K:Legacy 1999.a rooliasendi andur

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
jörgen
Subaruaff
Postitusi: 55
Liitunud: K, 15 Dets 2010 08:47:01 +0300

K:Legacy 1999.a rooliasendi andur

#1 Postitus Postitas jörgen » L, 30 Mär 2013 10:33:56 +0300

Tere

Tagasi taas subaru omanik ning tahaksin paari mure tõttu just klubikaaslaste poole pöörduda.Autoks legacy 1999.a 2,5 115kw automaat.Autol ei tööta hetkel abs ning veojõukontroll.Arvuti järgi pannes näitas rooliasendi anduri puudulikku signaali.Kas äkki on mõni tüüpviga või kellegile see teema tuttav.


Tänan ette abi eest!

muuseas
Postitusi: 17
Liitunud: N, 28 Jaan 2010 18:04:13 +0300
Asukoht: Tartu

Re: K:Legacy 1999.a rooliasendi andur

#2 Postitus Postitas muuseas » L, 30 Mär 2013 20:24:00 +0300

Kui Sul veakoodiks näitas 71, siis on vaja uut/kasutatud rooli asendi andurit. Parandada seda ei saa, kui viga pole juhtmestikus või ühendustes. Sellise jupi leiad kasutatuna numbrilt 53073346. Arvan, et tal see veel alles. Asub see jublakas rooli taga enne airbag'i linti. Uue saad Mariinest ja kui ma ei eksi siis oli see midagi 400 euro kanti.
EX Outback H6 01

Kasutaja avatar
jörgen
Subaruaff
Postitusi: 55
Liitunud: K, 15 Dets 2010 08:47:01 +0300

Re: K:Legacy 1999.a rooliasendi andur

#3 Postitus Postitas jörgen » P, 31 Mär 2013 10:16:37 +0300

Steering angle senor signal is missing sellise teate andis ja arvutiga kustutada ei luba.

Kasutaja avatar
kristoluik90
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 229
Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: K:Legacy 1999.a rooliasendi andur

#4 Postitus Postitas kristoluik90 » P, 31 Mär 2013 13:47:45 +0300

subarul pole küll sellise veaga kokku puutunud, kuid saksa autodel viskab need tuled põlema peale aku klemmi maha käimist...
Veakoodi ei mäleta, mis andis, aga tulede kustutamiseks tuli rooliasendi andur galibreerida...
Toiming nägi välja siis selline:
1. Jäta sirge tee peal auto seisma (süüde välja)
2. Pane auto käima
3. keera rool vasakule poole lõpuni välja ja hoia umbes 2 sekundit
4. keera rool paremale poole lõpuni välja ja hoia umbes 2 sekundit.
5. keera rool otseks ja sõida otse ( vist oli mingi kiirus ka et vähemalt 30km/h vms)

Tuled peaksid kustuma. Kui kohe ei kustu, siis võid proovida seisma jätta ja uuesti käivitada...

Ei tea, kas subaru puhul sellest abi on, aga odavam ikkagi proovida, kui kohe uus jupp osta..
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!

Vasta