01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibud.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
See, et universaalkat japsile ei sobi, on hülgemöla, olen paigaldanud ja toimivad. Lisaks veel niipalju, et kat on peetis aint siis kui kärg on lahti/katki või umbes, korras kärjega katti ei ole mõtet välja vahetada, lihtsalt enne üv'le minekut tuleb korralikult piitsutada ja mootorit mitte vahepeal välja suretada, kõige suurem tõenäosus läbisaamiseks on sõidust otse stendi minna.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Tihti ongi vajaTeeeTL kirjutas:Kunagi olen 10a vanal Mazdal lasknud universaalkati alla pista (hind 170€ ringis) , kohe pärast vahetust oli CO nii 0,0 kui vähegi olla annab. Igal aastal võiks vahetada kui vaja
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Tere mehed!
Läksin mina siis jah seda teed, et asendan kõik osad originaal osadega, mis Mariinest tellitud. Ei ole mina teps mitte rikas, aga eelmise auto müügist tulnud raha läks kõik suuresti Subaru remondi alla. Ei nuta midagi taga, vähemasti on korralikud osad küljes. Eile sain siis kaanetihendite ja küünlaava tihendite vahetusega maha. kahjuks ei teinud pildimaterjali. Küünlaava tihendid olid kummist muutunud 130 k kilomeetriga ikka täielikuks plastikuks, pole ime,et ei pidanud enam õli. Küünlad kontrollisin kõik ka üle, ilusti puhtad ja õige sädevahega. küünlaavad puhastasin ilusti kaltsu ja vardaga õlist puhtaks.
Algselt tellisin katalüsaatori http://www.h2.ee kaudu, aga hiljem selgus et minu antud tootekoodi järgi ennist 880 euri maksnud kat õige koodiga maksab hoopis 1180 euri. mariinest siis antud osa 1160 euri.Sain oma makstud raha kõik sealt ilusti tagasi, nii et kõik korras. Praegu ootangi siis millal jupp Svenssonide maalt siia jõuab. Kõik väljalaskega seotud tihendid( kuni kati ja summutisüsteemi keskmise osani) panen samuti uued. Iganenud ja roostetanud väljalaskekollektori tikkpoltide mure lahendan nii: Ühe plokki jäänud poldi keerasin välja kahe mutri abiga. Kuna tegu on peenkeermega( samm 1,25 ) lasin tuttaval treialil roostevaba lati peenemaks treida ja lasi keermed ka peale. T'na peaksin siis ka vastavad mutrid kätte saama. No kurat, mutri jaoks pold kusagilt roostevaba võtta, nii et teen mustast. Vähemasti ei kõrbe must roostevaba külge niiimoodi kinni. Kui kati kätte saan, krudin kõik alla, uued andurid jne. Hoian teid kursis.
taavi
Läksin mina siis jah seda teed, et asendan kõik osad originaal osadega, mis Mariinest tellitud. Ei ole mina teps mitte rikas, aga eelmise auto müügist tulnud raha läks kõik suuresti Subaru remondi alla. Ei nuta midagi taga, vähemasti on korralikud osad küljes. Eile sain siis kaanetihendite ja küünlaava tihendite vahetusega maha. kahjuks ei teinud pildimaterjali. Küünlaava tihendid olid kummist muutunud 130 k kilomeetriga ikka täielikuks plastikuks, pole ime,et ei pidanud enam õli. Küünlad kontrollisin kõik ka üle, ilusti puhtad ja õige sädevahega. küünlaavad puhastasin ilusti kaltsu ja vardaga õlist puhtaks.
Algselt tellisin katalüsaatori http://www.h2.ee kaudu, aga hiljem selgus et minu antud tootekoodi järgi ennist 880 euri maksnud kat õige koodiga maksab hoopis 1180 euri. mariinest siis antud osa 1160 euri.Sain oma makstud raha kõik sealt ilusti tagasi, nii et kõik korras. Praegu ootangi siis millal jupp Svenssonide maalt siia jõuab. Kõik väljalaskega seotud tihendid( kuni kati ja summutisüsteemi keskmise osani) panen samuti uued. Iganenud ja roostetanud väljalaskekollektori tikkpoltide mure lahendan nii: Ühe plokki jäänud poldi keerasin välja kahe mutri abiga. Kuna tegu on peenkeermega( samm 1,25 ) lasin tuttaval treialil roostevaba lati peenemaks treida ja lasi keermed ka peale. T'na peaksin siis ka vastavad mutrid kätte saama. No kurat, mutri jaoks pold kusagilt roostevaba võtta, nii et teen mustast. Vähemasti ei kõrbe must roostevaba külge niiimoodi kinni. Kui kati kätte saan, krudin kõik alla, uued andurid jne. Hoian teid kursis.
taavi
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Kui võimalik, muretse ka pildimaterjali. Siin on piisavalt sisu ka Lugejate autode alla kena teema teha pärast
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Kas messing/pronks ei kvalifitseeru kuumatorustikus kasutamiseks? Mäletamist mööda kunagi olen kruttinud mingi leegitoru nende abil külge ja toimis küll. Pingutusmomendid seal väga suured ju pole, aga igaksjuhuks oli messingmutter 2x pikem kui tavaline.Hoorst kirjutas:No kurat, mutri jaoks pold kusagilt roostevaba võtta, nii et teen mustast. Vähemasti ei kõrbe must roostevaba külge niiimoodi kinni. Kui kati kätte saan, krudin kõik alla, uued andurid jne.
Kuda nende anduritega lugu on, kas esimene ja teine O andur tähendab et esimene O on tegelikult A/F ja teine "päris" O ?
Plaanis on lähiajal hakata jälitama kõrge kütusekulu põhjust, võrrelda andurite parameetreid eri töörežiimidel ja seejuures on A/F ilmselt esimene kahtlusalune.
Maanteel on kulu normaalne (8L/100km), linnas on kogu aeg põletamata bensiini lõhn taga (15L/110km).
Kui niikaugele jõuan, eks siis kolin uude teemasse oma küsimustega.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Tere!
Mutrid. Hmm..originaalid, mis mul küljes olid tunduvad vist jah olemad värvi järgi vähemasti, midagi messingi sarnast.
Andurite kohta tean niipalju, et eesmine andur on A/F - ehk siis air/fuel ratio, ehk siis kütuse õhu vahekord ja taumine on O ehk siis Oxygen ehk õhk.
Mutrid. Hmm..originaalid, mis mul küljes olid tunduvad vist jah olemad värvi järgi vähemasti, midagi messingi sarnast.
Andurite kohta tean niipalju, et eesmine andur on A/F - ehk siis air/fuel ratio, ehk siis kütuse õhu vahekord ja taumine on O ehk siis Oxygen ehk õhk.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Mul endal on ka katalüsaator läbi ja ilmselt ootavad ka andurid vahetust. Epartsist pakuti mulle originaalosasarnast katti alla 500 ja Boshi andureid. Ehk saab käima. Aga mis firma andurid sul ette ja taha läksid - Denso? mis puutub eelkõnelejate juttu, et panna universaalne katt, siis paraku pole näinud ühtegi sobivat, sest see on nö priske banaani kujuga.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
ere mehed!
Üle pika aja jälle kodumaal tagasi ja saan teiega siin arutada.
Auto sõidab.
Mis ma siis ära tegin?
Vahetasin mõlemad klapikambrikaane tihendid ning klapikaane poltide tihendid. Ausalt öeldses, poleks olnud vajadust neid vahetada, kuna mure polnud teps mitte nendes, aga kuna tooaeg raha oli, otsustasin, et kui juba lahti võtan, siis panen uued tihendid. Milles oli suurem probleem, olid küünlaava tihendid, mis ma kõik neli tükki ära vahetasin. Originaalis on need tihendid kummilaadsed, aga minu autol olid need muutunud juba plastikuks ja see enam õli ei pidanud. Vahetus oli väga lihtne, kuna auto oli seisnud mõned päevad, siis klapikaante mahavõtmisel õli kusagilt ei tilkunud, ega määrinud. Küünlaava tihendid tulid kergelt keerates ja tõmmates ka ilusti küljest ära ja uued läksid lupsti asemele.
Väljalase. Kollektori tikkpoldid sain välja kahe mutri üksteise otsa keeramisega. Poldid tegin uued roostevabast( originaalis vast midagi messingi sarnast). Mutrid tegin samuti uued . Kuna tegu peenkeermega( samm 1,25 mm) , mille latti ma ei viitsinud väga otsida, lasin uued treipingis välja ja ilusti istuvad.
Panin uued väljalaske tihendid( mootoriploki ja kollektori vahele) , lisaks uus pleki kihtidest koosnev tihend kollektori ja katalüsaatori vahele. Katalüsaatori tellisin Mariinest, andurid samuti. Kui mu mälu ei peta, siis olid mõlemad Boschi omad. Lisaks veel uus väljalaske koonustihend katalüsaatori ja summutitoru vahele. Kokku läks mulle see remont maksma keskeltläbi 1700 jevreid. Auto on 2001 aastast, läbisõit oli natuke peale 100 000. Auto oli käinud kuni selleni korraliselt Mariines hoolduses. Uskuge või mitte, auto läks maksma 500 eurot, nii et ma ei nutnud selle remondisumma pärast. Auto sõidab ilusti. Küll aga ei ole ma seda kuradi vilisevat pidurit viitsinud lahti võtta kurat
Ja tagatipuks ootab ees nüüd esiklaasi vahetus. Klaasis oli üks täke, mille põhjustas killustikuvedaja, kes oli oma kasti ilusti ikka suurelt täis laadinud,l nii et maanteel kildu lendas, ja möödasõidul see väike kivi siis klaasi tuligi ja nüüd esimeste miinustega hommikul käis kaks praksu ja oligi servast servani ilus mõra klaasi alaservas.
Uurisin siis hindu, odavamad klaasid 115 eurot ja kallimad 215 eurot.( Need pole Mariine öeldud hinnad) Hinnad pakkus mulle Autoklaas OÜ. Vahetus 60 eurot ja lisaks veel liist, mis käib klaasi ümber( pole väga ennast veel klaasimajandusega väga kurssi viinud ), peaks olema umbes 90 eurot veel otsa.
Isiklikult arvan et 115 eurone Poola päritolu klaas peaks ju sobima.
On kellelgi kogemusi? Jägage neid!
Parimate soovidega Taavi
Üle pika aja jälle kodumaal tagasi ja saan teiega siin arutada.
Auto sõidab.
Mis ma siis ära tegin?
Vahetasin mõlemad klapikambrikaane tihendid ning klapikaane poltide tihendid. Ausalt öeldses, poleks olnud vajadust neid vahetada, kuna mure polnud teps mitte nendes, aga kuna tooaeg raha oli, otsustasin, et kui juba lahti võtan, siis panen uued tihendid. Milles oli suurem probleem, olid küünlaava tihendid, mis ma kõik neli tükki ära vahetasin. Originaalis on need tihendid kummilaadsed, aga minu autol olid need muutunud juba plastikuks ja see enam õli ei pidanud. Vahetus oli väga lihtne, kuna auto oli seisnud mõned päevad, siis klapikaante mahavõtmisel õli kusagilt ei tilkunud, ega määrinud. Küünlaava tihendid tulid kergelt keerates ja tõmmates ka ilusti küljest ära ja uued läksid lupsti asemele.
Väljalase. Kollektori tikkpoldid sain välja kahe mutri üksteise otsa keeramisega. Poldid tegin uued roostevabast( originaalis vast midagi messingi sarnast). Mutrid tegin samuti uued . Kuna tegu peenkeermega( samm 1,25 mm) , mille latti ma ei viitsinud väga otsida, lasin uued treipingis välja ja ilusti istuvad.
Panin uued väljalaske tihendid( mootoriploki ja kollektori vahele) , lisaks uus pleki kihtidest koosnev tihend kollektori ja katalüsaatori vahele. Katalüsaatori tellisin Mariinest, andurid samuti. Kui mu mälu ei peta, siis olid mõlemad Boschi omad. Lisaks veel uus väljalaske koonustihend katalüsaatori ja summutitoru vahele. Kokku läks mulle see remont maksma keskeltläbi 1700 jevreid. Auto on 2001 aastast, läbisõit oli natuke peale 100 000. Auto oli käinud kuni selleni korraliselt Mariines hoolduses. Uskuge või mitte, auto läks maksma 500 eurot, nii et ma ei nutnud selle remondisumma pärast. Auto sõidab ilusti. Küll aga ei ole ma seda kuradi vilisevat pidurit viitsinud lahti võtta kurat
Ja tagatipuks ootab ees nüüd esiklaasi vahetus. Klaasis oli üks täke, mille põhjustas killustikuvedaja, kes oli oma kasti ilusti ikka suurelt täis laadinud,l nii et maanteel kildu lendas, ja möödasõidul see väike kivi siis klaasi tuligi ja nüüd esimeste miinustega hommikul käis kaks praksu ja oligi servast servani ilus mõra klaasi alaservas.
Uurisin siis hindu, odavamad klaasid 115 eurot ja kallimad 215 eurot.( Need pole Mariine öeldud hinnad) Hinnad pakkus mulle Autoklaas OÜ. Vahetus 60 eurot ja lisaks veel liist, mis käib klaasi ümber( pole väga ennast veel klaasimajandusega väga kurssi viinud ), peaks olema umbes 90 eurot veel otsa.
Isiklikult arvan et 115 eurone Poola päritolu klaas peaks ju sobima.
On kellelgi kogemusi? Jägage neid!
Parimate soovidega Taavi
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Tere jälle!
Carglass OÜ pakkumine kokku 248 euri. Klaas ca. 125, vahetus ca. 48 , ja siis lisaks veel uus liist.
Läheb vist plaani.
Carglass OÜ pakkumine kokku 248 euri. Klaas ca. 125, vahetus ca. 48 , ja siis lisaks veel uus liist.
Läheb vist plaani.
- BlackOnBlack
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Käisin isegi Carglassis, kuid mine ikka Pärnus mnt kontorisse, seal Peterburi teel keeras mingi Dima esimese vahetusega mul esimesed piilari katted pekki, õnneks sain uued ja asi lahenes nendepoolse kummardamise ja kordategemisega. Klaas on täitsa hea, kojameeste soojendus ka sees ja puha. See nv sain esimese täkke ka klaasi
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Tere!
Ülejärgmiseks nädalaks aega Carglass OÜ Pärnu mnt. 160B kontoris broneeritud. Maksma läheb kogu vahetus koss klaasi ja liistuga 248 euri. Jään lootma parimat.
Ülejärgmiseks nädalaks aega Carglass OÜ Pärnu mnt. 160B kontoris broneeritud. Maksma läheb kogu vahetus koss klaasi ja liistuga 248 euri. Jään lootma parimat.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Tere jälle!
Mis on autoga vahepeal juhtunud. Sain ilusti esiklaasi Carglass OÜ Pärnu maanteel asuvas asutuses vahetatud. Mitte mingeid pretensioone ei ole. Klaas ilus korralik, töö korralik. Paar nädalakest klaas naksus. Nüüdseks jäänud kõik ilusti vaikseks. Olen Carglass OÜ tööga 100% rahul. Soovitan teistelegi.
Mis mulle muret teeb, on see et aeg ajalt lööb Check engine tulukese põlema miskipärast. Kõik süsteem ja andurid on uued. Võtsin ühe anduri pistiku lahti ja ühendasin uuesti, tuli kustus ära. Nüüd vahest jälle läheb põlema. Kardan et pistik ei anna korralikult ühendust. Võtsin nüüd paar päeva tagasi uuesti pistiku lahti ja mudisin. Nüüd siiamaani tuli ilusti kustus. Ei tea mis tal kuradil viga on.
Ja nagu autole kohane. nii kui midagi remontima hakkad, siis tuleb asju järjest juurde.
Ees ootavad siis kriuksuvate rihmade vahetus. Ning samuti pean välja vahetama numbrituled. kuna nende pirnide pesad on suhteliselt läbi mädanenud.
Mis on autoga vahepeal juhtunud. Sain ilusti esiklaasi Carglass OÜ Pärnu maanteel asuvas asutuses vahetatud. Mitte mingeid pretensioone ei ole. Klaas ilus korralik, töö korralik. Paar nädalakest klaas naksus. Nüüdseks jäänud kõik ilusti vaikseks. Olen Carglass OÜ tööga 100% rahul. Soovitan teistelegi.
Mis mulle muret teeb, on see et aeg ajalt lööb Check engine tulukese põlema miskipärast. Kõik süsteem ja andurid on uued. Võtsin ühe anduri pistiku lahti ja ühendasin uuesti, tuli kustus ära. Nüüd vahest jälle läheb põlema. Kardan et pistik ei anna korralikult ühendust. Võtsin nüüd paar päeva tagasi uuesti pistiku lahti ja mudisin. Nüüd siiamaani tuli ilusti kustus. Ei tea mis tal kuradil viga on.
Ja nagu autole kohane. nii kui midagi remontima hakkad, siis tuleb asju järjest juurde.
Ees ootavad siis kriuksuvate rihmade vahetus. Ning samuti pean välja vahetama numbrituled. kuna nende pirnide pesad on suhteliselt läbi mädanenud.
Re: 01. a Legacy 2.0 AWD katalüsaator, pidurid, õlised piibu
Vaata veakoodid järgi. Kui mul deto andur läbi hakkas minema olid sarnased sümptomid, vahel viskas CE tuled ja siis jälle kustus ära. Samal ajal tõmme ka läks halvemaks muidugi kui CE põles.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B