Legacy'ga seonduv.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#1
Postitus
Postitas Ar21 » T, 24 Mai 2005 09:29:36 +0300
Kas keegi mäletab palju on Legacy turbo piduri- ja sidurisüsteemi vedeliku mahud.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#2
Postitus
Postitas Ar21 » T, 02 Aug 2005 15:21:58 +0300
Keegi ei tea ...
Mõtlesin, et vahetaks Racing Blue (vastab DOT 3ja 4 nõuetele) sisse, sellega 5 aastat mureta. Ainult, et müükase 1 liitristes "purkides" ja maksab see ~300 kr. Et kas peaks 2 "potti" ostma või piisab ühest.
Pidurisüsteemi liitrit vast ei lähe, aga palju täpselt ...
Sidurisüsteemile peaks kah jätkuma, sinna läheb vast õige vähe ...
Kurat ja eelmisest korrast meeles ka ei ole.
-
leg200
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 261
- Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
- Asukoht: Keila
#3
Postitus
Postitas leg200 » K, 03 Aug 2005 22:32:16 +0300
Endale panin Castrol Response vedeliku, 1 l u 140.-
Sellest jäi veel üksjagu ülegi.
Subaru Legacy turbo
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#4
Postitus
Postitas Ar21 » N, 04 Aug 2005 09:19:20 +0300
Aitähh! Ise "kahtlustasin" ka, et saab vast liitriga hakkama.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#5
Postitus
Postitas Ar21 » E, 08 Aug 2005 10:49:40 +0300
Kusjuures jääbki liitrist veel üle. Pidurisüsteem kusagil 0,5 liitrit ja sidurile vast ~0,15-0,2 l.
-
leg200
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 261
- Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
- Asukoht: Keila
#6
Postitus
Postitas leg200 » E, 08 Aug 2005 11:12:06 +0300
Siduri vedeliku vahetamisega probleeme polnud? Õhutusniplid tulid ilusti lahti? Endal on see veel tegemata...
Subaru Legacy turbo
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#7
Postitus
Postitas Ar21 » E, 08 Aug 2005 12:01:14 +0300
Ise ei vahetanud, viisin vedeliku ja lasin teha. Tunni ajaga tegid ära ja ei maininud küll mingeid probleeme. Siduri töösilinder oli nipli juurest õline ka, eks nad sealt siis õhutasid. Neil oli ka mingi agregaat, mis seda vahetust kiirendab ja lihtsustab. Ma saan aru, et lüüakse kohe rõhu alla uus vedelik sisse või midagi sellist.
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#8
Postitus
Postitas Ar21 » E, 08 Aug 2005 12:05:01 +0300
ja selle Super Blue Racing vedeliku kohta niipalju, et purgipeal siiski kirjad, et vahetada 2-3 aasta tagant. Kuskilt sai lugeda, et 5 aasta tagant.
See 2-3 aastat võibolla päris sihtotstarbeliselt seda vedelikku kasutades.
Saksa toode. Kirjad peal Saksakeelsed.
-
leg200
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 261
- Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
- Asukoht: Keila
#9
Postitus
Postitas leg200 » E, 08 Aug 2005 14:36:32 +0300
Kus teha lasid? Võibolla läheks ka sinna... palju vahetus maksis?
Subaru Legacy turbo
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#10
Postitus
Postitas Ar21 » E, 08 Aug 2005 15:13:38 +0300
Teha lasin Kunderi (võin eksida)15. Seal asub Reval Rent autorendi remonditöökoda. Firma enda nimi oli vist Maserati OÜ. Maksis 350 kr.
Lasin veel ka esirattad uuesti tasakaalustada liimitavate raskustega, hind sisaldab ka seda. Mul seal ka miskine % hinnast alla.