Tere
Tagasi taas subaru omanik ning tahaksin paari mure tõttu just klubikaaslaste poole pöörduda.Autoks legacy 1999.a 2,5 115kw automaat.Autol ei tööta hetkel abs ning veojõukontroll.Arvuti järgi pannes näitas rooliasendi anduri puudulikku signaali.Kas äkki on mõni tüüpviga või kellegile see teema tuttav.
Tänan ette abi eest!
K:Legacy 1999.a rooliasendi andur
Re: K:Legacy 1999.a rooliasendi andur
Kui Sul veakoodiks näitas 71, siis on vaja uut/kasutatud rooli asendi andurit. Parandada seda ei saa, kui viga pole juhtmestikus või ühendustes. Sellise jupi leiad kasutatuna numbrilt 53073346. Arvan, et tal see veel alles. Asub see jublakas rooli taga enne airbag'i linti. Uue saad Mariinest ja kui ma ei eksi siis oli see midagi 400 euro kanti.
EX Outback H6 01
Re: K:Legacy 1999.a rooliasendi andur
Steering angle senor signal is missing sellise teate andis ja arvutiga kustutada ei luba.
- kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
Re: K:Legacy 1999.a rooliasendi andur
subarul pole küll sellise veaga kokku puutunud, kuid saksa autodel viskab need tuled põlema peale aku klemmi maha käimist...
Veakoodi ei mäleta, mis andis, aga tulede kustutamiseks tuli rooliasendi andur galibreerida...
Toiming nägi välja siis selline:
1. Jäta sirge tee peal auto seisma (süüde välja)
2. Pane auto käima
3. keera rool vasakule poole lõpuni välja ja hoia umbes 2 sekundit
4. keera rool paremale poole lõpuni välja ja hoia umbes 2 sekundit.
5. keera rool otseks ja sõida otse ( vist oli mingi kiirus ka et vähemalt 30km/h vms)
Tuled peaksid kustuma. Kui kohe ei kustu, siis võid proovida seisma jätta ja uuesti käivitada...
Ei tea, kas subaru puhul sellest abi on, aga odavam ikkagi proovida, kui kohe uus jupp osta..
Veakoodi ei mäleta, mis andis, aga tulede kustutamiseks tuli rooliasendi andur galibreerida...
Toiming nägi välja siis selline:
1. Jäta sirge tee peal auto seisma (süüde välja)
2. Pane auto käima
3. keera rool vasakule poole lõpuni välja ja hoia umbes 2 sekundit
4. keera rool paremale poole lõpuni välja ja hoia umbes 2 sekundit.
5. keera rool otseks ja sõida otse ( vist oli mingi kiirus ka et vähemalt 30km/h vms)
Tuled peaksid kustuma. Kui kohe ei kustu, siis võid proovida seisma jätta ja uuesti käivitada...
Ei tea, kas subaru puhul sellest abi on, aga odavam ikkagi proovida, kui kohe uus jupp osta..
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
Aitan ka rehvivahetusega!!