1. leht 1-st

2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 09:15:30 +0300
Postitas foreback
Tere foorumirahvas!

Omandasin sügisel 2010. aasta Outbacki, mil peal diiselmootor. Lugesin läbi autoga kaasa tulnud massiivse paberilasu, sh diiselmootoriga Subaru omaniku meelespea vms. Seal oli juttu, et isegi õli saab vahetada ainult esinduses (auto tahab õlivälba nullimis, muidu teeb DPF-le liiga ja mingi selline jutt).

Tekkis küsimus: kas nüüd ongi nii, et pean hakkama iga kuradi õlivahetuse jaoks Tartusse esindusse aja panema ja kohale sõitma? Elu- ja töökoht on Võrus, auto sõidab iga päev tööle ja koju ca 70km ja igasugune Tartus esinduses hoolduses käimine ei kõla nagu mõistlik lahendus. Hinna osas ei oska öelda, pole veel uurinud, mis Mariine hinnakiri ses osas ütleb.

Varasemalt pidasin D5 mootoriga Volvot, tollega tegeles Agito Performance ja service interval tule sai kustutada trip-meteri teatavate vajutamiste ja süütevõtme kruttimise abil. Kas sellist asja uuemapoolsetel Subarutel pole enam? Põgus googeldamine andis sellise teema: https://subdiesel.wordpress.com/2011/01 ... pf-models/ Kas kellelgi kogemusi on? Või käivadki kõik diisliomanikud Mariines ja Autospiritis iga 10k järel?

Head,
foreback

Re: 2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 09:25:10 +0300
Postitas Tubaru
Tere,
Isiklikud kogemused küll puuduvad, aga mujalt foorumitest on jäänud mulje, et Euro5 masinatega saadakse ise ka hakkama ilusti.

Re: 2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 09:44:36 +0300
Postitas erki34
Olen olnud 3 aastat diisli OB omanik ja pole veel esindusse pöördunud õli vahetuseks, kas olen ise vahetanud või kohalikus remondi töökojas. lihtsalt peab tiba tihedamini vahetama kui muidu, siis ei lähe õli nii mustaks ja ei nõua nullimist ega midagi.mina olen vahetanud kuskil 8-9 tuhande tagant õli

Re: 2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 13:13:19 +0300
Postitas Tubaru
Praegu pole jutt õli vahetamise probleemsusest, küll aga "oil dillution" counteri nullimisest. Aju arvutab oma mingite parameetrite järgi õli saastavust, kui seda näitu ei nullita ja see mingist teatud väärtusest üle läheb, siis lööb armatuurile tule põlema ja võimalik, et läheb ka avariireziimi.
See ei tähenda muidugi, et füüsiliselt õlil miskit viga oleks, aga aju tahab ka teada, et värske meske on sees.

Re: 2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 16:15:51 +0300
Postitas erki34
No 3 aastaga ja 50tuh.läbisõidu juures peaks aju juba aru saama ju ,et vaja nullida ja õli vahetada aga seni pole mul armatuuris ükski üleliigne tuli põlema läinud

Re: 2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 19:09:54 +0300
Postitas foreback
Just nimelt on küsimus selles, kuidas selgeks teha ajule, et õli on vahetatud. Kui DPF-i tuli märku annab, siis on justkui hilja. Ja autoga kaasa tulnud kirjade järgi tahab ta mingit märguannet saada, muidu DPF-i enam ei regenereerita.

Kas tõesti pole kellelgi kogemusi õlivälba nullimisega?

Re: 2010. aasta diisel OB õlivahetus

Postitatud: L, 14 Nov 2015 21:59:19 +0300
Postitas heits
Kui sul on olemas eestikeelne manual, siis seal on täpselt kirjas kuidas saab välpa ise nullida.
Omal järele proovitud korduvalt ja toimib.