4. leht 5-st

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 04 Okt 2011 16:18:54 +0300
Postitas Galancer
OB 2002 Laki tn mait Millerti pesas-väga mõistliku jutuga mees ja rullikuid ei kasutanud- ühe silla rattad pöörlesid vastassuundades (kui õigesti mäletan: sai seal suve alguses käidud...)
Mingeid probleeme ei esinenud

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 04 Okt 2011 16:41:18 +0300
Postitas AllanA
Ma ise käisin just hiljuti seal - http://www.tehnokonsult.ee/ . Piduristendi tehti 1 ratta kaupa. Esindusest öeldi, et nii on okei.

A.

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: K, 12 Okt 2011 20:11:09 +0300
Postitas UlvarM
Kuidas sul ÜV tehti seal, kas pandi kõik rattad rullikutele või sildade kaupa ?

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: P, 16 Okt 2011 19:04:45 +0300
Postitas AllanA
Minu meelest sildade kaupa? Ma üldse ei süvenud tehnomehe tegemistesse, oli vaja telefoni otsas rippuda. Võid muidugi ise järgi pärida, aegajalt telefonile vastatakse :)
A.

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: E, 28 Apr 2014 19:02:15 +0300
Postitas herned
Tere
Mõned aastad möödas teemast.
Kus praegu Tallinnas ülevaatusel käite ja kas seal tehakse õigesti?
Ise olen kuulnud, et see http://www.ylevaatus.ee/node/2 on kaasaegne ülevaatus punkt ja kõik võimalused olemas.
Iseasi kas nad neid kasutavad.

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 29 Apr 2014 22:39:15 +0300
Postitas eero60
Märtsi viimasel päeval käisin http://www.tehnoulevaatus.ee/ , küsisin kohe, kas panete rullid alla, ütles, pole vaja, et neil on vastav programm, et üks ratas korraga mõõdetakse :roll: .

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: K, 30 Apr 2014 09:53:23 +0300
Postitas BlackRabbit
eero60 kirjutas:Märtsi viimasel päeval käisin http://www.tehnoulevaatus.ee/ , küsisin kohe, kas panete rullid alla, ütles, pole vaja, et neil on vastav programm, et üks ratas korraga mõõdetakse :roll: .
Jah mingeid eraldi rulle ei panda enam ammu alla.

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 13 Mai 2014 15:40:24 +0300
Postitas sulapekk
Palun seletage mulle ära, et mis moodi selline programm töötada saab.

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 13 Mai 2014 15:49:30 +0300
Postitas Tubaru
Ma ka rumal selle kohapealt...

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 13 Mai 2014 16:12:58 +0300
Postitas huviline7
programm võib ju neil olla, aga kui üks ots rullidel pole (et too ka kaasa veereda saaks), siis vägistatakse ikka ju vahekasti (pidev 4wd ju subsikutel läbi vahekasti mehaaniliselt:)
Kui tõsta 1 ratas tungiga üles siis seda keerates tahab ka teise silla vähemalt 1 ratastest kaasa käija (kui ka keerata ratta sillas on lukk, hakkab teine pool samuti kaasa kiskuma, või siis kui haardumine ületab luku hõõrdejõu, annab lukk järgi, mis pole just väga kasulik ka lukule-pikemas perspektiivis)

parandage kui eksin, aga minu autol hakkas vahekastist kohinat tulema ja pandi rullid mittemõõdetavale sillale alla ning 1 esiratastest keerles samuti kaasa
STI-del RA-el on ju kõigis difrites lukud - ned peaksid sealt piduri pingist minema hüppama;)

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: T, 13 Mai 2014 21:21:40 +0300
Postitas Duster
Johhaidii, ega need rullid seal miljoniga ringi ei käi, kui nad oleks võimelised difreid lõhkuma, siis tõesti sõidaksid autod sealt rullidelt minema. Mõelge see omale siis loogiliseks kaskvõi sedapidi, et mis tunne on lukkudel siis, kui stardid ühed rattad jääl ja teised asfaldil, need lukud on mõeldud kestma ja hoidma oluliselt suuremaid jõude, kui mingi ülevaatuse piduristend ever tekitada suudab. Kontrollige pigem ratta diameetreid! :D Kuidas peaks mingisugune programm välja arvestama difritest tuleneva lisatakistuse, mis läheb muidu kirja nn pidurite efektiivsus protsendiks, pole minul ka õrna aimugi. Võimalik, et mõõdetakse ilma pidureid puutumata veeretakistust ja hiljem lahutatakse sama number maha koos pidurdamisega saadud numbritest.

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: K, 14 Mai 2014 10:31:34 +0300
Postitas huviline7
johhaidii küll, aga milleks need rullid siis seal vedelevad nurgas:) ja see ei maksa mulle midagi, pigem jah, konkreetsele ülevaatajale, kes ütleb jah johhaidii;)
aga see on tema töö. Loomulikult elektro-hüdraulilised ulme awd tänapäeva moe autodel ei kõssagi selle peale seal stendis,
aga mehaanika peab vabalt pöörelda saama. Muidugi kui pidurdus jõud su masinal suht koht olematu on siis ei juhtu jah midagi.
Mul olid piduri effektiivsused 78-83%vahel ja mõjus vabale sillale küll

Mis puutub ekstreem oludesse siis see on nagu iga juhi enda teema, kes kuidas autot kasutab jne jne
põhimõte on selles, et need lisa rullid või vastavad pingid ei ole sinna punktidesse seisma leiutatud;)

aga samas nõustun, et ega se masinat kohe ära ei tapa, aga milleks piinata. Programm ilmselt selles et kas veab teist rulli samas suunas veetavaga või mitte
muud nagu ei näe mida se "program" seal teha saab

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: L, 22 Okt 2016 14:18:27 +0300
Postitas enpysty
Vana teema juba aga jäi kripeldama:
Enamustel madalama otsa subarutel sillalukke pole, nii et nendega saab hakkama. Automaadiga masinatel, millel kapoti all FWD kaitse, oleks ülevaatuse ajaks mõistlik auto hoopis esiveoliseks teha, on kõige kindlam ja piduristendi tulemused ka täpsemad, kui rattaid ühekaupa keerutades saaks.
See kaitsme sisselükkamise väide(ATM puhul) peaks ju paika pidama? Tundub oluliselt lihtsam, kui rullide allatoppimine või enne seda mõne pahura ülevaatajaga vaidlemine, mille tulemus on rullide alla panemine ja "erilise" hoolega tehtud ülevaatus :D

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: L, 22 Okt 2016 14:40:50 +0300
Postitas Tubaru
Kusjuures sai just natukese aja eest uuritud seda ülevaatuse asja. Ja omaniku käsiraamat räägib, et ei pea "teine sild" rullide peal olema piduritesti ajal. Manuaalide puhul tuleb enne 2-3km sõita, et visko oma töötemperatuuri saavutaks ja automaadi puhul ei pea "soojendama."
Lihtsalt tuleb piduritestil arvestada 25kg visko kinnipidamisjõudu maha tulemustest.

Pilt

Re: Ülevaatus +4wd

Postitatud: L, 22 Okt 2016 21:19:40 +0300
Postitas enpysty
Et siis pole mõtet ülevaatajatega vaielda ja rulle nõuda. Samas suht loogiline tundub, et talve jooksul saab visko oluliselt rohkem vatti, kui see sutsakas ülevaatuse rullikutel.