Hammasrihma kestvus?
Hammasrihma kestvus?
Kas hammasrihm on Subarul nõrk koht või mitte? Mul sai 100000km. täis aga praegu jõulude ja aastavahetuse ajal pole nagu väga neid ressursse üle et rihm ja rullid osta. Kas kannatab paar tuhat km. üle sõita.
Küsin sellepärast et paljudel autodel tuleks pigem enneaegselt ära vahetada ja mitte mingil juhul üle lasta kilometraas. Selle margiga aga kogemus puudub
Küsin sellepärast et paljudel autodel tuleks pigem enneaegselt ära vahetada ja mitte mingil juhul üle lasta kilometraas. Selle margiga aga kogemus puudub
Legacy 2,5 GX
Kuna mul aimu polnud rohkem oma sõiduvahendi kilometraazist kui eelmise omaniku jutt, siis "tõenäoliselt" läks mul ca 4k üle 100k-st. Inf tegelike näitajate kohta selgus muidugi hiljem, remondi käigus. See on teoreetiline tagantjärgi jutt muidugi, aga kondi rihm oli küll suhteliselt näritud ja see vihjaks küll kõrgele vanusele. Midagi hullu ei juhtunud, ega siis ei teadnud ka hoiduda gaasi vajutamisest. Kui sa väga oma kanakuuti ei piina, siis ehk ei juhtu ka midagi halba. Sa võid ju selle plastääre lahti kruvida ja kaeda, kui ribadeks see rihm on.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Subarutega on netist silma jäänud nii- ja naasuguseid kogemusi. Mõned lasevad probleemitult kuidas juhtub, teistel puruneb rihm juba enne tähtaega. Igal juhul tasub piiluda plastiku alla, et kas rihm servadest ei narmenda ega ole hammaste vahelt mõranenud. 100k läbisõiduga on ilmselt tegu BE/BH mudeliga? Sellel peaks plastikud kenasti kätte saama. Vanemal on sant, seal ei mahu ilma propellereid ära võtmata katted välja.
2.5 mootoriga ei tasu rihma päris katki lasta, pärast läheb remont väga kalliks
2.5 mootoriga ei tasu rihma päris katki lasta, pärast läheb remont väga kalliks
Neid plastkatteid maha võttes saab ilusti kaeda, mis seisukorras asi on. Seda tasub aeg ajalt teha, kui rihma läbisõit hakkab liginema vahetusele.
Pole eriti küll kuulnud, et Subarul soovitatakse vahetada varem, kui vahetusvälp. Probleemiks peetakse, et kui vahetada ainult rihm ja pingutrusrulli mitte, hakkavat sageli valesse hambasse rihma viskama.
Pole eriti küll kuulnud, et Subarul soovitatakse vahetada varem, kui vahetusvälp. Probleemiks peetakse, et kui vahetada ainult rihm ja pingutrusrulli mitte, hakkavat sageli valesse hambasse rihma viskama.
Selline hind võib olla Mariines. Minul on turbomootoriga autol kogu kompott vahetatud, kohe arvutan kokku, 2x372, 1x607,1x504 rullikud, veepump 814, (kõik jaapani tooted), Boschi rihm 900 kr, ja vahetuse töö maksumus 1200 kr. Palju teeb - 4769 kr. Arvestades ka, et 2,2 rihm on odavam, nagu päris oluline hinnavahe või kuidas.
Pinguti hind oli 607 kr. Kas silikooon või mitte, aga täpselt selline nagu seal on ette nähtud.
2,2 -sel veel peale selle nagu eespool ütlesin on rihm ja ka veepump tükk maad odavam. Nende b-osade puhul millest räägin üle poole
www.autoosad.ee on abiks saad sealt ilusti enda pulikate maksumuse teada.
Hammasrihmadega seonduvalt võin seoses esindusega ühe "ilusa" loo rääkida, mida kuulnud olen. Pole ise veendunud ja üle kontrollinud, kas see nii on, sellepärast ei maksa esinduse inimestel solvuda ja kui see nii pole on alati võimalik seda ümber lükata.
2,0T orginaalrihma (?) pakutakse 3500 kr eest, täpselt seda sama rihma 2,0T STI-le pakutakse 5300 kr. eest.
Tegelikult saab poest jaapani rihma keskeltläbi 1000-1100 kr. eest.
2,2 -sel veel peale selle nagu eespool ütlesin on rihm ja ka veepump tükk maad odavam. Nende b-osade puhul millest räägin üle poole
www.autoosad.ee on abiks saad sealt ilusti enda pulikate maksumuse teada.
Hammasrihmadega seonduvalt võin seoses esindusega ühe "ilusa" loo rääkida, mida kuulnud olen. Pole ise veendunud ja üle kontrollinud, kas see nii on, sellepärast ei maksa esinduse inimestel solvuda ja kui see nii pole on alati võimalik seda ümber lükata.
2,0T orginaalrihma (?) pakutakse 3500 kr eest, täpselt seda sama rihma 2,0T STI-le pakutakse 5300 kr. eest.
Tegelikult saab poest jaapani rihma keskeltläbi 1000-1100 kr. eest.
Siiski täpsustaks, et rihma tootnud firmal võib kvaliteedi/hinna suhe teine olla. Mõned asjad on perfomance nimega müügil ja tõenäoliselt on ka mingit pidi paremad (materjalid, vitsade asetus jms). Contitech vist oli see firma, kelle rihmu pannakse mootorile tavaliselt ning sama firma teeb ka rihmu kondi jms käimaajamiseks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Nonii. Vahetasin siis enda autol rihma ära Vanadest detailidest läks tagasi ainult rihmapinguti(üllatavalt heas korras) ja veepump, mis oli ka õnneks korras. Kokku siis rihm ja kolm rulli ning 1864.- EEK-u
Vana rihma lähemal uurimisel selgus et hammaste liitekohad hakkasid juba vaikselt pragunemistunnuseid ilmutama. Võibolla oleks kestnud veel mõned tuhanded kilomeetrid aga parem karta kui kahetseda. Kõige rohkem oli kulunud hammastega väike rull mis näpu vahel keerutades juba vastiku häälega urises. Kiirel käel sai valmis meisterdatud ka abinõu väntvõlli otsas oleva rihmaratta poldi lahtikeeramiseks sest kondi radikas ei võimaldanud juurdepääsu õhutööriistaga. Seega koos abinõu tegemisega läks u. kaks tundi tööaega ja lisaks veel pool tunnikest jahutusvedeliku sisse niristamiseks.
Vana rihma lähemal uurimisel selgus et hammaste liitekohad hakkasid juba vaikselt pragunemistunnuseid ilmutama. Võibolla oleks kestnud veel mõned tuhanded kilomeetrid aga parem karta kui kahetseda. Kõige rohkem oli kulunud hammastega väike rull mis näpu vahel keerutades juba vastiku häälega urises. Kiirel käel sai valmis meisterdatud ka abinõu väntvõlli otsas oleva rihmaratta poldi lahtikeeramiseks sest kondi radikas ei võimaldanud juurdepääsu õhutööriistaga. Seega koos abinõu tegemisega läks u. kaks tundi tööaega ja lisaks veel pool tunnikest jahutusvedeliku sisse niristamiseks.
Legacy 2,5 GX
Kui ta oleks läbi siis arvatavasti oleks rihma juba üle visanud. 100000km nad peavad vastu ilusti ja paljudel juhtudel ka 200000km. Samas on ka olnud juhuseid kus nad enam teist 100000km vastu ei pea. Ega sa ju rihma kallale ei lähe ennem kui jälle 100000km sõidetud. Nüüd sul jääb vaid loota, et sajatuhande pärast on see pinguti sama heas korras kui praegu.CPX kirjutas: Vanadest detailidest läks tagasi ainult rihmapinguti(üllatavalt heas korras) .
Esindus ei saa riskida vana pinguti jätmisega, sest kui see pinguti enam järgmist 100000km vastu ei pea siis klient tuleb ju kallale kohe. Seega esinduses tõesti enamus jutudel vahetadakse ka pinguti ära.