Tere
Hiina veakoodi lugeja näitas veaks P0111 ja vahest ka P0112, Subaru esinduse veakoodilugeja luges välja P1137.
Täiesti erinevad vead.
P1137 - vigane esimene lambda - tegelikult on see lambda umbes pool aastat tagasi vahetatud hiinlase veakoodi peale, peale läks Denos OEM.
Vahetatud on ka intake air temperature sensor Hitachi (originaali tootja) analoogi peale (sama Hitachi koodiga mis Subaru originaal).
On kellelgi sarnast kogemus ja mida uskuda? Kus kohast küsida teist või kolmandat arvamust? Teise maaletooja juurde?
Ühe teise automargi maaletoojaga on minevikust kogemus, et sealsed remondimehed on väga tootja juhendi lugemises kinni ja oma peaga ei mõtle.
Kui tõene on Subaru esinduse väide, et OEM (minul Denso) tootjate lamba andurid enamasti annavadki Subarutel viga?
P0111 - Intake air temperature circuit range/performance problem
P0112 - Intake air temperature circuit low input
P1137 - Front oxygen (A/F) sensor circuit range / performance problem
Veakoodid, mis neist arvata?
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: K, 30 Apr 2014 11:26:52 +0300
Re: Veakoodid, mis neist arvata?
Kuidas aku ja geneka tervis, pinged korras? Mul on taolisi "low input" ja "out of range" vigasid näidanud kui liiga tühja akuga käivitada või käivitades akupanga abiga.
Vead on erinevad aga kui sissetuleva õhu temperatuuri ja koguse mõõtmisega on probleeme mõjutab see ka väljuvat ja O2/lambda hakkab ka mööda näitama.
Tegelikult ei tohiks ikka vigu tulla kui asjad korras. Ja üle võiks kontrollida juhtmed, kontaktid ja massiühendused kui juba pole tehtud.
Vead on erinevad aga kui sissetuleva õhu temperatuuri ja koguse mõõtmisega on probleeme mõjutab see ka väljuvat ja O2/lambda hakkab ka mööda näitama.
Tegelikult ei tohiks ikka vigu tulla kui asjad korras. Ja üle võiks kontrollida juhtmed, kontaktid ja massiühendused kui juba pole tehtud.
'05 2.0 NA 4EAT Legacy LPG >> '07 3.0 NA 5EAT Lowered OBK (Legacy Bilstein swap)