käia ning erinevaid autosid vaadata. Kuna masin oli sobivalt lähedal, kotkasilma välimus alati tõmmanud ning hind oli ka kotkasilma kohta enamvähem, siis sai tehtud „mugav“ otsus antud masin võtta. 2. valik oleks olnud Forester STI Glasgow’s – 500 miili üks ots või lennureis.

Miks ja kuidas auto Eestisse sai? (inglise keeles)


Pilt

Ring Nordschleife’l:


Pilt

Vesi-etanool-värvaine mootorisisesel jahutusel sai veel Auto24Ring’ilgi käidud...


...ja sellest vähe pikem video:


Tunnuslause: „Hea kütusekulu Ander.“
Pilt

--------------------

Sellest, kuidas auto Eestis praegusesse seisukorda sai, saab lugeda siit:
http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... 16&t=13884

Pikemalt ei hakka siin remontimisel peatuma. Pildi ja videomaterjali on natuke igale poole sokutatud. Suurema furoori ja nõudluse korral võin lisada siia, aga muidu on igalt poolt sotsiaalmeediast ka midagi kättesaadav.
Kokkuvõtvalt – korda sai.

Eks ma siis edaspidi täiendan ka 1. postitust, kui midagi uut meelde tuleb või juhtub.

Tänud lugemast/vaatamast!
Joonas

--------------------

Hooldus (miilides):
30.01.2019 - 110 365 – suurele hoolduspaketile joon alla @ Differ OÜ (https://differ.ee/)
29.05.2019 - 113 850 - Forge turbokott (paigaldas Andres @ Differ OÜ)
09.09.2019 - 114 659 - hooldus @ Differ OÜ: õli (Motul Sport 5W50 ester) + õlifilter (HKS), pidurisadulate taastamine (tihendid, titaaniumist õhutusnipplid), ette piduriklotsid (Brembo), pidurivedelik (Motul RBF700)
04.10.2019 - 114 993 - uus aku Varta Blue Dynamic 60/540 @ Akuexpert (https://www.aku.ee/ - 10% allahindlust, kui annad oma vana aku vastu)
19.01.2020 - 115 134 - BC Racing BR coilover'ite taastamine: amordiosa hooldus @ OneClick (https://oneclick.com.ee/) ja uued vedrud (8kg ees/6kg taga) + amortisaatorite katted Mamasan.fi kaudu
05.03.2020 - 115 333 - 225/45/17 Bridgestone Potenza RE070 @ Rehvid Pluss (Peetri)
28.04.2020 - 115 572 - õli (Motul Sport 5W50) + filter (HKS), DBA T2 piduriketta komplekt, Brembo käsipiduriklotsid
05.06.2020 - 115 6** - klotsid Project Mu HC+800, uus downpipe (eritöö), kliimasüsteemi hooldus/täitmine
04.06.2021 - 116 635 - õli (Motul Sport 5W50) + filter (HKS)

Mured:
- HAI’st (hot air intake) võiks saada rohkem CAI (cold air intake)
- juhiakna lüliti ei toimi
- vahejahuti ja vahejahuti torustik on seest õline: seda oli täheldada juba auto omanikuks saades
- õlipüüdurtopsiku paigaldus
- vahejahuti torustiku parendamine: hetkel ei istu hästi, nt. üks koht käib vastu kapotti

Plaanid:
- sportlikumad stabilisaatori vardad ees ja taga
- N-rühma mootori- ja käigukastipadjad
- polüpuksid
- piduritele jahutuse ehitus

Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmAtGS1t

Värskeimad pildid
Autorid: https://www.instagram.com/nturok/, https://www.instagram.com/k.raudsepp_photography/, https://www.facebook.com/Iva-Photo-548889082256255/
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis JoonasJJ, R, 04 Veebr 2022 16:18:14 +0300, muudetud 34 korda kokku.

kastan
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: T, 25 Dets 2018 11:56:35 +0300

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#2 Postitus Postitas kastan » N, 30 Mai 2019 22:12:31 +0300

Su videod on väga mõnusad vaadata. Tore et viitsid jännata ja panustada.
Ja no kotkasilm on ikka kena. Eriti selles värvide kombinatsioonis.

Coilide osas oleme me (Wisefab) FEAL Suspensioni EU ja muu maailma distribuutorid.
Kunagi alustas FEAL autode coilide tootmist just Subarutest ja neid hinnatakse selles kategoorias väga kõrgelt. Kõik coilid on dünotud ja mõnesaja lisa € eest on võimalik upgradeda Swifti vedrudele mis on individuaaliseeritud vastavalt konkreetse auto nurgakaaludele. Samuti custom valving võimalus.
Kõige tavalisem variant letis 1199€+km.

PS! Homme hakkab su vana Cobra toru mu Foreka all uuesti maailma lärmiga kostitama. Jube suur on see ikka küll :)

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#3 Postitus Postitas JoonasJJ » R, 31 Mai 2019 00:16:40 +0300

kastan kirjutas:Su videod on väga mõnusad vaadata. ...
Tänud. Hea kuulda, kui keegi teine ka vähemalt korra lahti teeb. Eelkõige teen neid, kuna meeldib tegemise protsess ja hiljem hea ise meenutada. Aga kui teised ka vaatavad, siis veelgi vahvam.
Ma eeldan, et see on ikka komplekti hind (vaatamata, et pildil on 2)? Plaan on osta midagi head kasutatuna ja lasta hooldus teha.
Mis torusse puudub, siis sõitsime selle toruga Penzance'ist Tallinna. Tehke järgi või makske kinni.

kastan
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: T, 25 Dets 2018 11:56:35 +0300

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#4 Postitus Postitas kastan » R, 31 Mai 2019 11:20:09 +0300

Tunnen trummikiledele kaasa :D
Kumiseb mõnusalt, aga madal ja mahe hääl sai.

Coilide hind ikka 4tk jah.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#5 Postitus Postitas JoonasJJ » R, 31 Mai 2019 15:08:08 +0300

kastan kirjutas:Tunnen trummikiledele kaasa :D
Kumiseb mõnusalt, aga madal ja mahe hääl sai.

Coilide hind ikka 4tk jah.
Meil olid kõrvatropid.

Eks jaga siis mingit heliklippi ka oma teemasse.

--

Väike õppetund turbokottide kohta
Kui turbokott sobib ühele Subaru tehaseturbole, siis sobib turbokott kõigile Subaru tehaseturbodele (mida ka mõned turbokottide kuulutused eBay's väitsid).

Pilt

Mul on üks väga hea sõber, kes muidu üldiselt väga teadlik, aga antud teema puhul oli skeptiline: "Peaks ikka ostma turbokoti, mis on konkreetselt VF36'le mõeldud."
Tegin nagu tavaliselt ja ei kuulanud teda (ma ei kuula teda alati isegi siis, kui tal õigus on) ning ostsin antud Forge turbokoti, mis oli eBay's välja reklaamitud kui: "Forge Motorsport Turbo Blanket For Subaru Forester 2.5l 05-11 FMTUBL2" (https://www.ebay.co.uk/itm/123477599854)
Täitsa sobib. Andres @ Differ OÜ pani selle külge ka ilma suurt midagi auto küljest lahti kruvimata.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#6 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 08 Juul 2019 18:42:53 +0300

Sai ükspäev Tõnisega (t6nis1234) seadet korrigeeritud ja eile oli lõpuks aega natuke proovida.
Mäletan olevat lugenud, et "leegi välja meelitamine" pidavat teema olema. Mul tuli ise, ei "meelitanud":



Pilt

----

Ehk ikkagi oskate mulle soovitada meistrimeest, kes mulle sellise lahenduse mõõtude järgi omal käel valmis teeb?

Pilt
Pilt
Pilt

Nt. see Cobb'i kast maksab 130$, kogulahendus 350$ (näide - piltidel olevad mudelid pole konkreetsele autole). OK, ei ole teab-mis-raha, aga samas ma ei tahaks hakata olemasolevat enam ära võtma hakata. Praegu on küljes K&N filter (~65£) ja Perrin'i sissevõtt (~150$) juba, ei oleks rentaabel.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#7 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 15 Juul 2019 00:14:55 +0300

Kui kedagi huvitab selline rohkem kunstilise lähenemisega fotomaterjal, siis lisa näeb siin: https://flic.kr/s/aHsmF7yuSJ
Pildid tegi: https://www.instagram.com/k.raudsepp_photography/

Pilt

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#8 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 29 Juul 2019 15:53:25 +0300

Mainin selgituseks, et kirjutan võhiku seisukohast teistele võhikutele ja „360-reverse-entry-clutch-kick-Scandinavian-flick-countersteer... ikka sõitsin rajarekordi“ poistel pole ehk siit midagi huvitavat lugeda peale mõne küsimuse (märgin ära paksus kirjas), milledele nad vastuseid ehk oskavad/tahavad anda.

---

Käisin esimest korda Auto24Ringil peale auto värskenduskuuri ja oli tunne, et viimastel ringidel hakkasin lõpuks auto ja rajaga vähesel määral sinapeale saama.
Tulemus: 0.7 sekundit kiirem, kui seniste külastuste kiireim aeg ja tundsin tekkivat mingisugust järjepidevust


Pilt

Siiamaani olin kasutanud pidureid väga konservatiivselt, siis seekord olin vaimselt veelgi rohkem valmis usaldama autot, pidureid ja rehve. Mentaalselt aitas kaasa kõvasti see kogemus:


Auto sees istumise elamusest olid tähtsamad sõnad, mida roolis olnud isik ütles peale ringi lõpetamist: „You must trust the car.“

See ei tähenda, et kõva sõidumees valmis olen, aga lõpuks tekkis tunne, et saavutatud on mingisugune baas teadlikult kiiremini sõitma hakkamiseks. Jahutusringidel lasin oma tegevuse peas läbi, korrigeerisin pidurdamist ja trajektoori ning kulminatsioon oli eelpool postitatud enda kiireim ring.

Eelkõige olen olnud konservatiivne just piduritega seetõttu, kuna (tagantjärgi tark olles) MINU ARVATES on olnud palju häma selle ümber, et „mis ketas ja klots ikkagi peaks seal auto all olema rajal käimiseks“ ja see on tekitanud ülearust vaoshoitust.
Teisipidi olen sundinud ennast rahulikumalt sõitmise kunsti tundma õppima, mis on (ükskõik, millise nurga alt vaadates) äärmiselt mõistlik.

Puudutaks siin seda „vana head“ pidurite teemat. Mina olen veendunud enda autode rajavalmiduses järgnevalt:
1. ettevalmistus piduritega enne rajale minekut: (HEL) armeeritud pidurivoolikud + Motul RBF660
2. ettevalmistus: pädeva mehaaniku positiivne hinnang auto all olevatele ketastele ja klotsidele rajakasutuse suhtes

Komplektid, millega olen peale läinud Auto24Ringile:
1. kord rajal: armeeritud voolikud; RBF660; pole õrna aimugi, mis ketas/klots, aga eelmist omanikku teades tõenäoliselt mingi adekvaatselt kvaliteetne toode
Kiireim ring hakkab 3:41 peal:


2. kord rajal: HEL armeeritud voolikud; RBF660; JapanParts’i kõige odavam Lancer’ile sobiv ketas; mingisugune „ralli kollane klots, mis ka uuematel Evo’del all“
Kiireim ring hakkab 2:03 peal:


3.-4. kord rajal: viimased 2x olen sõitnud (samad rehvid, samad pidurikomponendid) - HEL armeeritud voolik; RBF660; kõige odavam 5x114.3 „widetrack“ STI’le sobiv komplekt kettaid ja klotse, mis mul autot ostes kergelt kättesaadav oli, hind 400£ kokku (esimesed kettad Pagid, mõlemad klotsid ja tagumised kettad Brembo)
Eelmise korra kiireim ring hakkab 0:19 peal:


Olen lähenenud talupojamõistusega (teema, millel võtan veel sõna seoses radadel sõitmisega) ja ennäe imet – tehnika on kestnud (isegi jahutusvedeliku jõul sõitsin koju), ise olen elus ja toksin siin. Jäin ellu ka nende pidurikomplektidega, milledest teise mehe klotsid rohkem maksavad.
Siin ei tasu mind valesti mõista – ka edaspidi ei suhtu ma kuidagi kergekäelisemalt ohutuse teemadel, kuna tunnen nüüd „ennast äärmiselt teadlik ning osav olevat“, aga - nagu ikka - tuleb teine kord temaatikaga seotud veidraid stigmasid ümber lükata.

Lühidalt: tuleb minna ja sõita – sõita, aga võtta mõistusega. Sõida enne, mölise pärast.

Ka sellised õnnelikud näpukad on vajalikud:


Aitab endal teadvustada, et tegemist on ikkagi kõrgendatud ohtlikusega tegevusega ning hoiab ülearu uljaks minemast. Enda vabanduseks võin öelda, et see juhtus 1. 30-minutilisel sessioonil, kus olin rajal veel tänavarõhuga - külmalt 2,0bar’i sisse pandud, mõõdik näitas 2,5bar’i rajasoojalt enne rehvirõhu vähendamist.

-

Tegin sellise tähelepaneku, et 2,0bar’i pealt rajasoojana 2,5bar’i peale tõusnud rehvirõhku 2,0bar’i peale vähendades olid need rehvid „külmalt“ hiljem kojusõitmiseks täites 1,6bar’i. Kas see 20% reeglipärasus võib kehtida või sõltub ikkagi paljuski rehvist?

-

Eelmisest korrast oli jäänud tunne, et pidurikettad on kõverad. Samas kiiresti sõitmise juures kõvasti pidurdades vibratsioon kõvasti vähenes, kohati pea olematuks. Sõber pakkus, et kuna auto minu kätte sattus kergelt seisnuna, et ehk kolvid ei liigu korralikult sadulates. On asi selles või mitte, aga sadulate taastamine sai plaani võetud.
Kui keegi oskab pakkuda parema hinnaga kvaliteeset tihendite komplekti allpool väljatoodutest või varianti, kus on sees ka uued kolvid, siis olen üks suur kõrv. Piduriteks on Brembo’d, millega kotkasilm-STI’d tehasest välja veeresid.
Praegu pakkus sõber välja mulle sellised taastamiskomplektid:
• esipidurid: https://www.godspeedbrakes.co.uk/calipe ... -kit-.html
• tagupidurid: https://www.godspeedbrakes.co.uk/calipe ... -kit-.html

-

Veel võite mulle nõu anda teemadel:
• coilover’ite vedrud: praegused all olevad BC Racing BR’id on tõestud maksimaalsele kõrgusele, aga ees ikkagi käivad rattad vastu logareid ka rajal, kui amort on reguleeritud „hard’i“ peale. Reguleerimine kohe tuntavalt toimib ja seetõttu pakkus sõber, et ehk on vedrud läbi. Kogemusi?
• „anti-roll bars“: milline läbimõõt-tootja oleks optimaalne ka tänavakasutust saavale autole?
• polümeerpuksid: tean, et on olemas Strongflex ja Powerflex. Kas otsida neid või on veel mingit varianti, mida tasub uurida?
• käigukasti ja mootoripadjad: mäletan ennast lugeda olnud, et N-rühma variandid on kõige otstarbekamad. Otsida neid või on veel miskit huvitavad alternatiivi?

-

Kuna autonduses on kontingent, kellele on kütusekulu põletavalt huvipakkuv ja mind huvitab igasugune statistika, siis viimase 30 minuti näitajad Auto24Ringil:
40km – 14l - 10 ringi (kiired + jahutus) – 35l/100km

-

Päeva lõpetuseks sai proovitud auto kiiruslikke omadusi mingisuguse esimese ettejuhtuva rakendusega. Tundus nagu, et 1. korral sai kohe enamvähem täpsed andmed (pildil), aga järgmised 3 korda näitas aiateibaid:
Pilt

-

Neile, keda huvitab, väike vlog stiilis video ka:


---

Kuna hiljuti lugesin ühte arutelu teemal, et „milline (sisesta element) peaks see olema mu autol, et rajale minna“, siis kirjutan ühe julgustuskirja „ühelt algajalt teisele“.

Julgustuskiri ühelt algajalt teisele

Mida on vaja rajal käimiseks?

1. Talupojamõistus
ÜLIM ABIMEES IGALPOOL ELUS. SELLE OLEMASOLU AITAB VÄLTIDA JULGELT 90% „PROBLEEMIDEST“.
Mida tähendab antud kontekstis „talupojamõistus“?
Oma võimete adekvaatne hindamine: kui lähed esimest korda rajale, siis käitud vastavalt sellele. Arvestad, et kogemused oskused/puuduvad, auto piirid on teadmata, etikett ei ole selge.
Kõigile avatud ajal ei ole tegemist võidusõiduga: saad aru, milleks oled ise rajal - eelkõige tundma rõõmu elamusest ilma üleliigseid riske võtmata. „Kiiresti“ sõitmise eest karikat ei saa, aga võimete ülehindamine võib lõppeda alates auto lõhkumisest kuni millegi muu hullemaga. Hoidkem ennast selle eest.

2. „Heas“ tehnilises seisukorras auto
Eks siin kannataks kõvasti debateerida, et mis see „hea seisukord on“, aga mina ikkagi seaks paika kriteeriumid:
• rehvid: vähemalt sportliku suunitlusega tänavarehv.
EI, ESIMESEL KORRAL EI TASU MINNA PEALE KÕIGE ODAVAMA SÄÄSTUREHVIGA, OLGU SEE SIIS KASVÕI UHIUUS. Ettearvamatu käitmisega rehv, mis on ükshetk alajuhitav ja siis võib olla ülejuhitav ei käi kokku väheste kogemuste ja auto tundmaõppimisega.
EI, EI PEA OLEMA ERALDI JOOKS AINULT RAJAL SÕITMISEKS. Tuleb lihtsalt arvestada, et kui on vaja osta enne 1. rajaleminekut jooks rehve, siis tuleb rahakotiraudu natuke rohkem kergitada, kui need hea hinnaga Westlake’id K-Rautast.
Edasi peensusteni ma kirjutamiseks vajadust ei näe, sest 1. on #1 ja normaalne inimene ei lähe 1. korral sõitma 1.6mm kulunud „pastlaga“ jne. jne. jne.
Usaldusväärne rehvimüüja oskab pakkuda küsimise peale „sportliku suunitlusega tänavarehvi“ – rehvil ja rehvil on vahe sees ning tasub maksta pigem (natuke) rohkem, kui vähem.
• pidurid: armeeritud voolikud ja kõrgema temperatuuritaluvusega pidurivedelik (mul alati Motul RBF660).
Eeldan, et 1. on #1, seega ei pea hakkama siin lahti kirjutama, et ketas/klots võiks olla „heas tehnilises seisukorras“.
• ülejäänud sõiduk: puuduvad komponendid, mille ekspluatatsiooniiga on lõpule jõudmas.
Kui ülejäänud sõiduki ressurss on piisav, et pädev mehaanik annab rajale minekuks rohelise tule, siis selleks väheseks sõitmiseks, mida esimestel kordadel teha jaksad.
Ideaalis on mootoriõli ka rajakasutuseks sobiv, mitte see punases anumas vedelik, mida umbes 15€ eest 5l Maxima’st hetkel saab.

3. Eelarve
1 tund Auto24Ringil – 30€ (ise olen pannud üles autokuulutusi Auto24’s selle 30€ paketiga, kus saad rajapileti 1 tunniks „tasuta“). Esimesel korral tunnist tegelikult piisab.
Kütus – rajal kordagi paaki alla poole ei lase, turbomootoriga autodele ALATI RON98 (1. on #1) - aitab vältida probleeme.
Viimane kord: Tallinnast välja sõitsin täispaagiga (enne tankimist oli pooltäis), tagasi jõudes panin paagi uuesti täis (kütus RON98):
Circle K 29.12l @ 40.13€; Olerex 7.2l @ 9.86€; Alexela (raja ääres) 14.37l @ 20.10€; Olerex 14.83l @ 19.92€ ; Olerex 16.81l @ 23.25€
Kokku: 143.26€

Alustuseks nendest teadmistest piisab. Mine proovi järgi.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#9 Postitus Postitas raig0 » E, 29 Juul 2019 19:56:44 +0300

N rühma padjad toimivad hästi. Mingite hardcore racing patjadega ei kannata igapäevaselt väga sõita. N rühma omad mingit lisavibratsioone ei tekita.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

syms221
Subaruaff
Postitusi: 52
Liitunud: K, 17 Mär 2010 14:48:39 +0300

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#10 Postitus Postitas syms221 » P, 04 Aug 2019 09:43:31 +0300

Jubedalt häirib tagumine kandiline udutuli pampri all otsas. Muidu igati püss pill!

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#11 Postitus Postitas JoonasJJ » P, 04 Aug 2019 14:07:52 +0300

syms221 kirjutas:Jubedalt häirib tagumine kandiline udutuli pampri all otsas. Muidu igati püss pill!
See on registreermisest jäänud reliikvia hetkel.
Korrastamist vajavaid elemente on teisigi. Nt. kui keegi oskab/tahab tegeleda juhi aknatõstukinupu parandamisega või tulesid poleerida/lakkida Tallinnas, siis võib endast märku anda. Eesmärk ikka tasapisi paremaks saada ka muud, kui tehnika kestab.

Eks välimuselt ühe tavalise kotkasilmaga tegu ole?

mlangenberg
Postitusi: 1
Liitunud: N, 08 Aug 2019 15:18:43 +0300
Asukoht: Berlin
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#12 Postitus Postitas mlangenberg » N, 08 Aug 2019 15:22:52 +0300

Minu unistuste auto! Kui lahe ta välja näeb!
Oleme kogu öö üleval, et veebis õnne saada https://slots.io/et

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#13 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 09 Sept 2019 22:19:06 +0300



---

Sai tehtud hooldus piduritele ja tavapärane õli + filtrid.
Pidurite hooldusega seonduvaga saate tutvuda postituse päises olevas videos.
20190809_152731.jpg
20190809_152731.jpg (97.15 KiB) Vaadatud 17712 korda

syms221
Subaruaff
Postitusi: 52
Liitunud: K, 17 Mär 2010 14:48:39 +0300

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#14 Postitus Postitas syms221 » R, 13 Sept 2019 07:59:09 +0300

Mis klotsid panid? Ise kasutasin Ferodo 3000 ja olin väga rahul.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ

#15 Postitus Postitas JoonasJJ » L, 14 Sept 2019 22:04:42 +0300

syms221 kirjutas:Mis klotsid panid? Ise kasutasin Ferodo 3000 ja olin väga rahul.
Nagu ka videos olemas ja 1. postituses kirjas: http://scoobyworld.co.uk/catalog/produc ... ts_id=4952

Hetkel polnud võimalik teha suuremat investeeringut, et midagi rohkem "racing'ut" alla panna (ketaste ja klotside kujul), aga nagu ma toonitanud juba olen, siis sõita saab ka nendega väga ilusti.

Vasta