Automaatkastiga tagaveoliseks

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
RaigoTs
Postitusi: 13
Liitunud: P, 08 Jaan 2017 14:32:31 +0300

Automaatkastiga tagaveoliseks

#1 Postitus Postitas RaigoTs » N, 03 Mai 2018 07:49:15 +0300

Tervist!

Manuaale on tehtud tagaveoliseks küll keskdifcerentsiaali keevitamisega, aga kas automaatkasti puhul toimib see samamoodi?

https://imgur.com/a/I3JYOzc

Kui sai seda asja ringi aetud siis tundus loogiliseks keevituse kohaks pildil ringitatud hammakad. 3 väikest hammasratast keskmise suurema ümber, neid fikseerides käis kogu kupatus ühes tükis.

Kui kellelgi kogemust oleks suureks abiks selle jagamine, auto hetkel laiali :D

Kasutaja avatar
raig0
Guru
Postitusi: 1321
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#2 Postitus Postitas raig0 » N, 03 Mai 2018 10:34:15 +0300

See peaks mingi käigu hammasratas olema. Ära seda küll kinni keevita. Ma õhtupoole uurin vähe.
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport

RaigoTs
Postitusi: 13
Liitunud: P, 08 Jaan 2017 14:32:31 +0300

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#3 Postitus Postitas RaigoTs » N, 03 Mai 2018 10:49:54 +0300

Tänud!

RaigoTs
Postitusi: 13
Liitunud: P, 08 Jaan 2017 14:32:31 +0300

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#4 Postitus Postitas RaigoTs » N, 03 Mai 2018 19:30:17 +0300

https://imgur.com/a/7wlhPvc

Leidsin ingliskeelsest foorumist sellise õpetuse, pooleldi saan aru, saaks keegi täpsemalt selgitada?

Kasutaja avatar
raig0
Guru
Postitusi: 1321
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#5 Postitus Postitas raig0 » N, 03 Mai 2018 20:09:22 +0300

Seal võlli otsas, kuhu kardaan käib, on mingi siduripakk, mida juhitakse elektriliselt. Selle peab kinni keevitama. Mul on üks pekkis atm kast vedelemas võin lahti võtta mingi päev. Nagunii refondasse kokkuostu läheb.
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport

RaigoTs
Postitusi: 13
Liitunud: P, 08 Jaan 2017 14:32:31 +0300

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#6 Postitus Postitas RaigoTs » N, 03 Mai 2018 21:34:05 +0300

https://imgur.com/a/x7iXoeH

Siit siis, võll läheb käigukasti poole ja teisele poole kardaan siis.

Kasutaja avatar
Tubaru
Guru
Postitusi: 3519
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#7 Postitus Postitas Tubaru » L, 05 Mai 2018 09:09:34 +0300

Sellel keskdiffril on ka 100% lukustus, kui vastavad juhtmed kokku ühendada. Võtad esimesed veovõllid välja ja keskelt lukku, ning ongi rwd ja jupid jäävad ka terveks...
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

RaigoTs
Postitusi: 13
Liitunud: P, 08 Jaan 2017 14:32:31 +0300

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#8 Postitus Postitas RaigoTs » P, 06 Mai 2018 01:11:53 +0300

Aga millised need juhtmed oleksid?

Kasutaja avatar
Tubaru
Guru
Postitusi: 3519
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#9 Postitus Postitas Tubaru » P, 06 Mai 2018 01:45:50 +0300

Ma ei hakka sulle siin hetkel peast kokku valetama, aga vällamaa foorumites kindlasti leidub juhendeid, kuidas saavutada automaatkastiga "pidev nelikvedu"
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

Kasutaja avatar
Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 251
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#10 Postitus Postitas Type RA » P, 06 Mai 2018 11:48:55 +0300

Uurind ja puurind isegi seda teemat, aga siiani ei ole viitsinud jännata.
Siin siis õpetus kuidas teha täis lukk ja käsipiduri lülitus (a-la WRC :) ) nii, et esi rattaid ei mõjuta.
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html

mihkelo
Postitusi: 41
Liitunud: P, 24 Jaan 2016 17:31:51 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#11 Postitus Postitas mihkelo » K, 19 Veebr 2020 18:20:59 +0300

Type RA kirjutas:
P, 06 Mai 2018 11:48:55 +0300
Uurind ja puurind isegi seda teemat, aga siiani ei ole viitsinud jännata.
Siin siis õpetus kuidas teha täis lukk ja käsipiduri lülitus (a-la WRC :) ) nii, et esi rattaid ei mõjuta.
http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
On siin mõni pädevik, kes sellise asja 2006a Foresterile ära teeks? Läheks ikka kole tihti vaja metsas mütates... endal pole päris sellist elektrooniku kätt.
2006 FXT

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 281
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Automaatkastiga tagaveoliseks

#12 Postitus Postitas eimoR » P, 01 Mär 2020 19:59:29 +0300

WRC-stiilis kässari tegin 95a. legacyle.
Väga hea oli. Katki midagi ei läinud, midagi suurt ei pidanud ümber ehitama.
Lihtne teostada.
Siduripaki lukku ei hakanud ehitama. Pole reaalset vajadust.

Reimo
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Vasta