Sildade reguleerimine garantiilisel autol
Sildade reguleerimine garantiilisel autol
Selline küsimus, et autol garantii veel kehtib, kuid maanteel rool kisub küljele, tekkis vajadus sillad reguleerida.
Kas tasub Subaru esinduses seda teha?
Kas tasub Subaru esinduses seda teha?
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: N, 19 Veebr 2015 19:01:25 +0300
Re: Sildade reguleerimine garantiilisel autol
ma arvan et kui garantii kehtib autol siis ei tohikski lasta mujal näppida ???
Re: Sildade reguleerimine garantiilisel autol
Sildade reguleerimine ei lähe garantii alla.
Dmitri kirjutas:Selline küsimus, et autol garantii veel kehtib, kuid maanteel rool kisub küljele, tekkis vajadus sillad reguleerida.
Kas tasub Subaru esinduses seda teha?
Re: Sildade reguleerimine garantiilisel autol
Vahet pole, esinduses või viimase koostööpartnerite juures pead seda tegema nagunii.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Sildade reguleerimine garantiilisel autol
Ei ole tähtis kus seda teed - peaasi et tegijal on vajalik tehnika, oskused ja info konkreetse mudeli õigetest seadetest olemas. Töö hind esinduses ei tohiks garantiilise auto kasutajale üle jõu käia - mälu järgi oli see viimati kuuskendmidagi Eurot. Eesti teedel sõites võiks sillastendist korra aastas niiehknaa läbi käia, sest see on odavam kui vildaka jooksu tõttu uusi rehve osta ja suuremaid kütusearveid maksta. AGA - ükski sild ei lähe ootamatult paigast ilma kaasaaitamiseta, st ühtlasi võib viga saada ka rehv, velg, sillajupid. Ma ei suuda välja mõelda ühtki head põhjust, miks kulutada garantiilise autoga energiat või aega mingi alternatiivse sillameistri otsingutele.
märkusena - ma ei ole ühegi esindusega seotud, lihtsalt garantiiliste OBde järjepidev kasutaja juba 15 aastat jutti.
märkusena - ma ei ole ühegi esindusega seotud, lihtsalt garantiiliste OBde järjepidev kasutaja juba 15 aastat jutti.