rehvi näitajate kohta ipreza orig. velg
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
rehvi näitajate kohta ipreza orig. velg
Kle mul kuidagi rool on maru tundlik... Suverehvid on peal ja 205/50 R16
16 " subaru ipreza gt originaalveljed... kas see 50 profiil on natuke väike... et siit ka küsimus...kellel on need veljed kas teil ka sama suure profiiliga ja rool on maru tundlik v peaks olema 55? et siis ei oleks nagu ei ole tundlik?
Võibolla ma kirjutasin segaselt aga ma põen et äkki ratas jääb liiga madalaks, et seetõttu hoiab sild veidi valesti ja tundlikkus, kiskumine veidi võimendatud vms.?
16 " subaru ipreza gt originaalveljed... kas see 50 profiil on natuke väike... et siit ka küsimus...kellel on need veljed kas teil ka sama suure profiiliga ja rool on maru tundlik v peaks olema 55? et siis ei oleks nagu ei ole tundlik?
Võibolla ma kirjutasin segaselt aga ma põen et äkki ratas jääb liiga madalaks, et seetõttu hoiab sild veidi valesti ja tundlikkus, kiskumine veidi võimendatud vms.?
Legacy 2.2 GX
Kui sa tuima roolitunnetust tahad siis osta LADA
Parem ole õnnelik, et sul rool reageerib normaalselt.
Parem ole õnnelik, et sul rool reageerib normaalselt.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Neti teel on selliseid probleeme muidugi natuke raske lahata.
Sõltub täitsa inimesest, mis tundub suurema kiskumisena ja mis mitte.
Sild on ikka korralikult paika reguleeritud?
Sõltub täitsa inimesest, mis tundub suurema kiskumisena ja mis mitte.
Sild on ikka korralikult paika reguleeritud?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Rehvist (profiili kõrgus, külgseina jäikus) sõltub see kiskumine päris palju. Nt minu Legacy talvekatega (195/65 R15) ei kisu suurt midagi, tavaliste suvekatega (205/60) linnas rool juba kergelt tõmbleb ja kui all olid samuti 205/60 yoko rajarehvid, pidi roolist ikka kogu aeg kinni hoidma. Mind pole see küll häirinud
205/50 on minu arvates piisavalt madala profiiliga rehv, et kiskumine ongi ok.
205/50 on minu arvates piisavalt madala profiiliga rehv, et kiskumine ongi ok.
Mida madalam ja jäigem rehv seda suurem ka see pikiroobastes ja mujal kiskumine. See on pigem seaduspärasus, kui anomaalia.
Suuresti oleneb ka rehvi vanusest. Vana rehv on "puine" ja võib käituda kuidas iganes.
Veljega on asjal ainult niipalju pistmist, et mida laiem velg võrreldes orginaaliga, seda rohkem samuti kisub. Rehvilaiusega sama teema.
Subarul lihtsalt piisavalt tundlik roolisüsteem võrreldes mõne ülevõimendatud rooliga pereautoga võrreldes ja igasugused erinevused tulevad eriti selgelt välja.
Suuresti oleneb ka rehvi vanusest. Vana rehv on "puine" ja võib käituda kuidas iganes.
Veljega on asjal ainult niipalju pistmist, et mida laiem velg võrreldes orginaaliga, seda rohkem samuti kisub. Rehvilaiusega sama teema.
Subarul lihtsalt piisavalt tundlik roolisüsteem võrreldes mõne ülevõimendatud rooliga pereautoga võrreldes ja igasugused erinevused tulevad eriti selgelt välja.