Tere,
sain äsja load kätte ning otsin endale autot. Võimalus võtta Legacy 2.5 automaatkastiga. Läbisõit imeväike, nimelt 110 000km ainult. Valuveljed, nahksisu jne. Peaaegu, et täisvarustus vist. Kuid tekkis probleem, et sellel autol pidid olema õhkvedrustus ning, et kui see pekki läheb siis selle remont mega kallis. + tosooli pidi natukene tilkuma plokikaane tihendi vahelt.
Oskab keegi öelda, et kas oleks kasulik võtta endale igapäevasõiduks selline auto ja korda teha see? Kui palju maksma läheks juhul kui vedrustus katki läheb ja kas on tihti esinev viga see, et õhkvedrustus ütleb otsad?
Ette tänades,
Joann Talv
Legacy 2.5AT 2000a. Paar küsimust.
Re: Legacy 2.5AT 2000a. Paar küsimust.
Masin ise väga hea. Minulgi on selline. Õhkvedrustuse saad ümbervahetada tavalise vastu. Plokikaaned soovitan kohe lasta ära lihvida. Maksma läheb Mariines mingi 8k. Ka minul oli see viga. Aga kui muud asjad korras siis soovitan soojalt.
Subaru Legacy `99 2,5 Aut.
Seat Ibiza `00 1,9 TDI
Seat Ibiza `00 1,9 TDI
Re: Legacy 2.5AT 2000a. Paar küsimust.
Tere,
Olen ka asjane lubade saaja ja silma jäänud selline http://www.auto24.ee/used/605077 . Kerge jalaga sõites sellise küttekulu püsiks linnas 10l sajale piires? Kuidas mootori ja manuaalkäigukasti ning auto üldise "pommikindlusega" on? Esimene valik oleks 2003-2005 Forester X aga sellise jaoks väga vahendeid ei jätku.
Olen ka asjane lubade saaja ja silma jäänud selline http://www.auto24.ee/used/605077 . Kerge jalaga sõites sellise küttekulu püsiks linnas 10l sajale piires? Kuidas mootori ja manuaalkäigukasti ning auto üldise "pommikindlusega" on? Esimene valik oleks 2003-2005 Forester X aga sellise jaoks väga vahendeid ei jätku.
Re: Legacy 2.5AT 2000a. Paar küsimust.
Vaata, et ei roosteta kusagilt, eriti põhja alt. 10l/100 automaadiga 2,5 linnavahel ilmselt hakkama ei saa kuidagi, eriti talvel. Pommikindlus on suhteline mõiste, aga kui õli kusagilt ei leki, mingeid kolinaid ei ole ka külmalt ning käike vahetab normaalselt, siis natuke aega ikka vastu peab.