Subaru diagnostika
Subaru diagnostika
Paljudest kirjadest on räägitud saladuslikest kohtadest, kus Tallinnas saab teha Subaru diagnostikat peale Mariine.
Alati on keegi, kes tunneb kedagi, kelle sõber olevat kuskil teinud.
Kas teemadest läbi käinud Kauba tn 1 teenindus eksisteerib ja seal on tehnilised ressursid vastavaks tööks. Omab keegi infot selle kohta näiteks telefoninumbri näol?
Alati on keegi, kes tunneb kedagi, kelle sõber olevat kuskil teinud.
Kas teemadest läbi käinud Kauba tn 1 teenindus eksisteerib ja seal on tehnilised ressursid vastavaks tööks. Omab keegi infot selle kohta näiteks telefoninumbri näol?
Kui check engine ei põle, aga mingi viga on, siis võib ikka olla mõni varasem veakood mälus. Neid saab ka lugeda kirjeldatud meetoditega. Samuti saab uuematel universaalse OBD2 liidesega vaadata mõne anduri käitumist.
Kõige põhjalikuma info saab siiski vaid Select monitoriga, mille olemasolu kuskil peale Mariine pole avalikuks tulnud.
Aga milles üldse probleem on? Ja miks Mariine diagnostika ei sobi?
Kõige põhjalikuma info saab siiski vaid Select monitoriga, mille olemasolu kuskil peale Mariine pole avalikuks tulnud.
Aga milles üldse probleem on? Ja miks Mariine diagnostika ei sobi?
Prorehv näiteks ei tee ka veakoodi lugemist. Aga selline väike käsiskanner, millega neid Subaru veakoode näeb oli Kauba 1-es, umbes aasta tagasi veel olemas. Muid asju selgitab ta (Peeter, kes varem töötas Leganos) andureid eraldi mõõtes. 55625321 oli tema viimane mobla number. Samuti pole sealt raske läbi minna. Vaadata tuleb pika hoone raudteepoolsesse otsa, mitte autopesusse, mis on teises otsas.
Legano AS seal tõesti enam pole, kuigi juriidiline aadress on veel samuti olemas ja asub Kauba 1-es. Samuti pakub seal keegi siiani veel Subaru org. osi, mis on järgi või hangitakse neid kusagilt juurde - ei tea.
Legano AS seal tõesti enam pole, kuigi juriidiline aadress on veel samuti olemas ja asub Kauba 1-es. Samuti pakub seal keegi siiani veel Subaru org. osi, mis on järgi või hangitakse neid kusagilt juurde - ei tea.
Esinduse mehed andke andeks, aga minul on samuti jäänud selline mulje, et sealne diagnostika - noh kuidas nüüd öelda jääks nagu midagi puudu, vaatamata sellele, et tehnika selleks peaks ju kõige täiuslikum olema.
Paar aastat tagasi kui lasin Mariines diagnostika teha(maksis 450 kr.), autole järgi minnes oma üllatuseks kuulsin ikka sõnu, et sõitsime ka ringi veidi ja tundus kõik OK olevat. Ei saa nagu aru, kas nad ise ei usalda siis neid aparaate, mis neil on ?
Lõppkokkuvõtes soovitati lambda andur ära vahetada (maksis ligi 4000 kr), paigaldusaeg oli 2 tundi !!! ja auto käitumises lõppkokkuvõttes midagi ei muutunud (ei bensiinikulu, ei midagi muud). Nii, et ka see lambda vahetus oli tegelikult kaheldava väärtusega.
Paar aastat tagasi kui lasin Mariines diagnostika teha(maksis 450 kr.), autole järgi minnes oma üllatuseks kuulsin ikka sõnu, et sõitsime ka ringi veidi ja tundus kõik OK olevat. Ei saa nagu aru, kas nad ise ei usalda siis neid aparaate, mis neil on ?
Lõppkokkuvõtes soovitati lambda andur ära vahetada (maksis ligi 4000 kr), paigaldusaeg oli 2 tundi !!! ja auto käitumises lõppkokkuvõttes midagi ei muutunud (ei bensiinikulu, ei midagi muud). Nii, et ka see lambda vahetus oli tegelikult kaheldava väärtusega.
Nojah, eks see esinduses diagnoosimine vist tüüpide viitsimisest ja kliendi läbirääkimisoskusest natuke sõltub jah Siin on olnud nende kohta ka mõni kiitev postitus. Muidu nende select monitoriga peaks saama küll kõik andurid ja lülitid ükshaaval töötava mootoriga ära kontrollida sõltumata sellest, kas CEL põleb või mitte.
Huvilised võivad vaadata näiteks http://206.13.93.15/STi_Stuff/STi_Manual/ 11. peatükist, milliseid andmeid see riistapuu kuvada oskab. Seda on ikka oluliselt rohkem, kui suudavad pakkuda universaalsed OBD testrid, mis enamasti piirduvad vaid veakoodide ja nendega kaasneva Freeze Frame lugemisega.
Huvilised võivad vaadata näiteks http://206.13.93.15/STi_Stuff/STi_Manual/ 11. peatükist, milliseid andmeid see riistapuu kuvada oskab. Seda on ikka oluliselt rohkem, kui suudavad pakkuda universaalsed OBD testrid, mis enamasti piirduvad vaid veakoodide ja nendega kaasneva Freeze Frame lugemisega.
Select monitor näitab peale CEL koodide kõikvõimalike lisapudinate olemasolu ja sensorite pingeid. Kui CEL ei ole ees, siis on väga raske mingi pasa olemasolu tõestada. Eriti kui aju mappimist ja käitumist teatud pööretel täpselt ei tea. See nõuab ikka tugevaid sensitiivivõimeid, et auto käitumise peale mingi jublaka mittetoimimist arvata ja siis sellele järgnevalt vastava sensori pingete jälgimise järgi nublakat vahetada. Üldjuhul st enda kogemustest tean, et läbi võib minna ka mitu nublakat ja krt siis on päris hullu nuputamist, mis täpselt lendas. Vahetad ühe pudina ära ja IKKA on jama siis jälle tükkaega mõistatamist ja vahetad jälle järgmise kirve pudina... Eks proovige ise remondimeest mängida, juhtme ajab päris kiirelt kokku.
Mis ma ikka öelda oskan, võib ju raha peale korra kuri olla ja ~10k eest selectmonitori ja iga autotüübi jaoks vajalikud kassetid osta (mitte siis enam eestist...). Kõvemate progejahingede jaoks on scantool ja muud progejupid elektroonika teemas mõtisklemiseks ja katsetamiseks olemas.
Mis ma ikka öelda oskan, võib ju raha peale korra kuri olla ja ~10k eest selectmonitori ja iga autotüübi jaoks vajalikud kassetid osta (mitte siis enam eestist...). Kõvemate progejahingede jaoks on scantool ja muud progejupid elektroonika teemas mõtisklemiseks ja katsetamiseks olemas.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Teades millised töömehed paljude automarkide teenindustes töötavad ei imesta mina küll millegi üle.
Ei julgegi eriti viia oma autot teenindusse, kuna paar tuttavat töötavad autoesindustes ja
ega neil eriti spetsiifilisi teadmisi pole.
Esinduse töömehed oskavad 90% ainult arvuti pakutud vigu otsida, enda mõte neil eriti ei jookse.
Ja pukse hinnatakse ka vist lambi järgi.
Esivanema Galandil öeldi esinduses, et on esiõõtsad vaja vahetada aga nad olid need ise just
6 kuud tagasi tutikate vastu vahetanud.
Sellepeale oli vastus esivanema poolt mudiugi, et vahetage vahetage, garantiiaeg on õõtsadel.
Poleks garantiiaega olnud oleks see ~8k väljaminek olnud, kui mitte veel rohkem.
Võta nüüd näpust, kas olid tõesti läbi või taheti raha teenida lihtsalt.
Sellise spetsiifilisema mõtteviisi väljatöötamiseks sobib hästi mingi mootoriprojekt.
Enne asja põhjalikult kirjandusest ja netist uurides, et mis osa mida teeb ja kuidas toimib.
Samal ajal kõrval praktiseerides.
Ei julgegi eriti viia oma autot teenindusse, kuna paar tuttavat töötavad autoesindustes ja
ega neil eriti spetsiifilisi teadmisi pole.
Esinduse töömehed oskavad 90% ainult arvuti pakutud vigu otsida, enda mõte neil eriti ei jookse.
Ja pukse hinnatakse ka vist lambi järgi.
Esivanema Galandil öeldi esinduses, et on esiõõtsad vaja vahetada aga nad olid need ise just
6 kuud tagasi tutikate vastu vahetanud.
Sellepeale oli vastus esivanema poolt mudiugi, et vahetage vahetage, garantiiaeg on õõtsadel.
Poleks garantiiaega olnud oleks see ~8k väljaminek olnud, kui mitte veel rohkem.
Võta nüüd näpust, kas olid tõesti läbi või taheti raha teenida lihtsalt.
Sellise spetsiifilisema mõtteviisi väljatöötamiseks sobib hästi mingi mootoriprojekt.
Enne asja põhjalikult kirjandusest ja netist uurides, et mis osa mida teeb ja kuidas toimib.
Samal ajal kõrval praktiseerides.