Abi Legacy valimisel.
Abi Legacy valimisel.
Tere! Oskab keegi ehk midagi rääkida selle masina kohta?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tänunud ette!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tänunud ette!
Re: Abi Legacy valimisel.
Ok! Mida siis sellise läbisõidu juures hoolikalt uurida? Kuidas mootor vastu peab muidu?
Re: Abi Legacy valimisel.
2,5l kohta on kaevatud kaante kõverdumist.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Abi Legacy valimisel.
Tre,
Edit: Näe vaska jõudis juba ette
Equ
Pea samad asjad nagu iga teise kasutatud auto juures. Ei ole Subaru siin mingi imeloom. Silla, veermiku osa, Kardaani lõtkud, rattalaagrid. Käigukast, Käikude lülituvus. Kui mootor mingeid kahtlasi helisid ei tee, läheb pöördesse, siis on korras. Rihmad, rullikud tasub üle vaadata, küsida kas või kunas on vahetatud. Tavaliselt iga 100 000 km tagant neid tehakse. Kas 200 000 puhul hooldus tehtud? Kindlasti tasub proovisõit teha, see annab selge ettekujutuse autost. Pildilt paistavad nad kõik ilusad ning võivad seda ka muidugi olla või siis mitteno1 kirjutas:Ok! Mida siis sellise läbisõidu juures hoolikalt uurida?
Aa, miks ta pidama ei peaks kui korralikult kasutada ja hooldada. Mootori osas on kurtmisi olnud vaid, et kui palju kuuma saab võib kaane ära tõmmata. Ei usu, et mingeid eri probleeme peaks tulema.no1 kirjutas:Kuidas mootor vastu peab muidu?
Edit: Näe vaska jõudis juba ette
Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: Abi Legacy valimisel.
Hei,
ostsin kah just sarnase isendi, mootor on küll 2,2, kuid automaat ja sedaan.
Käigukasti jälgi, et oleks sujuvad käikude vahetused, mul teeb 2.käik natuke järsema lülituse kui ülejäänud, kuid loodan, et õli vahetus teeb asja sujuvamaks.
Mootorist juba siin oli juttu, lisan, et kui käima paned, veendu ennem kas on ikka täiesti külm, ja kui läheb ilusti käima, et siis külmamootorirežiim tööle hakkab ja mingied klõbinaid poleks. Sooja mootoriga kaovad väiksemad klõbinad ära, külmalt on ilusti kuulda, kui neid on?
Kere vaata kah, roostet võib esineda. Esiklaasi ülaserv, küljepeeglite alt, tagakoopa servad on põhilisemad kohad, mis meelde tulevad.
4vedu korrasolek, et keskdiffer ja sidurikomplekt töötaks. Mina tegin nii: tõstsin üles esimese ratta(juhipoolse) ja panin "D", tahtis tungraua pealt maha sõita. Siis tõstsin mõlemad esirattad üles. Tahtis kah tungi pealt maha sõita. Seega 4vedu toimetab.
Aga kui omale meeldib ja suuri vigu pole, siis oleks hea valik. Mina olen väga rahul.
PS. kui sa vaatama lähed, võin kaasa tulla, olen ise põltsamaalt ja Kolga-Jaani pole siit kaugel!
helista või ps.
Reimo
58031713
ostsin kah just sarnase isendi, mootor on küll 2,2, kuid automaat ja sedaan.
Käigukasti jälgi, et oleks sujuvad käikude vahetused, mul teeb 2.käik natuke järsema lülituse kui ülejäänud, kuid loodan, et õli vahetus teeb asja sujuvamaks.
Mootorist juba siin oli juttu, lisan, et kui käima paned, veendu ennem kas on ikka täiesti külm, ja kui läheb ilusti käima, et siis külmamootorirežiim tööle hakkab ja mingied klõbinaid poleks. Sooja mootoriga kaovad väiksemad klõbinad ära, külmalt on ilusti kuulda, kui neid on?
Kere vaata kah, roostet võib esineda. Esiklaasi ülaserv, küljepeeglite alt, tagakoopa servad on põhilisemad kohad, mis meelde tulevad.
4vedu korrasolek, et keskdiffer ja sidurikomplekt töötaks. Mina tegin nii: tõstsin üles esimese ratta(juhipoolse) ja panin "D", tahtis tungraua pealt maha sõita. Siis tõstsin mõlemad esirattad üles. Tahtis kah tungi pealt maha sõita. Seega 4vedu toimetab.
Aga kui omale meeldib ja suuri vigu pole, siis oleks hea valik. Mina olen väga rahul.
PS. kui sa vaatama lähed, võin kaasa tulla, olen ise põltsamaalt ja Kolga-Jaani pole siit kaugel!
helista või ps.
Reimo
58031713
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Abi Legacy valimisel.
Tänud vastajatele! Eriti freeloaderile, kes isegi kaasa oleks nõus tulema . Aga uurin veel maad ja kindlasti küsin ka midagi, kui aru ei saa
PS! Palju muidu subaru 200000km hooldus maksta võib või on see sarnane 100000km hooldusele?
PS! Palju muidu subaru 200000km hooldus maksta võib või on see sarnane 100000km hooldusele?
Re: Abi Legacy valimisel.
Samad asjad vahetusse - rullikud ja rihm koos veepumbaga. Õli on iga 10k pealt, kastis ja difris 50k pealt.no1 kirjutas:Tänud vastajatele! Eriti freeloaderile, kes isegi kaasa oleks nõus tulema . Aga uurin veel maad ja kindlasti küsin ka midagi, kui aru ei saa
PS! Palju muidu subaru 200000km hooldus maksta võib või on see sarnane 100000km hooldusele?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Abi Legacy valimisel.
no1 kirjutas:Tänud vastajatele! Eriti freeloaderile, kes isegi kaasa oleks nõus tulema . Aga uurin veel maad ja kindlasti küsin ka midagi, kui aru ei saa
Heh, ega ma kah kõike ei tea, ma kah siin alles 3nädalat arbuusimees olnud. Aga eks küsime koos targemate käest. Meil siin Vaska kohe olemas...
Reimo
58031713
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Abi Legacy valimisel.
Kauem kui mina.
Re: Abi Legacy valimisel.
Auto ülevaadatud ja tänud Freeloaderile, kes kaasas oli ja erinevatele asjadele tähelepanu pööras. Paraku jäi selline hind minujaoks kalliks sellise auto eest. Kui kellelgi on küsimusi auto kohta, siis võib küsida.
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Re: Abi Legacy valimisel.
Ees tulede el. süsteemiga oli midagi korraldatud, juhtmed harali ja teibitud. Kaks velge olid ühesugused, teised kaks teistsugused. Rehvimuster tundud olema erineva jääkmustriga(korra eemal viskasin pildu peale). Kerge kobin tagasillas+ pehmeke esisild. Pidurid olid nii ja naa(varsti vahetusse, muidugi, kellel mis kõlbab). Külmkäivitust omaarust kuulda ei saanud, kuigi palusin (õlivarras oli üle max. õline, kuigi mootor külm), niiet mingit klõbinat polnud, mis suht kahtlane nii vana autoga(vihjab sellele, et mootoril lasti korra õlil ringi käia või oli lihtsalt õli üle maksimumi valatud ja mootor täiesti korras). Proovisõidul oli selline vibra sees, et kohe lagunueb laiali- põhjus: veljed seestpoolt pakult kruusa täis(müügieelsed sõõrikud?), kuigi auto väljast läikima löödud. Esines ka roostet tagaluugil ja tagakoopa juures, mis iseenesest normaalne. Suureks miinuseks veel minujaoks on teadmatus eelneva hoolduse kohta( kas on tehtud, mis on tehtud ja kus on tehtud) ehk siis 200k hooldus tuleks nii igaksjuhuks ära teha. Mootor iseenesest käis edasi küll ja jäi ülegi. Kuna minujaoks on puudusi liigapalju ja hinnas kokulepet ei saavutatud, siis jäi minupoolt Õnneks tehing katki(kui auto ajaloost ei räägita, tuleb ise uurida). Kui kellelgi need asjad muret ei tekita, siis soovitan vaatama minna!
Re: Abi Legacy valimisel.
subaru ei ole saksa auto, keegi ei mõõda õlitaset külma mootoriga, töösoe mootor, 15-20 min peaks seisma ja siis kõige täpsem näit, niiet no1 järgmine kord saad targem olla...
busaru
Re: Abi Legacy valimisel.
Ahoi!
Käisin ka täna seda masinat vaatamas. Nii põhjalikult ei osanud vaadatagi. Proovisõit oli küll mõnus. Sildades mingit kolinat-klobinat ei kuulnud, kuigi muusika sai kenasti kinni keeratud. Aga sai sõidetud vaid asfalti pidi ka.
Müüja sõnul mootor klõbisevat jah külmast peast, aga see ei olevat midagi hullu, vaid normaalne kulumine.
Mis hinnaga toona seda autot üritasid ka osta? Hetkel on hind 31900 krooni kuulutuses. Või milline hind selle auto eest sobilik oleks, arvestades, et on vaja teha 200 000 km hooldus? Kuigi odomeeter on 235 000 peal juba nüüdseks.
Ma ise oma autovõhiku mõtlemisega arvan, et oleks tark viia see masin Mariine Autosse üle vaatamiseks. Kui palju selline teenus maksta võiks? Mariine kodulehelt ei leidnud selle teenuse kohta infot.
Lugupidamisega,
Priit
Käisin ka täna seda masinat vaatamas. Nii põhjalikult ei osanud vaadatagi. Proovisõit oli küll mõnus. Sildades mingit kolinat-klobinat ei kuulnud, kuigi muusika sai kenasti kinni keeratud. Aga sai sõidetud vaid asfalti pidi ka.
Müüja sõnul mootor klõbisevat jah külmast peast, aga see ei olevat midagi hullu, vaid normaalne kulumine.
Mis hinnaga toona seda autot üritasid ka osta? Hetkel on hind 31900 krooni kuulutuses. Või milline hind selle auto eest sobilik oleks, arvestades, et on vaja teha 200 000 km hooldus? Kuigi odomeeter on 235 000 peal juba nüüdseks.
Ma ise oma autovõhiku mõtlemisega arvan, et oleks tark viia see masin Mariine Autosse üle vaatamiseks. Kui palju selline teenus maksta võiks? Mariine kodulehelt ei leidnud selle teenuse kohta infot.
Lugupidamisega,
Priit
no1 kirjutas:Ees tulede el. süsteemiga oli midagi korraldatud, juhtmed harali ja teibitud. Kaks velge olid ühesugused, teised kaks teistsugused. Rehvimuster tundud olema erineva jääkmustriga(korra eemal viskasin pildu peale). Kerge kobin tagasillas+ pehmeke esisild. Pidurid olid nii ja naa(varsti vahetusse, muidugi, kellel mis kõlbab). Külmkäivitust omaarust kuulda ei saanud, kuigi palusin (õlivarras oli üle max. õline, kuigi mootor külm), niiet mingit klõbinat polnud, mis suht kahtlane nii vana autoga(vihjab sellele, et mootoril lasti korra õlil ringi käia või oli lihtsalt õli üle maksimumi valatud ja mootor täiesti korras). Proovisõidul oli selline vibra sees, et kohe lagunueb laiali- põhjus: veljed seestpoolt pakult kruusa täis(müügieelsed sõõrikud?), kuigi auto väljast läikima löödud. Esines ka roostet tagaluugil ja tagakoopa juures, mis iseenesest normaalne. Suureks miinuseks veel minujaoks on teadmatus eelneva hoolduse kohta( kas on tehtud, mis on tehtud ja kus on tehtud) ehk siis 200k hooldus tuleks nii igaksjuhuks ära teha. Mootor iseenesest käis edasi küll ja jäi ülegi. Kuna minujaoks on puudusi liigapalju ja hinnas kokulepet ei saavutatud, siis jäi minupoolt Õnneks tehing katki(kui auto ajaloost ei räägita, tuleb ise uurida). Kui kellelgi need asjad muret ei tekita, siis soovitan vaatama minna!
Re: Abi Legacy valimisel.
Mingi 3-4 sotti nad pukside torkimise ja väikese diagnosti eest küsivad tavaliselt.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!