Legacy 1,8 -90 aut. kütusekulu
Legacy 1,8 -90 aut. kütusekulu
niisis käisin sõidus ja pika otsa peal ikka alla 10ne ei võta, se peaks vist natuke palju olema,proovisin sõita ökonoomselt ja üle 100ja eriti ei sõitnud ja sellel kastil peaks vist ka siduril lukustus olema
talvel ikka 4wd
See on õige küll, et paljud püüavad neid tehasekulunorme, aga unustavad seejuures, et auto seisukord võib olla kaugel tehasest tulnud auto seisukorrast.
Automaadiga Subaruga eriti sõitnud ei ole (ainult proovinud), aga selline mulje jäi küll ja kui omaniku juttu uskuda, et vähemalt linnas võtab 2,5 automaadiga rohkem, kui 2,0 T manuaaliga keskmise sõidustiili puhul.
Maanteel eeldaks aga, et ei tohiks kulu suurem tulla sama võrdluse juures.
Minu 2,o t manuaaliga võtab küllalti vahelduva kiirusega sõidustiili juures
(ja kuni 140 km/h ulatuva maks. kiiruse juures) kah ~10 l. sajale. Vahest veidi vähemgi. Aga hooldusele saab ka rõhku panna.
Arvan, et vabalthingav 2,0 automaatkastiga, peaks ikka veidi vähem, kui 10 sajale võtma, eriti, kui ei kiirusta nii väga.
Automaadiga Subaruga eriti sõitnud ei ole (ainult proovinud), aga selline mulje jäi küll ja kui omaniku juttu uskuda, et vähemalt linnas võtab 2,5 automaadiga rohkem, kui 2,0 T manuaaliga keskmise sõidustiili puhul.
Maanteel eeldaks aga, et ei tohiks kulu suurem tulla sama võrdluse juures.
Minu 2,o t manuaaliga võtab küllalti vahelduva kiirusega sõidustiili juures
(ja kuni 140 km/h ulatuva maks. kiiruse juures) kah ~10 l. sajale. Vahest veidi vähemgi. Aga hooldusele saab ka rõhku panna.
Arvan, et vabalthingav 2,0 automaatkastiga, peaks ikka veidi vähem, kui 10 sajale võtma, eriti, kui ei kiirusta nii väga.
jah hooldus on veel tegemata, proovin varsti ära teha, kummid olid õiged ja selle siduri luku all mõtlesin seda et lukustab selle hüdrosiduri nii et ei libise enam, mul käib selline jõnks läbi kui aeglaselt kiirendad ja kui üle 80 lägeb vahetab nagu veel käiku, ja kui sidur lukus peaks võtma sama palju nagu manuaalkastiga ju
talvel ikka 4wd