Legacy turbo mootorihääled külmalt
Legacy turbo mootorihääled külmalt
Kas kellelgi on ka Legacy turbot, mille klapid (hüdrotõukurid) külmalt häält ei tee? Endal teevad ja soojalt kaob ilusti ära. Samas tõukurid on vahetatud umbes 30 000 km tagasi ning õli on kõige parem, mida saada.
Kasutajamanuaal räägib ka midagi sellest (ingliskeelne), et justkui lubatud külma mootoriga. 1994.a Imprezal õlituskanalite kuju või midagi muudeti ja see pidi selles mõttes etem olema.
Kasutajamanuaal räägib ka midagi sellest (ingliskeelne), et justkui lubatud külma mootoriga. 1994.a Imprezal õlituskanalite kuju või midagi muudeti ja see pidi selles mõttes etem olema.
Samas, kui vaadata nüüd välja tulnud VW-Audi 2,0T otsepritsega, siis sellel testijate arvates umbes samad "hädad". Olevat külmalt küllaltki häälekas, nagu diiselmootor ja ka mingi vibra olla tuntav. Seda pannakse seal küll rohkem otsepritse süüks. Subarul peaks vist mitmepunktipritse olema? Aga rohkem, kui 10 aastaga pole kardinaalselt midagi muutunud, ehk ainult ökonoomsust on juurde tulnud samade võimsusnäitajate juures.
Re: Legacy turbo mootorihääled külmalt
Hommikuti -5ga käivitades õrnalt on kuulda. Õliks Castrol RS 10W60. Õli tuleb tihti vahetada ja aegajalt mingit loputusõli ka läbi lasta. Nt seesama Castrol on ainuke õli, mis venna Audi 20V turbo mootoril klapi tigina hommikuti ära kaotas.
Murest lahti saamiseks oleks kõige parem panna uuema Impreza kaaned ja kolvid. See oli ka mõnelpool tehasepoolne fix sellele probleemile.
Murest lahti saamiseks oleks kõige parem panna uuema Impreza kaaned ja kolvid. See oli ka mõnelpool tehasepoolne fix sellele probleemile.
Subaru Legacy turbo
Subaru 2,0 mootoril pidi esinema ka rihma valesse hambasse viskamist. Seda just koosluses uus rihm ja vana pinguti. Samas "Vaska" kirjeldas sellist nähtust ka alles vahetatud rihma ja rullikute-pinguti puhul. Sattus äkki mingi "saast" pinguti. Aga kui juba vales hambas, kas siis üldse enam käib. Samas meenub ühe "venna" jutt, et tihti esineb igasugu "kalasid" just säästu rihmavahetusele järgnevalt.
Käima ei hakka mingitpidi, löriseb ainult. Tõenäoliselt ei saa rihma süüdistada, vaid pigem pingutit. Kuna eelmise või üleeelmise omaniku poolt tehti sigadus rihmapinguti poldiauguga.... siis ma rohkem ei oskagi eriti arvata. Tundub, et mingilmääral süüdet osatakse automaagiliselt seada, sest kaks korda küünalde väljavõtmisejärgselt siiski elu sisse võttis, olenemata valest nuka asendist. Sama automaagiliselt vahetatakse ka süüdet kõrgema oktaaniarvu peale. Üldiselt foorumites loetud jutu järgi on seda jama olnud ka 2.5, 2.2 ja 2.0T/2.0TT mootoritega. Kui tõmmet üle jääb ju siis rihm jookseb minema. Seega tasub investeerida natuke kallimasse turbo rihma ja eeldada, et pinguti normaalselt funkab.Anonymous kirjutas:Subaru 2,0 mootoril pidi esinema ka rihma valesse hambasse viskamist. Seda just koosluses uus rihm ja vana pinguti. Samas "Vaska" kirjeldas sellist nähtust ka alles vahetatud rihma ja rullikute-pinguti puhul. Sattus äkki mingi "saast" pinguti. Aga kui juba vales hambas, kas siis üldse enam käib. Samas meenub ühe "venna" jutt, et tihti esineb igasugu "kalasid" just säästu rihmavahetusele järgnevalt.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!