Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Kas kellelgil on kogemust Legacy 2,5 GT"ga aastast 2005/2006?
Kahjuks Eestis ei ole yhtegi myya ja ei tea kas yldsegi eksisteerib. Meeldib selle tagasihoidlik ja samas ajatu sedaani disain. Dynaamika näitajad antud mudelil peaksid ka eeskujulikud olema.
Oskaks keegi antud mudelist rohkem raakida?
Ntks:http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-l ... 32755.html
Kahjuks Eestis ei ole yhtegi myya ja ei tea kas yldsegi eksisteerib. Meeldib selle tagasihoidlik ja samas ajatu sedaani disain. Dynaamika näitajad antud mudelil peaksid ka eeskujulikud olema.
Oskaks keegi antud mudelist rohkem raakida?
Ntks:http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-l ... 32755.html
Sooviks postkasti avaga kapotti...
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Tallinnas on paar korda silma jäänud see Tartu roolijoodiku LGT aga see on minu teada automaat.
Ega eks ta on sama nagu tavaline Legacy, lihtsalt EJ255 on vahel ja kogumoos. Mootoriosad ühtivad FXT/WRX-iga ja ülejäänud on Legacy enda omad.
Mingil hetkel sai tudeeritud seda hinge-elu.
Ega eks ta on sama nagu tavaline Legacy, lihtsalt EJ255 on vahel ja kogumoos. Mootoriosad ühtivad FXT/WRX-iga ja ülejäänud on Legacy enda omad.
Mingil hetkel sai tudeeritud seda hinge-elu.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Kas manuaal kast on samuti nõrgaks kohaks nagu wrx`gi?
Ja muud 2,5t mured ka?
Ja muud 2,5t mured ka?
Sooviks postkasti avaga kapotti...
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Manuaal nõrk WRX'l?
Minuarust pole ta nõrk kedagi, küll aga saab loll kõigest jagu.
Minuarust pole ta nõrk kedagi, küll aga saab loll kõigest jagu.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
JUST:)Tubaru kirjutas:Manuaal nõrk WRX'l?
Minuarust pole ta nõrk kedagi, küll aga saab loll kõigest jagu.
Väide "WRX kast nõrk" on müüt - kahe auto jagu kogemusi, lisaks teiste kogemused nendega.
(usun et see müüt sai alguse GT-st kui neid siin müüma hakati ja varakapitalistid neid jääradadel ja trenniautodena ekspluateerima hakkasid, enne kui
STI jms. versioonid tulid)
Pigem on sidur mis esimesena otsad annab kui paigalt starte harrastada või driftimist...
nelivedu auto ilu
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
+1, lisaks niipalju, et kui räigelt peale ei keerata ja aju on juhil toimiv, siis ei ole nendel kastidel häda kedagi. Kast, mis minu autol laiali läks, ulgus juba mitu aastat, enne kui kokku jooksis, kõik lihtsalt sõitsid kuni tükid taha, sellist asja kasti süüks ajada oleks ilmne liialdus.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
vaata siis juba 2007 alates spec B, sellel kuuene kast
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Eestis on GT'sid vähemalt 2. Leedust ostes tuleb eestis nö tüübikinnitus teha(formaalsus mis maksab ~600 euri).
Rohkem infot saad: http://legacygt.com/forums/
Rohkem infot saad: http://legacygt.com/forums/
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Pead ei anna, aga kas tüübikinnitus ei maksnud miskit 190 euro kanti?
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Testid ja paberiajamine ARK-s (Soomes olid heitgaasitestid mäletamistmööda, ühe Tribeca puhul) läksid kokku umbkaudu 600€.Type RA kirjutas:Pead ei anna, aga kas tüübikinnitus ei maksnud miskit 190 euro kanti?
Võibolla tänapäeval juba vaadatakse asjadele juba inimlikult, tookord käis asi nii, et masin treileriga ARK-i, siis laevale ja Soome heitgaasitesti kuna Eestis vastav võimekus puudus, sealt tagasi ARK-i, natuke (nii 2 nädalat) ootamist ja siis anti dokumendid.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Ise olen näinud kuidas Saksast tulnud "usakale" tehti ARK-is see n.ö tüübikinnitus ära ja võeti kohe ka arvele. Mulle tundub see heitgaasi test rohkem kiusamisena, saab seda ju igas ülevaatus punktis teha. Tundub, et testi vajadus sõltub ka sellest, kelle otsa ARK-is sattuda
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Tribeca oli üks esimestest, vb ka täitsa esimene, USA päritolu, võibolla sellest norimine.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Ostuabi: Legacy GT 04/05a.
Nii tehti siis kui Tribeca alles välja tuli. Enne viimast muudatust sul oli tarvis soetada lihtsalt sertifikaat a´la TÜV Nordist, et su misiganes mitte EU liikur vastab EU nõuetele.
Ja seepeale Ark väljastas siis ühekordse tüübikinnituse. Kokku see tsirkus maksis ca. 1000.- koos lõivude ja sertidega. Kogu järgnev nöök hakkas juhtuma ülevaatusel.
Peale viimaseid muudatusi pole ühtegi usakat arvele võtnud. Nüüd on sertifikaatite hankimine ja kogu see paberimajandus maanteeameti enda mure. Ise pead ainult raha maksma.
Ja seepeale Ark väljastas siis ühekordse tüübikinnituse. Kokku see tsirkus maksis ca. 1000.- koos lõivude ja sertidega. Kogu järgnev nöök hakkas juhtuma ülevaatusel.
Peale viimaseid muudatusi pole ühtegi usakat arvele võtnud. Nüüd on sertifikaatite hankimine ja kogu see paberimajandus maanteeameti enda mure. Ise pead ainult raha maksma.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited