Ülevaatus +4wd
Re: Ülevaatus +4wd
Minu Legacyle olen alati saanud ülevaatuse ära teha ilma mingite rullidetta. Mis programmi seal stendis on kasutatud seda ei tea kuid kui kast on N peal ei ürita masin kuhugi ronida. Minu teada peaks automaadil neutraalis kõik rattad vabalt pöörlema kui gaasi ei anna.
Subaru Legacy `99 2,5 Aut.
Seat Ibiza `00 1,9 TDI
Seat Ibiza `00 1,9 TDI
Re: Ülevaatus +4wd
Equ kirjutas:Tre,
Ei, lasin ühe ratta kaupa teha.eero60 kirjutas:Kas lasid teise rullikute paari tuua?
Equ
Kus asutuses sa täpselt käisid? Tulevikus ka ise siis sinna, kui arusaadud sellest dilemmast;)
nelivedu auto ilu
Re: Ülevaatus +4wd
Tre,
Equ
Endise Alpteri ülevaatus, nüüd vist uue nimega A-ülevaatus.huviline7 kirjutas: Kus asutuses sa täpselt käisid? Tulevikus ka ise siis sinna, kui arusaadud sellest dilemmast;)
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: Ülevaatus +4wd
Mis te siin jahute tehase manuaalis on täpselt kirjas kuidas tohib piduritesti teha . Kõik rattad peavad rullikutel olema. Mariine esinduses räägitakse sama juttu. Kindlasti saab igatmoodi teha aga kui pole ettenähtud pole vaja teha, ju siis pole kasulik. Minule tehti selgeks, et keskdiffris on siis siduriplaadid mis hakkavad hõõrduma kui vedada ühte silda ja teine on maas(loogiline ju).ülevaatuse vennad ütlevad et subarutega pole probleemi laseb ilusti vedada ilma lisarulliteta nii et auto maha ei jookse rullikutelt. Muidugi laseb aga sidur ju kannatab sel hetkel . Pikapeale kuluvad ära. Või kui olen millestki valesti aru saanud eks parandage siis.Ülevaatuse vennad lihtsalt ülimalt laisad .igas ülevaatuspunktis seisavad rullikud nurgas aga ei viitsita lihtsalt alla panna . Lihtsam on õelda et me oleme koguaeg nii teinud. Palusin Tartu Alpteris rullikud alla panna õeldi, et eks pane ise alla vaata kui rasked need on ja annab sättida. Läksin siis bussipargi juurde kust saadeti selle jutu peale üldse teist kohta otsima. Lõpuks Annelinna ülevaatuses võeti sõbralikult vastu ja õeldi et saab ikka eks vaatame sõida sisse. Sees olles tehti test ikka ära ilma rullideta ja õeldi et mis sa põed me oleme kõik nii teinud. oleks siis kuskil veel järjekordi olnud.
Re: Ülevaatus +4wd
Just täpselt nii see on. Ülevaatajaid huvitab AINULT see, et oma teenustasu siisekasseerida ja, et auto rullidelt katsejal minema ei jookse ja neil midagi ära ei lõhu. Sinu auto keskdiffri tervis pikemas perspektiivis neid ei huvita absoluutselt.
Subaru kesdiffri puhul momendijaotusega 50:50 kuni 35:65 pole see ilma keskdiffrit vägistamata võimalik, et üks sild samal ajal täielikult seisaks, kui teine ringikäib.
EVO-l on see võimalik, et tagasild seisab samas, kui esisild ringi käib. Vastupidine variant pole samuti võimalik, sest kesdiffri momendijaotuste vahemik on 50:50 kuni 100:0
Subaru kesdiffri puhul momendijaotusega 50:50 kuni 35:65 pole see ilma keskdiffrit vägistamata võimalik, et üks sild samal ajal täielikult seisaks, kui teine ringikäib.
EVO-l on see võimalik, et tagasild seisab samas, kui esisild ringi käib. Vastupidine variant pole samuti võimalik, sest kesdiffri momendijaotuste vahemik on 50:50 kuni 100:0
Re: Ülevaatus +4wd
Ikka on, kui rattad käivad vastupidises suunas sama kiirusega ringi siis on difri kest ju paigal s.t. keskele (difrist välja) mingit liikumist ei lähe. Teine teema kui silladiffer lukus on.Ar21 kirjutas:pole see ilma keskdiffrit vägistamata võimalik, et üks sild samal ajal täielikult seisaks, kui teine ringikäib.
Re: Ülevaatus +4wd
2005 2.5 OB manuaalkastiga, tõstetud üles - ühte tagumist ratast keerata, hakkavad pikapeale kõik ringi ajama. Ei taha küll kuskile poolikusse stendi roomata.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ülevaatus +4wd
Krt isegi otsin kohta kus ülevaatusele minna. Siiamaani on kõik ühte ja sama juttu ajanud, et pole vaja kõiki rattaid rullidele ajada. Äkki keegi teab kohta kus tehakse nii ülevaatust nagu mina soovin, ei viitsi kõiki ülevaatuspunkte läbi käia. Tallinnas siis soovitavalt.
Subaru Outback 3.0 2006 a.
MAK 4 x 12000 kw
MAK 4 x 12000 kw
Re: Ülevaatus +4wd
Paavli tänaval on olemas ülevaatuspunkt! Olen aastaid seal käinud.
Rallysõltlane - 56947640
Re: Ülevaatus +4wd
tere
küsiks siis kuidas selle ülevaatusega on kas peaks siis olema rullikutel või ei. või on siis soovitada kindel koht kus tehtaks nii nagu peab. autoks impreza 2007 vaba hingamisega manuaal. tänan asjaliku nõuande eest.
küsiks siis kuidas selle ülevaatusega on kas peaks siis olema rullikutel või ei. või on siis soovitada kindel koht kus tehtaks nii nagu peab. autoks impreza 2007 vaba hingamisega manuaal. tänan asjaliku nõuande eest.
Re: Ülevaatus +4wd
Selge nüüd, kui siduriplokk hakkab minema, siis ülevaatusele ja hiljem kohtusse!
Re: Ülevaatus +4wd
kas asi tõesti nii kohutav et kohe kohtusse? ok palun öelge siis kus? tahaks ikka oma auto täisvedu säilitada.
Re: Ülevaatus +4wd
Ei- ei, minul kõik hästi, kuid kõik mis liigub ka kulub. Ma mõtlen, et kui öeldakse, et nii ei tohi, siis ei tohiks ka sellist retsi teha. Kellel midagi katki läheb võib tõepoolest nii hiljem ülevaatusele kõva rahalise noomituse teha.
Re: Ülevaatus +4wd
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: subaru tehnoülevaatus
Auto pidureid testitakse piduristendi 4wd režiimil kus stendi rullikud pöörlevad erinevates suundades ja pidurdusjõu mõõtmine käib 1 ratta kaupa. Kui kasutatakse 2wd režiimil töötavat piduristendi siis peab vaba silla rattad tõstma spetsiaalsetele alusrullikutele.
panin siia vastuse siis mida vastas spetsiakist. Tundub loogiline?
Re: subaru tehnoülevaatus
Auto pidureid testitakse piduristendi 4wd režiimil kus stendi rullikud pöörlevad erinevates suundades ja pidurdusjõu mõõtmine käib 1 ratta kaupa. Kui kasutatakse 2wd režiimil töötavat piduristendi siis peab vaba silla rattad tõstma spetsiaalsetele alusrullikutele.
panin siia vastuse siis mida vastas spetsiakist. Tundub loogiline?
Re: Ülevaatus +4wd
Legacy 2004 on käinud Lakis ja Arcticu kõrval Profidiagnostik OÜ's.
Ilma rullideta.
Ilma rullideta.