Tere
Sai soetatud hiljaaegu eesti ajalooga 2007a legacy ja nüüd kaalun siin krownis käimist.
Kuna aga enamus teevad seda firmat maha ja soovitavad kere vaha.
Kas kellegil on antud tööga kogemusi või oskab midagi soovitada ?
Auto ise väga korralik aga eks ajaga põhjale ole ikka tekkind veidi pindmist roostet ( auke pole ja kere kõva).
Või on tartus keegi kes saaks näiteks põhja kerevahaga üle käija ( ilmselt oleks vaja ka ennem põhi korralikult ära pesta).
Lisaks siis on tekkind mingi mootori anomaalia. Nimelt kuuma ilmaga laupäeval peale paari tunnist seismist panin auto käima kõik oli korras aga kui panin sisse tagumise käigu ( 2.0 121kw automaat) kakkus pöörde jubedalt alla nagu tahaks välja surra. Pärast toimis ilusti samuti pühapäeval oli kõik korras. Teisipäeval panin tööl kliima käima ja peale 5 minutilist seismist hakkasin sõitma kuniks esimese foorini siis aga kakkus pöörde nii alla et viskas isegi korraks mootori tule põlema. Välja ei surnud ja kuni koduni oli kõik korras siis aga tagurdades tegi korra uuesti sama nalja. Mida vaadata või mis võiks antud asja põhjustada ?
Igatahes teretulnud igasugu soovitused ja omal nahal proovitud variandid.
Ette tänades
Rauno
Põhja kaitsmine+ mootori anomaalia
Põhja kaitsmine+ mootori anomaalia
Viimati muutis sky007, K, 18 Juul 2018 20:32:31 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Põhja kaitsmine
Ma lasin sügisel Tartus Krownis teha ja jäin väga rahule.
On omal kanal ja "kivikaitsmepüss" olemas, mis käib neile 1l purkidele peale ja tegin eelnevalt Dinitrol ML-iga iga sügis, aga nüüd olen Krownist väga positiivselt üllatunud. Krowni mögin kestab oluliselt kauem all, lisaks neil õõnsuste ja nurgataguste jaoks otsikud olemas, mida endal pole. Kesksügisel sai tehtud ja siiani immitseb vahel ustest küljekarpidele ja pagasi luugist pamperile, põhi autol veel niiske, rasvane. Eks tuleval sügisel paistab, kuidas suvele vastu on pidanud, edaspidi plaanin mõned aastad jälle ise püssiga lasta ja tõenäoliselt Krowni.
On omal kanal ja "kivikaitsmepüss" olemas, mis käib neile 1l purkidele peale ja tegin eelnevalt Dinitrol ML-iga iga sügis, aga nüüd olen Krownist väga positiivselt üllatunud. Krowni mögin kestab oluliselt kauem all, lisaks neil õõnsuste ja nurgataguste jaoks otsikud olemas, mida endal pole. Kesksügisel sai tehtud ja siiani immitseb vahel ustest küljekarpidele ja pagasi luugist pamperile, põhi autol veel niiske, rasvane. Eks tuleval sügisel paistab, kuidas suvele vastu on pidanud, edaspidi plaanin mõned aastad jälle ise püssiga lasta ja tõenäoliselt Krowni.
Re: Põhja kaitsmine+ mootori anomaalia
Mootori anomaaliat peaks põhjustama nõgitunud drosselklapp. Võta aku juhe maha, eemalda drosselklapp ja puhasta korralikult ära. Kasuta spets vahendit, saad kiiremini tehtud. Seejärel klapp tagasi, aku juhe peale ja käima. Auto õpib uuesti tühikäigu ära ja hakkab normaalselt toimima.
Re: Põhja kaitsmine+ mootori anomaalia
Tänan asjaliku info eest.
Sai nüüd lõpuks maha kakutud segusiiber ja tundub, et seda pole vist keegi kunagi maha võtnud ikka väga jube nägi välja.
Aga sain puhtaks ja nüüd peaks hea olema.
Sai nüüd lõpuks maha kakutud segusiiber ja tundub, et seda pole vist keegi kunagi maha võtnud ikka väga jube nägi välja.
Aga sain puhtaks ja nüüd peaks hea olema.
meelisx kirjutas:Mootori anomaaliat peaks põhjustama nõgitunud drosselklapp. Võta aku juhe maha, eemalda drosselklapp ja puhasta korralikult ära. Kasuta spets vahendit, saad kiiremini tehtud. Seejärel klapp tagasi, aku juhe peale ja käima. Auto õpib uuesti tühikäigu ära ja hakkab normaalselt toimima.