2003a Forester manu kasti probleem

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
EQUES
Postitusi: 2
Liitunud: E, 19 Aug 2019 17:10:05 +0300

2003a Forester manu kasti probleem

#1 Postitus Postitas EQUES » N, 22 Aug 2019 11:23:16 +0300

Tere!
2003a Forester XT 2.0turbo, 5k manu kastil läks maanteel 5.käik pauguga minema. Olen uue kasti otsingul, aga ei leia infot vana kohta. Googel'ist kõik tabelid läbi vaadatud.
Kood kastil: S4-TY755VN3AA.
Mootoriks autol Impreza 2.0 turbo, EJ20. Aastat ei tea.

Oskab keegi öelda, kas sobib mingi muu kast sellele autole?
Kui keeruline istutada 6k manu kast sinna?

Tänud ette!

MargusR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 201
Liitunud: L, 03 Juun 2017 22:22:52 +0300
Asukoht: Rakvere

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

#2 Postitus Postitas MargusR » N, 22 Aug 2019 22:03:53 +0300

Kuuesega kindlasti kardaan on teise mõõduga ja tagadiffer ka erineb.Kasti ja tagasilla differ peab olema ju sama arvuga.
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

#3 Postitus Postitas Sponge » R, 23 Aug 2019 09:22:22 +0300

Pakkuda erinevaid 6 kasti konversioone, dccd, no dccd, spec c, 114.3 jne
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

kastan
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: T, 25 Dets 2018 11:56:35 +0300

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

#4 Postitus Postitas kastan » K, 04 Sept 2019 10:46:37 +0300

Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego :)

Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha.
Viimati muutis kastan, N, 05 Sept 2019 17:40:11 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

#5 Postitus Postitas Tubaru » K, 04 Sept 2019 16:18:18 +0300

kastan kirjutas:Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego :)

Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha. 100€ ja vii kast minema.
ilma dccd taga differ on sama kardaanikinnitusega, mis r160. Ja need flantsid on omavahel vahetatavad (diffri küljes).
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

GJ321
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 103
Liitunud: L, 26 Nov 2016 14:19:52 +0300

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

#6 Postitus Postitas GJ321 » K, 04 Sept 2019 19:02:22 +0300

Endal sai tehtud XT 05 forel kuuese swap. Alla läks 02sti kast ( non DCCD ).
Eesmised sti võllid istusid fore käändmikega 1:1, aga taga pidin kasutama wrx R160 diffrit, et jätta fore enda võllid külge. Reaalsuses saaks ka R180 diffri taha panna kui teha võllidega hybriid lahendust. Hybriid otstega ei pea ka taga fore enda käändmike vahetama suurte vastu.
STI kardaan istus mul ka ilusti ja ei olnud vaja midagi vahele panna flantsiks.

kastan
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: T, 25 Dets 2018 11:56:35 +0300

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

#7 Postitus Postitas kastan » K, 04 Sept 2019 20:11:45 +0300

No vot. Mul DCCD kast ja ei teadnud et kuuestel seal vahet on. Algul saigi 3,9 ülekandega NA Impreza R160 flantsile uued augud puuritud ja toimis, kuniks satelliidid omast lollusest orbiidile saatsin. Siis läks R180 külge ja sai kombineeritud väike pidur suure käänakaga (puurisin pidurplekil keskava ja poldi augud sobivaks), selleks panin rummudeks esimese käänaka omad sest sinna istus väike ketas täpselt peale. Esimese võllid olid ipikkuselt ja nuudist identsed aga STI omad ikka pirakamad ja said külge pandud.

Driveshaft shop pakub seda hübriidvõlli, aga selle hinna juures teeks juba käänakate swapi.

Vasta