Outback 2021

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kilby
Postitusi: 2
Liitunud: R, 24 Sept 2021 22:16:54 +0300

Re: Outback 2021

#16 Postitus Postitas Kilby » E, 27 Dets 2021 11:48:39 +0300

Ekraaniga ei ole probleeme olnud, audio osa on see mis pange on pannud. Võimalik et see on seotud ekraaniga.
Start stop süsteemi püsivalt välja lülitada ei saa, jalga piduripedaalil liigutades paneb auto uuesti käima :) USAs tuli tarkvarauuendusega ekraanike ka eraldi väljalülitamise nupp, et ei peaks menüüst otsima. Võimalik et ka meil kuid ma ei ole tarkvarauuendust teinud ja ega see start stop süsteem väga ei sega ka.
Sõiduraja hoidmise süsteem rakendub siis kui püsikiirusehoidja töötab. sõidurea hoidmise saab roolilt välja lülitada kuid on siiski vaatamta oma kiuksudele siiski päris hea.
Ilma püsikiirusehoidjat kasutamata ei saagi mina sellest sõidureahoidmisest aru. Vahest nagu korrigeerib sõidutrajektori ja vahest mitte. Sama on automaatpidurdusega kui rakendub siis tõesti viimasel hetkel. Lihtsalt olen proovinud kas ja millal rakendub. Minu närvid ei ole nii head et seda tööle saada. Toyota on need mõlemad natuke intuitiivsemalt lahendanud. Rav4 hoidis sõidurida sujuvalalt ja automaatpidur rakendus suht varakult. Rav hoidis minul ühe avarii ära kui ees tehti lambist äkkpidurdus. Mulle tundub et Subaru ei ole üritanud autot minueest sõitma panna vaid pigem rakendub siis kui on väga reaalne ohuolukord.

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 231
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Outback 2021

#17 Postitus Postitas Boot » N, 06 Jaan 2022 11:22:12 +0300

pähkel kirjutas:
E, 26 Apr 2021 10:52:43 +0300
Boot kirjutas:
T, 30 Mär 2021 18:15:45 +0300
Paistab, et ameeriklased saavad "hardcore" Outbacki varsti: 24cm kliirensit ja veel igasugu muid pisikesi muudatusi:
2022 Subaru Outback Wilderness - World Premiere First Look
https://www.youtube.com/watch?v=Q-Q8CknaZX4
USA-s arvutatakse kliirensit teistmoodi kui Euroopas. USA-s mõõdetakse keskelt. Ehk siis 0,8 tolli kõrgem, 22cm
Fakt on see, et nii 2015-2020 kui ka uuel mudelil istuvad EU variandil rattad sügavamal koopas kui US variandil. Ehk siis US mudelil on kliirens reaalselt suurem.

kalev222
Postitusi: 5
Liitunud: T, 03 Mai 2016 14:38:54 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Outback 2021

#18 Postitus Postitas kalev222 » R, 07 Jaan 2022 11:26:34 +0300

Tere
Endal ka nüüd augustist uus Subarik 2016a oli eelmine varustus ka Summit nüüd ka Touring öö ja päev vedrustus pehmem salong ja pruuni nahaga edev .Aga jah need tuleb peale igat käivitamist uuesti välja lülitada.Aga lumes ja sügisel poris naudid ja naerad.Raadio tegi jah paar korda nalja,aga vanaga 5aastat sõitsin ja ei mingit muret uuel läbisõit juba 6500.Soovitan kindlalt selles hinna klassis paremat pole.

tom286
Postitusi: 4
Liitunud: R, 26 Sept 2014 23:51:24 +0300

Re: Outback 2021

#19 Postitus Postitas tom286 » L, 08 Jaan 2022 12:35:45 +0300

2021 mudeliga nüüd sõitnud natuke üle kuu aja ja võrdlus eelmise 2015 omaga olemas. Mul on tegelikult olunud kõik Outbacki mudelid ja nüüd juba neljas.
Mis siis meeldib:
Vedrustus on selgelt parem ja mugavam, jätab kohati suurema SUV mulje aga samas ei kallerda nii palju kui suured SUV-d. Väga hea balanss on leitud juhitavuse ja mugavuse vahel.
Salong on täiesti juba teine klass, ütleks, et trügib juba Volvo territooriumile oma materjalide ja viimistlusega. Istmed on mugavad ja Nappa nahk tundub ka vähemalt esialgu ikka klass teine olevat kui eelmine generatsioon.
Ekraan on suur ja kogu süsteem toimeteb oluliselt kiiremini. Eriti annab see tunda telefoni kasutamasel, kõne alustamine ja kõik funktsioonid toimivad ütleks 4x kiiremini kui eelmisel mudelil.
Pidurid on oluliselt tundlikumad, isegi võibolla liiga aga harjub ära. Ilmselt tuleb vahe sellest et on loobutud vanakooli vaakumpumbast ja mindud üle elektrilisele.
Helitehnika on ka saanud ka korraliku lihvi ja võrreldes eelmiste generatsioonide plastmassiliku kumina ja köögiraadio kvaliteediga on see nüüd ikka väga hea. Ka mürasummutus on nüüd olemas, mitte just päris võrreldav korraliku töökoja paigaldusega aga enamvähem.
Automaatsed kaugtuled on väga hea edasiminek ja suunab valgust sinna kuhu vaja, kahjuks ei tööta alla 60kmh, siis lükkab lähituledele ümber.
Stabiilsuskontroll ja default dünaamika on ikka nii jäetud, et kui tahad kurvis veid külge võtta ja rõõmu saada siis seda ka saab, auto sinna väga ei sekku, kui siis minimaalselt.

Mis ei meeldi:
Juhiabisüsteemid suudavad ikka vahel väga närvidele käia. Eriti tobe on rajahoidmissüsteem. Väga tihti ikka kakleme, et kust nüüd ikka täpselt sõita tahan ja milline joon asfaldil on õige. Kahjuks seda ei saa ka päris välja lülitada sest peale restarti on jälle kõik seaded nullis tagasi.
Jää kipib kuhugi kas katuseluugi või kuhugi vahele jääma ja maastikul hakkab nagisema.
Intelligent mode ja Sport mode ka jälle ümber tehtud. Ei jäta enam meelde kumba ma eelistan ja peale restarti jälle Intelligent tagasi mis sisuliselt muudab auto suht tuimaks ja gaasipedaali käitumine on selline täna vajutan ja homme kiirendan stiilis.

Muu:
Top1 puudus on ikkagi start-stop funktsioon. Eelmisel generatsioonil oli lihtne workaround, suunasid vendi esiklaasile ja siis see ei rakendunud, uuel see nii enam pole. Õnneks on permanentne workaround raha eest olemas, nimelt selline firma nagu https://www.autostopeliminator.com/ Sain nendelt äsja just mooduli kätte ja testin. Tundub, et töötab täpselt nii nagu vaja ja mingeid kõrvalnähtusid pole. Tuleb välja et EU ja Austraalia mudelid on praktiliselt identsed ja antud moodul ongi mõeldud Austraalia turule. Ilmselt nad lisavad selle info ka oma lehele kui tagasiside saan antud.
Kütusekulu on võrreldes eelmisega täpselt sama. Kiirendus, ütleks et võibolla tundub kehvem aga see võib ka nii tunduda kuna eelmine mudel reageeris kiiremini ja tundus natuke "särtsakam"
Kui nüüd küsida kas osta või kas soovitan siis kindlasti Jah! Igal autol on mingeid kiikse ja asju millele kallal norida aga täiskomplekt on ikkagi väga positiivne ja head omadused kaaluvad ikka kaugelt need pisiasjad üle.

NinaFields
Postitusi: 1
Liitunud: E, 10 Jaan 2022 11:51:07 +0300

Re: Outback 2021

#20 Postitus Postitas NinaFields » E, 10 Jaan 2022 12:09:13 +0300

+ Usaldusväärsus, juhitavus, mugavus. Olemas on kõik kaasaegsed lisaseadmed: kliimaseadmed, püsikiiruse hoidja, istmesoojendused, peeglid, aknad jne. Suurepärane pereauto!
- Ma arvan, et müraisolatsioon võiks olla parem. Juhiabisüsteem - ajab mind mõnikord hulluks :roll:

sheik
Subaruaff
Postitusi: 64
Liitunud: E, 06 Mär 2006 17:51:45 +0300

Re: Outback 2021

#21 Postitus Postitas sheik » E, 10 Jaan 2022 17:57:35 +0300

Tänu vastajatele! Auto tellitud - ehk kunagi saab kätte...

Kui keegi teeb täiendava heliisolatsiooni, võiks muljeid jagada. Samuti kui keegi avastab, kuidas see mootor taas 138kw-ks pöörata (nagu Austraalias või Ukrainas see on).

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 231
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Outback 2021

#22 Postitus Postitas Boot » K, 12 Jaan 2022 14:09:44 +0300

sheik kirjutas:
E, 10 Jaan 2022 17:57:35 +0300
Samuti kui keegi avastab, kuidas see mootor taas 138kw-ks pöörata (nagu Austraalias või Ukrainas see on).
Mariine müügimees väitis, et meil on 14kw vähem GPF-i ja teistsuguse tuuningu tõttu. Samas müügimeeste juttu tuleb alati soolateradega võtta...

tom286
Postitusi: 4
Liitunud: R, 26 Sept 2014 23:51:24 +0300

Re: Outback 2021

#23 Postitus Postitas tom286 » N, 13 Jaan 2022 19:55:50 +0300

Kui keegi kuskil omab tehase arvutit sellele mudelile (subaru select monitor vist oli) siis võiks ka märku anda. Peaks olema veidi teine võrreldes eelmise generatsiooniga.
On tegelikult setinguid mida saab muuta sellega aga ametlikud esindused ei saa ja ei tohi seda teha.

Kasutaja avatar
mihhail1988
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 112
Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Outback 2021

#24 Postitus Postitas mihhail1988 » N, 13 Jaan 2022 20:49:52 +0300

Minul olemas SSM4 kuni 2020 mudelitele mis esindus kasutab aga ei ole uuendatud kuni 2021 versioonile (vaga vahe kes käib muredega 2021 autodega :D ), aga kui vaja siis saan proovida äkki ei ole midagi erinevat, siis saab vaadata mida saab sisse lükkata või modida (omaniku vastutusel).
Praktikast tulenevalt tean, et üldjuhul väga palju ei saagi funktsiooni põhiselt sisse lülitada, kuid saab timmida mingid parameetrid nagu valgustusanduri tundlikus, erinevad rakendusajad vsm. Saab ka TPMS välja lülitada kui vaja. Ehk üldjuhul peab proovima siis näeb mida saab ja mida ei saa.
Sellest olen siin postituses rääkinud https://www.subaruclub.net/foorum/viewt ... 12&t=14389
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK

Vasta