Probleem: ei käivitu, süüde kadus sõidu momendil
Probleem: ei käivitu, süüde kadus sõidu momendil
Sai natuke asju aetud ja kodumaja ees mäest üles ca 30 kraadi minema hakatud kui masin välja suri ning enam elu sisse ei võta. Kotermanni ei usu, seega lasin mootoril natuke jahtuda. Kuna pime aeg, kontrollimisvõimalusi kesiselt, siis nendin järgmist:
bensu imeb kenasti, sai filtrit kontrollitud.
sädet kontrollida ei saanud, kuna ihuüksi.
kaitsmed esmapilgul tundusid kõik korras olevat.
Niisiis, kuna süüde kadus nina ülespool asendis (võibolla vähetähtis moment) ja madalatel pööretel siis milles võiks viga olla?
Signa uksi avab, lukku paneb samuti, seega eeldaks, et immobilaiser ei pane praegu näkku.
Hommikul võib ka aku maha katkuda, et signa nullida, välistamaks immo jama.
Mõni pistik lahti? Juhe katki? Süütepool põõsas, mõnimuu asi?
Sädet saab kontrollida alles valges ja mitmekesi, seega, kes aidata oskab nõu ja (eriti) jõuga siis ehk avitate hädalist?
bensu imeb kenasti, sai filtrit kontrollitud.
sädet kontrollida ei saanud, kuna ihuüksi.
kaitsmed esmapilgul tundusid kõik korras olevat.
Niisiis, kuna süüde kadus nina ülespool asendis (võibolla vähetähtis moment) ja madalatel pööretel siis milles võiks viga olla?
Signa uksi avab, lukku paneb samuti, seega eeldaks, et immobilaiser ei pane praegu näkku.
Hommikul võib ka aku maha katkuda, et signa nullida, välistamaks immo jama.
Mõni pistik lahti? Juhe katki? Süütepool põõsas, mõnimuu asi?
Sädet saab kontrollida alles valges ja mitmekesi, seega, kes aidata oskab nõu ja (eriti) jõuga siis ehk avitate hädalist?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Edasiarendus:
Sai küünlad maha katkutud vasaku poole pealt ja vahetatud kõik küünlajuhtmed, kuna oli kahtlus, et need üle taguda võivad. Kasutegur=0
Sai proovitud sädet, kõigi nelja poti peal olemas. Bensiin saab kenasti peale, õhufilter okei, bensupump klõpsib kenasti.
Huvipärast sai natuk käima tõmmatud, et äkki on küünlad märjad ja seepärast ei võta vedu.
Pika vedamise peale ei midagi, korra seistes sai akule teise sõiduki pealt voolu võetud ja siis turtsatas AINSA korra kogu selle pika 5h jändamise peale.
Mis siis viga võib olla?
Sai küünlad maha katkutud vasaku poole pealt ja vahetatud kõik küünlajuhtmed, kuna oli kahtlus, et need üle taguda võivad. Kasutegur=0
Sai proovitud sädet, kõigi nelja poti peal olemas. Bensiin saab kenasti peale, õhufilter okei, bensupump klõpsib kenasti.
Huvipärast sai natuk käima tõmmatud, et äkki on küünlad märjad ja seepärast ei võta vedu.
Pika vedamise peale ei midagi, korra seistes sai akule teise sõiduki pealt voolu võetud ja siis turtsatas AINSA korra kogu selle pika 5h jändamise peale.
Mis siis viga võib olla?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Nii uus ring:
Kompressioon on kenasti olemas, küünlad on märjad aga annavad sädet.
Põlema on hakanud Check Engine tuli, mis vihjab enamale.
Samas ühe sensori juhe sai testiks maha võetud ja korra siis käivitatud lahtise juhtmega.
Peaks akujuhtme maha võtma?
Kontrollima kas rihm pole mõne hamba võrra libisenud?
Vihjeks veel, et lahti oli tulnud nr 6 sensori pistik, mis peaks olema jahutusvedeliku temperatuuri mõõtmiseks.
http://www.geocities.com/kuleshoff/Allsensors.htm
Kompressioon on kenasti olemas, küünlad on märjad aga annavad sädet.
Põlema on hakanud Check Engine tuli, mis vihjab enamale.
Samas ühe sensori juhe sai testiks maha võetud ja korra siis käivitatud lahtise juhtmega.
Peaks akujuhtme maha võtma?
Kontrollima kas rihm pole mõne hamba võrra libisenud?
Vihjeks veel, et lahti oli tulnud nr 6 sensori pistik, mis peaks olema jahutusvedeliku temperatuuri mõõtmiseks.
http://www.geocities.com/kuleshoff/Allsensors.htm
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Kuna kronoloogia ulmeliseks läheb:
Lahti katkutud nukkvõllide katted, nende märgid on paigas. Kas väntvõlli märke kuskil näha on ka plastkorpust maha katkumata? Plastkorpuse keskmise osa eemaldamine eeldab juba kõikide rihmade mahavõtmist, mida õues praeguse ilmaga eriti teha ei jõua.
Sai natuke testiks veel ka sikutatud, ei mingit põrinaraasugi, ainult löriseb kurvalt nagu ei saaks sädet õigel ajal. Vasakpoolsed küünlad said ära puhastatud, parempoolseid ei saanud kätte, liig palju torusid ja juhtmeid ees.
On kellelgi veel taolist juhust olnud? Mõni üldviga?
Pisut teemast üldisemalt:
http://bbs.legacycentral.org/viewtopic.php?t=19615
Väga huvitav lugemine...
Lahti katkutud nukkvõllide katted, nende märgid on paigas. Kas väntvõlli märke kuskil näha on ka plastkorpust maha katkumata? Plastkorpuse keskmise osa eemaldamine eeldab juba kõikide rihmade mahavõtmist, mida õues praeguse ilmaga eriti teha ei jõua.
Sai natuke testiks veel ka sikutatud, ei mingit põrinaraasugi, ainult löriseb kurvalt nagu ei saaks sädet õigel ajal. Vasakpoolsed küünlad said ära puhastatud, parempoolseid ei saanud kätte, liig palju torusid ja juhtmeid ees.
On kellelgi veel taolist juhust olnud? Mõni üldviga?
Pisut teemast üldisemalt:
http://bbs.legacycentral.org/viewtopic.php?t=19615
Väga huvitav lugemine...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Check engine võis sellest juba põleda, et ma vahepeal selle jahutusvedeliku sensori uuesti tagasi lükkasin, see oli lahti. Sama ka bensurelee peale, üritasin tühjalt käiata, et küünlad kuivaks saaksid.
Nullimiseks peaks auto sõitma, seega Check Engine tuluke ei pruugi teema olla:(
Samas ma kardan, et midagi seal ikka on. Eks näeb, läheb audivendade kätte remonti
Eks ma pärast kriba, mis asi see probleemi tekitas.
PS! Kohapeal sai veel küünlad vahetatud, korra lubas paar turtsu ja siis suri uuesti.
Nii ta slepis minema veeti
PPS! Võimalik, et viga siis katkises õhuloenduris...
Seoses teema peatumisega tahaks tänada kodanikke: Leg ja Andruzka. Abiks olite!
Nullimiseks peaks auto sõitma, seega Check Engine tuluke ei pruugi teema olla:(
Samas ma kardan, et midagi seal ikka on. Eks näeb, läheb audivendade kätte remonti
Eks ma pärast kriba, mis asi see probleemi tekitas.
PS! Kohapeal sai veel küünlad vahetatud, korra lubas paar turtsu ja siis suri uuesti.
Nii ta slepis minema veeti
PPS! Võimalik, et viga siis katkises õhuloenduris...
Seoses teema peatumisega tahaks tänada kodanikke: Leg ja Andruzka. Abiks olite!
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Niih, viga käes:
Rihmapinguti oli seebiks läinud ja rihm oli parempoolse nuka pealt enam kui 7 hammast edasi hüpanud. Ju siis õues lumesajus tegutsemine kõige parem infoallikas pole. Paremal pool kompressioon puudus, sellest ka süüte lambist tegutsemine/puudumine. Paremalt poolt ka ei proovinud mõõta, konditsioneeri ja muud elektrijuhtmed jäid täiega ette.
Jälle targemaks saanud subari ehituse pealt.
Klapid pähe ei lennanud, seega vaid rihma seadistamise rõõm ja asi korras. Profülaktika mõttes saab loodetavastu siiski see rihmapinguti vahetatud. Kurb moment küll selles, et pideva käiamisega on starter/tõmberelee väsinud. Ka see tuleks siis kas lahti võtta või mõne uuema peale osta.
Ehk on kogu praegune jutt kellelegi õpetuseks.
Tänud audimeestele veaotsimisel!
Rihmapinguti oli seebiks läinud ja rihm oli parempoolse nuka pealt enam kui 7 hammast edasi hüpanud. Ju siis õues lumesajus tegutsemine kõige parem infoallikas pole. Paremal pool kompressioon puudus, sellest ka süüte lambist tegutsemine/puudumine. Paremalt poolt ka ei proovinud mõõta, konditsioneeri ja muud elektrijuhtmed jäid täiega ette.
Jälle targemaks saanud subari ehituse pealt.
Klapid pähe ei lennanud, seega vaid rihma seadistamise rõõm ja asi korras. Profülaktika mõttes saab loodetavastu siiski see rihmapinguti vahetatud. Kurb moment küll selles, et pideva käiamisega on starter/tõmberelee väsinud. Ka see tuleks siis kas lahti võtta või mõne uuema peale osta.
Ehk on kogu praegune jutt kellelegi õpetuseks.
Tänud audimeestele veaotsimisel!
I've got AWD and i'm not afraid to use it!