Legacy turbo mootorihääled külmalt

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Külaline

Legacy turbo mootorihääled külmalt

#1 Postitus Postitas Külaline » N, 27 Jaan 2005 16:50:59 +0300

Kas kellelgi on ka Legacy turbot, mille klapid (hüdrotõukurid) külmalt häält ei tee? Endal teevad ja soojalt kaob ilusti ära. Samas tõukurid on vahetatud umbes 30 000 km tagasi ning õli on kõige parem, mida saada.
Kasutajamanuaal räägib ka midagi sellest (ingliskeelne), et justkui lubatud külma mootoriga. 1994.a Imprezal õlituskanalite kuju või midagi muudeti ja see pidi selles mõttes etem olema.

Külaline

#2 Postitus Postitas Külaline » N, 27 Jaan 2005 16:57:58 +0300

Samas, kui vaadata nüüd välja tulnud VW-Audi 2,0T otsepritsega, siis sellel testijate arvates umbes samad "hädad". Olevat külmalt küllaltki häälekas, nagu diiselmootor ja ka mingi vibra olla tuntav. Seda pannakse seal küll rohkem otsepritse süüks. Subarul peaks vist mitmepunktipritse olema? Aga rohkem, kui 10 aastaga pole kardinaalselt midagi muutunud, ehk ainult ökonoomsust on juurde tulnud samade võimsusnäitajate juures.

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

Re: Legacy turbo mootorihääled külmalt

#3 Postitus Postitas leg200 » N, 27 Jaan 2005 19:17:05 +0300

Hommikuti -5ga käivitades õrnalt on kuulda. Õliks Castrol RS 10W60. Õli tuleb tihti vahetada ja aegajalt mingit loputusõli ka läbi lasta. Nt seesama Castrol on ainuke õli, mis venna Audi 20V turbo mootoril klapi tigina hommikuti ära kaotas.

Murest lahti saamiseks oleks kõige parem panna uuema Impreza kaaned ja kolvid. See oli ka mõnelpool tehasepoolne fix sellele probleemile.
Subaru Legacy turbo

Külaline

#4 Postitus Postitas Külaline » K, 02 Veebr 2005 12:17:27 +0300

Kaantest ja kolvidest üksi jääb vist väheks. Süütesüsteem on vist ka teine?

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#5 Postitus Postitas leg200 » K, 02 Veebr 2005 18:27:14 +0300

Poolide kinnitus kaane külge on natuke teine, aga väidetavalt lahendatav. Mujal maailmas asendatakse üldiselt orig poolid Boschi (HEC-716) omadega, annavad tugevama sädeme. Endalgi see millalgi plaanis.
Subaru Legacy turbo

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 914
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

#6 Postitus Postitas HUNT113 » E, 07 Veebr 2005 17:02:15 +0300

Õli tasemele on ülitundlik

Külaline

#7 Postitus Postitas Külaline » E, 07 Veebr 2005 17:36:37 +0300

Sead olen ka kuulnud. Alanormiga sõitmist ei tasu küll katsetada. Samas tal see õlivarras selline, et peab mitu korda vaatama, enne, kui saab kindel olla, mis see tase siis tegelikult on.

Erik
Postitusi: 48
Liitunud: E, 07 Veebr 2005 11:07:28 +0300

#8 Postitus Postitas Erik » E, 07 Veebr 2005 17:45:36 +0300

Lihtsalt selline tähelepanek. GT imprezal oli ka külmalt tõukuri klõbinale sarnanev hääl, see aga kadus pärast hammasrihma vahetust. Järelikult oli viga rullikutes.

Külaline

#9 Postitus Postitas Külaline » K, 09 Veebr 2005 11:19:57 +0300

Endal ka just rihma - rullikute vahetus käib saab näha, mis häält peale seda teeb. Lasen vahetada rihma, kõik rullid ja veepumba.

Kasutaja avatar
Subleg
Suur Sõber
Postitusi: 334
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:54:34 +0300

#10 Postitus Postitas Subleg » K, 09 Veebr 2005 11:30:11 +0300

kui rihma ruliilid hakkavad õhtale minema teevad nad väga jubedat häält
kylmaga klapiklõbin on normaalne.
Subaru Legacy TT, Range Rover, Escort Cosworth, Forester XT/Sti

Külaline

#11 Postitus Postitas Külaline » N, 10 Mär 2005 14:46:50 +0300

Subaru 2,0 mootoril pidi esinema ka rihma valesse hambasse viskamist. Seda just koosluses uus rihm ja vana pinguti. Samas "Vaska" kirjeldas sellist nähtust ka alles vahetatud rihma ja rullikute-pinguti puhul. Sattus äkki mingi "saast" pinguti. Aga kui juba vales hambas, kas siis üldse enam käib. Samas meenub ühe "venna" jutt, et tihti esineb igasugu "kalasid" just säästu rihmavahetusele järgnevalt.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#12 Postitus Postitas vaska » N, 10 Mär 2005 15:28:02 +0300

Anonymous kirjutas:Subaru 2,0 mootoril pidi esinema ka rihma valesse hambasse viskamist. Seda just koosluses uus rihm ja vana pinguti. Samas "Vaska" kirjeldas sellist nähtust ka alles vahetatud rihma ja rullikute-pinguti puhul. Sattus äkki mingi "saast" pinguti. Aga kui juba vales hambas, kas siis üldse enam käib. Samas meenub ühe "venna" jutt, et tihti esineb igasugu "kalasid" just säästu rihmavahetusele järgnevalt.
Käima ei hakka mingitpidi, löriseb ainult. Tõenäoliselt ei saa rihma süüdistada, vaid pigem pingutit. Kuna eelmise või üleeelmise omaniku poolt tehti sigadus rihmapinguti poldiauguga.... siis ma rohkem ei oskagi eriti arvata. Tundub, et mingilmääral süüdet osatakse automaagiliselt seada, sest kaks korda küünalde väljavõtmisejärgselt siiski elu sisse võttis, olenemata valest nuka asendist. Sama automaagiliselt vahetatakse ka süüdet kõrgema oktaaniarvu peale. Üldiselt foorumites loetud jutu järgi on seda jama olnud ka 2.5, 2.2 ja 2.0T/2.0TT mootoritega. Kui tõmmet üle jääb ju siis rihm jookseb minema. Seega tasub investeerida natuke kallimasse turbo rihma ja eeldada, et pinguti normaalselt funkab.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta