Ostuabi

Legacy'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
JaanusV
Postitusi: 5
Liitunud: N, 18 Apr 2013 03:23:37 +0300

Ostuabi

#1 Postitus Postitas JaanusV » N, 18 Apr 2013 03:35:11 +0300

Tervist härrased. Ütlen kohe alustuseks, et ei tea Subarust suurt midagi aga suur huvi oleks järgmiseks autoks just Legacy osta. Aastakäik võiks jääda kuskil 2004-2006 vahele. Huvitaks just sedaan ja manuaal kast.

Hetkel jäid auto24s silma järgmised suksud

http://www.auto24.ee/used/834874
http://www.auto24.ee/used/1321224 tundub viisakas aga hind paneb kahtlema, müügi kuulutustes on sama auto aga keegi pole sõna võtnud
http://www.auto24.ee/used/1293201
http://www.auto24.ee/used/1239343

Ilmselt tasuks valida siis selline, millel 120 000 hooldus tehtud. Kas neliveo kohapealt peaks midagi kartma? Kuidas Legacy sillad vastu peavad ja kui pehme ta sõites on? Kumba ostueelseks kontrolliks eelistada, kas Mariinet või Autospiritit?
Kui keegi teab veel mõnda foorumikasutaja autot, mida auto24s ei paista, siis võib julgelt teada anda. Igasugune info on teretulnud.

Tänud!

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Ostuabi

#2 Postitus Postitas aaro » N, 18 Apr 2013 08:11:01 +0300

Seda punast ei saa sa eestisse arvele. Teiste kohta uuri hooldusraamatut, soovitan osta eesti ajalooga auto mille täpse elukäigu saad margiesindusest järgi uurida, siis ei juhtu leedukate "projektika" otsa ja 2a pärast ei võta autot politsei käest, nagu eilsest autolehest võis illustratiivselt lugeda.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Ostuabi

#3 Postitus Postitas Tubaru » N, 18 Apr 2013 09:08:04 +0300

Soovitaks pigem 2.5 mootoriga isendit (mitte just otseselt seda punast) sest 2.0 jääb ikka lahjaks ja uimaseks, kütusekulul ka suurt vahet ei ole.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Ostuabi

#4 Postitus Postitas JP » N, 18 Apr 2013 10:50:58 +0300

Puhtalt kuulutuse järgi vaataks esimesena seda viimast.
Hooldusraamat, kahed veljed. Tõenäoliselt küll 120K hooldus kohe tulemas.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi

#5 Postitus Postitas vaska » N, 18 Apr 2013 13:50:33 +0300

120k hoole on nohu suhteliselt.
105k peal on suured asjad ära tehtud.
2.5 võta kui just eriti aeglase reaktsiooniga pole, kütusekulus midagi ei kaota.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

JaanusV
Postitusi: 5
Liitunud: N, 18 Apr 2013 03:23:37 +0300

Re: Ostuabi

#6 Postitus Postitas JaanusV » N, 18 Apr 2013 16:50:25 +0300

Pakkusin sama selle punase kohta ja Lätis iga aasta ülevaatusel käia tundub üleliigne + mul pole väga usku nendesse ümberehitatud autodesse. Selge, üritan siis 2.5 poole rohkem vaadata. Hoolduses neil vist suurt vahet pole? Ja kas see on venna näpukas või toimus 2006 mootori uuendus? Mõtlen viimast kuulutust, seal on vene poiss pannud 2.0le 121KW. Praeguseks igapäeva autoks on E39 3ne diisel ja järgmisel auto võiks idee poolest lahjema minekuga küll olla, päris võrrimootorit muidugi ei tahaks ja kindlasti tahaks bensukat. Eks tuleb mõlemad endal ära proovida :) Aga üliselt on vist selle aastakäigu Lecagyd üsna vastupidavad? Siin ringi vaadates, peale hoolduse nagu suurt midagi ei paistagi. Nipetnäpet võibolla aga eks seda on kõigil.

Parimat!
Jaanus

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Ostuabi

#7 Postitus Postitas Duster » N, 18 Apr 2013 19:06:57 +0300

2l 101kw on mõtetult nõrk ja janune, 121kw isend on etem. Kahel tuttaval on säärased isendid olnud, mõlemad vingusid ainult küttekulu üle. Üks miinus veel, sedaanidel ei käi tagumised istmed alla ja pole ka suusaluuki, see on niimoodi nii vanemal kui ka faceliftil. Mõnedel 2,5l isenditel on kinni jäänud õlirõngad ehk siis hoodlustega koonerdada ei tasu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

JaanusV
Postitusi: 5
Liitunud: N, 18 Apr 2013 03:23:37 +0300

Re: Ostuabi

#8 Postitus Postitas JaanusV » N, 18 Apr 2013 19:29:36 +0300

Või nii. Oskab keegi öelda, mis keskmine kütusekulu 2.5l olla võiks? Üle 10ne ta ikka pole ju. Eks kütusekulu on lai mõiste aga nii üldiselt. Hooldusega koonerdada ei kavatse, kui auto võtta, tuleb ta eest ka hoolt kanda, nagu kõigi asjadega siin ilmas. Ja antud Lecagyte hooldus ei tohiks vast midagi hullu olla, võrreldes 12 aasta vana E39ga. Praegune E39 on mul kuut ja ega ei tule tihti ette, et peaks istmeid alla laskma, niiet suurt puudust sellest ei tunne ma arvan. Poleks Legacy kuudi vastugi midagi aga antud aastate omad näevad tagant inetud välja. Tavaliselt on sedaani ja universaali vahe suht väike aga selle aastakäigu omadel on mu arust suht suur. Aga uuriks ikkagi sildade vastupidavuse kohta. Õõtsad, puksid, rooliotsad. Kuidas nood üldiselt meie tingimustes vastu peavad? Ja kuidas on lood tüüpvigadega?

Edu!

Kasutaja avatar
000000
Guru
Postitusi: 606
Liitunud: L, 30 Juun 2012 01:12:50 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi

#9 Postitus Postitas 000000 » N, 18 Apr 2013 19:50:50 +0300

yle kymne v6ib ikka tulla, aga yldjuhul keskmine sinna kanti peaks j22ma.
'95 Impreza winterbeater
'15 Toyobaru
ex 96'GT
ex '08 STi prodrive

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi

#10 Postitus Postitas vaska » N, 18 Apr 2013 21:02:31 +0300

Linnas õrna gaasijalaga võid ju 10 saada. E39 vähegi suurema mootori puhul on 13-15 sajale tavaline, seega samasse klassi jääb. Kui vähegi liikuda soovid siis nii 12-14 oma kogemuse põhjal keskmine kompuutri vaates, aga see on kõik tihendis kinni. Sillad peavad kenasti, mõningaid pukse aegajalt tuleks vahetada. Isikliku arvamuse kohaselt on 2004-2009 üks ilusaimaid Legacy/Outbacki versioone, seda just kuudi vaates. Ahjaa, roolilati kolisemine munakiviteel on kahjutu eripära, sellest on palju räägitud. Hoolduskulud on vast ikka nõks odavamad, subjektiivne kogemus ja ei vasta mingile ametlikule autotestile.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Ostuabi

#11 Postitus Postitas aaro » R, 19 Apr 2013 07:58:21 +0300

Minu 2.5 2008 MT sedaan Legacy kütusekulu oli linnas ca 8-9 vahel. Väga rahul :)
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Aborigeen
Postitusi: 8
Liitunud: R, 26 Aug 2011 21:13:55 +0300

Re: Ostuabi

#12 Postitus Postitas Aborigeen » R, 19 Apr 2013 16:56:32 +0300

Seda punast autot ei soovita isegi vaenlasele
see auto on juba mingi aasta aegavähemalt müügis
suvel käisin vaatamas seda masinat pakkus mulle vahetuseks seda
Seest on auto väga rimakas mootoriga oli ka mingi jama edasi ei liikunud nagu pidi.
väitis et kliima ei tööta hiljem selgus et pooled torud puudu.
Jutt oli müügimehel hea aga auto rääkis enda eest:)

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Ostuabi

#13 Postitus Postitas Duster » R, 19 Apr 2013 20:38:14 +0300

Minu tutvusringkonnast, mõlemad sedaanid, 2,5 atm linnas suvel 8,5, talvel 10, temast hullemat ökotajat ei näe vist eriti tihti, sest teda kunagi roolitaga aktiivsena pole näinud ja ei suudakski ette kujutada. Teine mees on tema absoluutne vastand, tõlkes tavaline subarumees, 2l 101kw isend linnas 12-15. Kumbki ei ole maanteel alla 7,5 saanud.
p.s minumeelest on antud aastakäigu legacy/outback kuudid kõige ilusamad kuutsubarud läbi ajaloo ning üldse ühed kenamatest kuutidest mis olemas siin ilmas :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

JaanusV
Postitusi: 5
Liitunud: N, 18 Apr 2013 03:23:37 +0300

Re: Ostuabi

#14 Postitus Postitas JaanusV » R, 19 Apr 2013 20:57:53 +0300

Täpselt midagi sellist ma sellest punasest ootasingi :D
aaro kirjutas:Minu 2.5 2008 MT sedaan Legacy kütusekulu oli linnas ca 8-9 vahel. Väga rahul :)
Täiesti vastuvõetavad numbrid neliveo eest :)
Duster kirjutas:Minu tutvusringkonnast, mõlemad sedaanid, 2,5 atm linnas suvel 8,5, talvel 10, temast hullemat ökotajat ei näe vist eriti tihti, sest teda kunagi roolitaga aktiivsena pole näinud ja ei suudakski ette kujutada. Teine mees on tema absoluutne vastand, tõlkes tavaline subarumees, 2l 101kw isend linnas 12-15. Kumbki ei ole maanteel alla 7,5 saanud.
Ei taha endast jätta ökotaja muljet aga üldiselt sõidan ikkagi rahulikult. Pigistan vahest harva, siis kui isu tuleb. Pole lihtsalt enne AWD autot omanud ja tahtsingi teada äärmusi. Ise jääksin sinna keskele ilmselt.

Üks on juurde tekkinud. Hind küll natuke kõrgem aga samas nahk seest ja elektriga istmed. Siit ka küsimus, kas Subarul on el. istmed mäludega? Pole nagu kuskil silma jäänud, et keegi oleks mäludega istmeid maininud. Igalpool lihtsalt el. istmed.

http://www.auto24.ee/used/1323620

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Ostuabi

#15 Postitus Postitas JP » R, 19 Apr 2013 21:36:51 +0300

Bemmil on vist rool ja peeglid ka mäluga?

St. Subarul see vist/kindlasti nii ei ole.

Mis viimasesse kuulutusse puutub, siis väga julge müüjast oma nimi panna alla. St. ei karda, kõlab nagu aus kaup.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Vasta