Subaru diagnostika

Hooldusvälbad, -tarvikud ning -kohad. Samuti igasugune oskusteave ja info soodsate pakkumiste kohta.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
ergon
Postitusi: 36
Liitunud: L, 28 Jaan 2006 00:18:43 +0300

Subaru diagnostika

#1 Postitus Postitas ergon » E, 13 Mär 2006 22:10:23 +0300

Paljudest kirjadest on räägitud saladuslikest kohtadest, kus Tallinnas saab teha Subaru diagnostikat peale Mariine.
Alati on keegi, kes tunneb kedagi, kelle sõber olevat kuskil teinud.
Kas teemadest läbi käinud Kauba tn 1 teenindus eksisteerib ja seal on tehnilised ressursid vastavaks tööks. Omab keegi infot selle kohta näiteks telefoninumbri näol?

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#2 Postitus Postitas M-Tech » T, 14 Mär 2006 02:03:22 +0300

Ülddiagnostikat saad teha näiteks Laki 6, kus diagnostik on väga asjalik vend.
Eriti hästi tunneb ta BMW mudeleid aga saab hakkama ka teistega.

Kui sul on mingi vanem mudel, saad ka ise koode vilgutada , uuemale saab juba läptopi külge lükata.

ergon
Postitusi: 36
Liitunud: L, 28 Jaan 2006 00:18:43 +0300

#3 Postitus Postitas ergon » T, 14 Mär 2006 09:45:32 +0300

Kuna Check engine ei põle siis vaevalt veakoode kätte saab. Eesmärk ei ole kalli raha eest kõiki andureid ükshaaval välja vahetada.

KAs keegi siis ei ole Kauba 1 käinud?

EJ204
Suur Sõber
Postitusi: 225
Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
Asukoht: Tallinn

#4 Postitus Postitas EJ204 » T, 14 Mär 2006 09:48:07 +0300

sealne äri läbi.

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#5 Postitus Postitas tnx » T, 14 Mär 2006 10:21:39 +0300

Kui check engine ei põle, aga mingi viga on, siis võib ikka olla mõni varasem veakood mälus. Neid saab ka lugeda kirjeldatud meetoditega. Samuti saab uuematel universaalse OBD2 liidesega vaadata mõne anduri käitumist.
Kõige põhjalikuma info saab siiski vaid Select monitoriga, mille olemasolu kuskil peale Mariine pole avalikuks tulnud.
Aga milles üldse probleem on? Ja miks Mariine diagnostika ei sobi?

Sass
Postitusi: 35
Liitunud: K, 30 Mär 2005 17:19:22 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#6 Postitus Postitas Sass » T, 14 Mär 2006 11:55:27 +0300

Kuulsin, et Paavli tänaval päris asjalik diagnostika on. Ise ei ole veel proovinud. Kui CHECK ENGINE ei põle, vaheta pirni proovi ise diagnostikat teha.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#7 Postitus Postitas Ar21 » T, 14 Mär 2006 14:16:19 +0300

Prorehv näiteks ei tee ka veakoodi lugemist. Aga selline väike käsiskanner, millega neid Subaru veakoode näeb oli Kauba 1-es, umbes aasta tagasi veel olemas. Muid asju selgitab ta (Peeter, kes varem töötas Leganos) andureid eraldi mõõtes. 55625321 oli tema viimane mobla number. Samuti pole sealt raske läbi minna. Vaadata tuleb pika hoone raudteepoolsesse otsa, mitte autopesusse, mis on teises otsas.
Legano AS seal tõesti enam pole, kuigi juriidiline aadress on veel samuti olemas ja asub Kauba 1-es. Samuti pakub seal keegi siiani veel Subaru org. osi, mis on järgi või hangitakse neid kusagilt juurde - ei tea.

ergon
Postitusi: 36
Liitunud: L, 28 Jaan 2006 00:18:43 +0300

#8 Postitus Postitas ergon » T, 14 Mär 2006 21:33:11 +0300

probleemi olemus on ära toodud legacy alamfoorumis. Pealkiri vist oli leagy 2.0 1995.seal sai pikalt asjast arutatud. Ise tehniliselt saaks hakkama aga kahjuks ajaliselt pole võimalik aga raha peale pole ka vihane, et tõttan mariinesse viima.

ergon
Postitusi: 36
Liitunud: L, 28 Jaan 2006 00:18:43 +0300

#10 Postitus Postitas ergon » T, 14 Mär 2006 23:29:47 +0300

Mariine seletused ei tekita usaldust, vastused on põiklevad jne. Arvatavasti ma sinna siiski lähen kuna mujale pole minna.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#11 Postitus Postitas Ar21 » K, 15 Mär 2006 09:52:49 +0300

Esinduse mehed andke andeks, aga minul on samuti jäänud selline mulje, et sealne diagnostika - noh kuidas nüüd öelda jääks nagu midagi puudu, vaatamata sellele, et tehnika selleks peaks ju kõige täiuslikum olema.
Paar aastat tagasi kui lasin Mariines diagnostika teha(maksis 450 kr.), autole järgi minnes oma üllatuseks kuulsin ikka sõnu, et sõitsime ka ringi veidi ja tundus kõik OK olevat. Ei saa nagu aru, kas nad ise ei usalda siis neid aparaate, mis neil on ?
Lõppkokkuvõtes soovitati lambda andur ära vahetada (maksis ligi 4000 kr), paigaldusaeg oli 2 tundi !!! ja auto käitumises lõppkokkuvõttes midagi ei muutunud (ei bensiinikulu, ei midagi muud). Nii, et ka see lambda vahetus oli tegelikult kaheldava väärtusega.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#12 Postitus Postitas Ar21 » K, 15 Mär 2006 09:56:40 +0300

Samas lisati ka, et esistabikakondid on pehmed ja võiks ka vahetada. Ainult, et neile oli teadamata, et need olid vahetatud max. 10 000 km tagasi !!!??? Niipalju, kui mina aru saan nende eluiga nii lühike ei ole mitte mingi valemiga, kuigi nad on veermikus ühed kuluvamad osad.

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#13 Postitus Postitas tnx » K, 15 Mär 2006 10:39:38 +0300

Nojah, eks see esinduses diagnoosimine vist tüüpide viitsimisest ja kliendi läbirääkimisoskusest natuke sõltub jah :( Siin on olnud nende kohta ka mõni kiitev postitus. Muidu nende select monitoriga peaks saama küll kõik andurid ja lülitid ükshaaval töötava mootoriga ära kontrollida sõltumata sellest, kas CEL põleb või mitte.
Huvilised võivad vaadata näiteks http://206.13.93.15/STi_Stuff/STi_Manual/ 11. peatükist, milliseid andmeid see riistapuu kuvada oskab. Seda on ikka oluliselt rohkem, kui suudavad pakkuda universaalsed OBD testrid, mis enamasti piirduvad vaid veakoodide ja nendega kaasneva Freeze Frame lugemisega.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#14 Postitus Postitas vaska » K, 15 Mär 2006 10:53:13 +0300

Select monitor näitab peale CEL koodide kõikvõimalike lisapudinate olemasolu ja sensorite pingeid. Kui CEL ei ole ees, siis on väga raske mingi pasa olemasolu tõestada. Eriti kui aju mappimist ja käitumist teatud pööretel täpselt ei tea. See nõuab ikka tugevaid sensitiivivõimeid, et auto käitumise peale mingi jublaka mittetoimimist arvata ja siis sellele järgnevalt vastava sensori pingete jälgimise järgi nublakat vahetada. Üldjuhul st enda kogemustest tean, et läbi võib minna ka mitu nublakat ja krt siis on päris hullu nuputamist, mis täpselt lendas. Vahetad ühe pudina ära ja IKKA on jama :twisted: siis jälle tükkaega mõistatamist ja vahetad jälle järgmise kirve pudina... Eks proovige ise remondimeest mängida, juhtme ajab päris kiirelt kokku.
Mis ma ikka öelda oskan, võib ju raha peale korra kuri olla ja ~10k eest selectmonitori ja iga autotüübi jaoks vajalikud kassetid osta (mitte siis enam eestist...). Kõvemate progejahingede jaoks on scantool ja muud progejupid elektroonika teemas mõtisklemiseks ja katsetamiseks olemas.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#15 Postitus Postitas M-Tech » K, 15 Mär 2006 15:50:16 +0300

Teades millised töömehed paljude automarkide teenindustes töötavad ei imesta mina küll millegi üle.
Ei julgegi eriti viia oma autot teenindusse, kuna paar tuttavat töötavad autoesindustes ja
ega neil eriti spetsiifilisi teadmisi pole.

Esinduse töömehed oskavad 90% ainult arvuti pakutud vigu otsida, enda mõte neil eriti ei jookse.
Ja pukse hinnatakse ka vist lambi järgi.
Esivanema Galandil öeldi esinduses, et on esiõõtsad vaja vahetada aga nad olid need ise just
6 kuud tagasi tutikate vastu vahetanud.
Sellepeale oli vastus esivanema poolt mudiugi, et vahetage vahetage, garantiiaeg on õõtsadel.
Poleks garantiiaega olnud oleks see ~8k väljaminek olnud, kui mitte veel rohkem.
Võta nüüd näpust, kas olid tõesti läbi või taheti raha teenida lihtsalt.

Sellise spetsiifilisema mõtteviisi väljatöötamiseks sobib hästi mingi mootoriprojekt.
Enne asja põhjalikult kirjandusest ja netist uurides, et mis osa mida teeb ja kuidas toimib.
Samal ajal kõrval praktiseerides.

Vasta