Mõned Legacy teemalised küsimused
Mõned Legacy teemalised küsimused
Värskelt Legacy omanik ning pole mõnele küsimusele Google abil vastust leidnud, ehk oskab keegi lennult vastata. Auto on 2008. a Legacy diisel 110kW.
1. Raadiol on paremas servas valikud nagu FM, CD ja AUX, aga mida pole, on AUX auk. Osadel tundus olevat keskel oleva laeka põhjas, aga seal ainult voolu võtmise otsik. Kas on kusagilt lootust leida ka AUX auk või ongi tekst niisama silmailuks?
2. Roolisamba peal (näidikuploki ees) on miskine P märgisega nupp - mis on selle eesmärk?
3. Juhist vasakul on peeglite kokkulappimise kõrval ka üks soojenduse nupu moodi asi - esiklaasi(kojameeste?) soojendus?
4. Keskmine kütusekulu Eesti oludes? Endal tuli esimese ~200km keskmiseks 8,2l / 100km, mis tundub suts kõrge. ~120km maantee, 80km linn.
5. 110kW diisel = 5W30?
Lisaks - ehk mõni (Subaru) mehaanik ka grupis - armatuuris mootori/jauhtusvedeliku(?) temperatuuri andur ei tööta. Käima pannes käib alt-üles ära nagu peab, aga sõidu ajal absoluutselt 0 punktist üles ei tõuse. Bluetooth OBD2 kaudu näitas peale 25km sõitu jauhtusvedeliku temperatuuriks mudiu 56C. Kust tasuks esimesena viga otsida?
1. Raadiol on paremas servas valikud nagu FM, CD ja AUX, aga mida pole, on AUX auk. Osadel tundus olevat keskel oleva laeka põhjas, aga seal ainult voolu võtmise otsik. Kas on kusagilt lootust leida ka AUX auk või ongi tekst niisama silmailuks?
2. Roolisamba peal (näidikuploki ees) on miskine P märgisega nupp - mis on selle eesmärk?
3. Juhist vasakul on peeglite kokkulappimise kõrval ka üks soojenduse nupu moodi asi - esiklaasi(kojameeste?) soojendus?
4. Keskmine kütusekulu Eesti oludes? Endal tuli esimese ~200km keskmiseks 8,2l / 100km, mis tundub suts kõrge. ~120km maantee, 80km linn.
5. 110kW diisel = 5W30?
Lisaks - ehk mõni (Subaru) mehaanik ka grupis - armatuuris mootori/jauhtusvedeliku(?) temperatuuri andur ei tööta. Käima pannes käib alt-üles ära nagu peab, aga sõidu ajal absoluutselt 0 punktist üles ei tõuse. Bluetooth OBD2 kaudu näitas peale 25km sõitu jauhtusvedeliku temperatuuriks mudiu 56C. Kust tasuks esimesena viga otsida?
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
1. arvatavasti polegi, pead miskise 3-rd party adapteri ostma, näiteks Grom Audio.
2. parktulede jaoks, kui süüde väljas
3. minuteada soojendab see väikest ala esiklaasi allosas
Kui ma õigesti mäletan, siis seier hakkaski umbes 55C kandist esimesi elumärke näitama, vähemalt minu my04 bensukal. 56C 25km sõidu peale tundub natuke vähe, eriti praeguste suht soojade ilmadega. Termostaat?
2. parktulede jaoks, kui süüde väljas
3. minuteada soojendab see väikest ala esiklaasi allosas
Kui ma õigesti mäletan, siis seier hakkaski umbes 55C kandist esimesi elumärke näitama, vähemalt minu my04 bensukal. 56C 25km sõidu peale tundub natuke vähe, eriti praeguste suht soojade ilmadega. Termostaat?
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
1. Makil on taga auxi pistik täitsa olemas. Sinna tuleb lihtsalt vastav juhe ise teha näiteks selle juhendi järgi:http://reviews.drom.ru/subaru/outback/89150/86658/
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Tänud vastuste eest, Boot. Mure nr 2 ja 3 said Sinu abiga lahedatud. Mis mootori temperatuuri puutub, siis ise kahtlustasin samamoodi termostaati - tellisin ära ja läheb esimesel võimalusel külge, eks siis ole näha, kas oli tolku või ei.Boot kirjutas:1. arvatavasti polegi, pead miskise 3-rd party adapteri ostma, näiteks Grom Audio.
2. parktulede jaoks, kui süüde väljas
3. minuteada soojendab see väikest ala esiklaasi allosas
Kui ma õigesti mäletan, siis seier hakkaski umbes 55C kandist esimesi elumärke näitama, vähemalt minu my04 bensukal. 56C 25km sõidu peale tundub natuke vähe, eriti praeguste suht soojade ilmadega. Termostaat?
Suur tänu lingi eest, ahto85. Püüan fotol oleva venekeelse teksti ka kellegi abiga ära tõlkida ja siis võib juba asjakallale asuda. Plaanis nkn informatsiooni display tuua alla tuhatoosi asemele ja ülesse mõni nutikas tahvel panna, et üks lahtikakkumise vaev siisahto85 kirjutas:1. Makil on taga auxi pistik täitsa olemas. Sinna tuleb lihtsalt vastav juhe ise teha näiteks selle juhendi järgi:http://reviews.drom.ru/subaru/outback/89150/86658/
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Põhjus, miks auto näidik "ei töötanud" - kivi termostaadi vahel. Kasutatud auto ostmise mõnud
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Tekkis veel üks lisaküsimus Legacy/Outback diisli-poistele - kas külmaga käima pannes hoiab auto pöördeid ise kōrgemal kui tavapärane 800rpm? Ma siiani enda omal pole isegi -23C külmaga märganud, et kohapeal alguses pöörded kõrgemad oleks.
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Jah ,minu oma hoiab kuskil 3min. pöörded kõrgemal päris külmadega
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Aitäh vastuse eest, eks viin masina kontrolli.erki34 kirjutas:Jah ,minu oma hoiab kuskil 3min. pöörded kõrgemal päris külmadega
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Legacy diisli kohta - kas kellelgi on infot, kuidas teha vahet erinevatel diisli versioonidel? EURO 4 mootoril peaks nii väntvõlli kui plokki olema ca 4-5 erinevat versiooni, aga kuidas kapotti lahti tehes aru saada, milline hetkel käigus?
Google andmetel peaks EURO 4 mootoril kõige viimane plokk olema 11010AB075 ning vänt 12200AA381. Vända numbrit ilmselt lahtikakkumata kusagil välja ei loe, aga kus võiks olla ploki number? Kuna enda 2008. a masinal mootor vahetatud eelmise omaniku poolt ja infot pole rohkem kui "sai peale uuem versioon", siis tahaks igaks puhuks üle kontrollida, mis elukas seal hetkel toimetab. Ploki pealt suutsin tuvastada vaid tootmiskuupäeva 28.08.2010.
Google andmetel peaks EURO 4 mootoril kõige viimane plokk olema 11010AB075 ning vänt 12200AA381. Vända numbrit ilmselt lahtikakkumata kusagil välja ei loe, aga kus võiks olla ploki number? Kuna enda 2008. a masinal mootor vahetatud eelmise omaniku poolt ja infot pole rohkem kui "sai peale uuem versioon", siis tahaks igaks puhuks üle kontrollida, mis elukas seal hetkel toimetab. Ploki pealt suutsin tuvastada vaid tootmiskuupäeva 28.08.2010.
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Siis peaks olema ju EURO5
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Ma usun, et siiski tegemist Euro 4 mootoriga. 2010 teises pooles tehti veel Imprezale EURO 4 mootoreid. Viimane revision oli vist 03/2010 ja peale seda tehtud mootorid peaks pidamaerki34 kirjutas:Siis peaks olema ju EURO5
EURO 5 mootor (ülemine osa must plastik):
EURO 4 mootor (ülemine ots metall). Selline vahib ka kapotialt vastu:
Lisaks kuna masin on algselt toodetud EURO 4 mootoriga, siis sinna on keeruline EURO 5 mootorit arendada, kuna erinevusi päris mitu:
*Turbo
*DPF
*Eelsüütekad
*ECU
Minu omal open DPF ilma ühegi kaabli ja asjata, uuematel peaks olema closed DPF ja juhtmeid küljes. Pihustid pidid ka eelmise omaniku sõnul MY2008 omad olema (mootori pealt, mis algselt oli ja millel üllatus-üllatus väntvõll ära murdus). EURO 4 masinasse peaks saama EURO 5 panna, kui jätta EURO 4 mootori ECU ja see ümber mappida osaliselt siis EURO5 seadete peale.
Samas netist jäi silma, et "EURO5 got less compression, so starting will be a bigger problem when you still got your EURO4 ECU and EURO4 injectors". ECU ja pihustid on tõesti hetkel kindlasti EURO 4 omad ja (pigem pika) käivitamise järgi võiks isegi öelda, et ülejäänud võib ikkagi äkki EURO 5 olla..
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Vaatasin täpsemalt järgi ja mul see ülemine mootor,auto 2011a
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Tekkis küsimus teemat lugedes et kas keegi on uurinud mis vanal ja uuel diislil vahet?Mis ümber siis tehti et selle mootori vastupidavus ära suudeti parandada?Kui palju erineb antud mootorite rauaosa või kas üldse erineb?Vänt,saaled,mootori plokk,plokikaaned? Kas annab ühtesid teises mootoris kasutada ja vastupidi?
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Põhiline erinevus olla saale raamides, uuematel on kogu krempel alumiiniumist, vanematel olla seal miskid tükid mustast metallist ja vibraga lõhub alumiiniumi ära. 2012 (vist) tuli see muutus sisse.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mõned Legacy teemalised küsimused
Ma olen aru saanud, et esimesel diislil (EURO4) olid kestvusprobleemid eelkõige kahel põhjusel - tõmbas saale ringi või siis väntvõll pooleks. Esimese probleemi olevat põhjustanud liigne tilk miskit (silikooni?), mida robot tooteliinil pani ning mis tilkus täpselt saale õlikanali juurde. Võin eksida, midagi säärast jäi Googeldades meelde. Väntvõlli probleem oli lihtsalt sellest, et oligi liiga nõrk inseneeritud, tehti vist kokku kolm või neli revisioni ja viimane peaks kestma. Parim variant siis EURO4 puhul 11010AB073 plokk ja 12200AA480 vänt. Uuemal peaks olema juba 11010AB074 plokk.alartob kirjutas:Tekkis küsimus teemat lugedes et kas keegi on uurinud mis vanal ja uuel diislil vahet?Mis ümber siis tehti et selle mootori vastupidavus ära suudeti parandada?Kui palju erineb antud mootorite rauaosa või kas üldse erineb?Vänt,saaled,mootori plokk,plokikaaned? Kas annab ühtesid teises mootoris kasutada ja vastupidi?
EURO4 ja EURO5 erinevused peaks olema:
*Surveaste
*Eelsüütekad
*Sisselaske julla EURO4 on hall ja alumiiniumist, uuel musta värvi
*Turbo on erinev