Legacy 4wd sisselülitamine kaitsme eemaldamise teel
Legacy 4wd sisselülitamine kaitsme eemaldamise teel
Tere
Kas see on normaalne, et nelivedu tuleb taha siis, kui eemaldada kapoti alt vaskpoolse lanseka juurest karbikesest 15A kaitse? Kui kaitse sisse panna , põleb armatuuris FWD tuluke,kaitse ära võtta kaob ka tuluke.
Auto 92 aasta universaal 2 liitrine legacy
Palun kommentaare!
Kas see on normaalne, et nelivedu tuleb taha siis, kui eemaldada kapoti alt vaskpoolse lanseka juurest karbikesest 15A kaitse? Kui kaitse sisse panna , põleb armatuuris FWD tuluke,kaitse ära võtta kaob ka tuluke.
Auto 92 aasta universaal 2 liitrine legacy
Palun kommentaare!
Pigem tähendab see seda, et nelivedu on väljas. Aga Subaru nelivedu minuteada pole üldse elektriga juhitav (väljaarvatud aktiivdiffrid STI P.Solberg Editionil). Aga mine tea võibolla on mingeid modifikatsioone. Pidev nelivedu on nii või teisiti koguaeg sees. Automaatkastiga on kesdiffris erinevus (viskosidur) manuaalkasti LS diffri vastu. Sama aja Legacy turbol pole küll armatuuris mingit 4WD tulukest, vähemalt pole see kunagi põlenud ja neliveoga on kõik korras.
See vist on ainult automaatkastiga autodel.Andres kirjutas:Nii peabki olema. Treileri peale või nööritaga vedades tuleb panna 92 aasta legacyle 15 A kaitse vastavasse kohta, mis võtab tagaveo tagant ära. Nii rääkis Mariine auto meister. Ja nii oligi. kaitse ära võtta , kaob armatuurist tuli ära ja nelivedu tuleb taha.