tammik kirjutas:Tere tulemast "klubisse"! Vaevlen sama probleemiga juba pool aastat. Jõnksutamine esineb umbes iga 700-1000 km järel ja tekib kui lasta gaas lahti ning mootori pöörded langevad 1200-1300 peale, seda reeglina linnaliikluses sest maanteel automaat pöördeid nii madalale ei lase. Jõnksutamine on tugev, nagu sõidaksid manuaaliga ja unustaksid autot seisma jättes siduri lahutmata ning mootor üritab välja surra.
Minu saaga algas teisest nädalast pärast auto ostmist kevadel. Sai Autospiritile salvestanud nende seadmega jõnkustamise ajal mootori näitajad mille nad edastasid tehasele. Kahel korral on jõnkustamise järgne diagnostika näidanud et samal ajal toimus tahmapõletamine. Juuni alguses käis esinduses Subaru insener kes testis autot ning paigaldas uue tarkvara. Probleem jätkus, lubati suve lõpuks uut tarkvara mis peaks probleemi lahendama. Lõpuks oktoobri alguses paigaldati järgmine tarkvarersioon aga see ei muutnud midagi, probleem jätkub.
Kaalun müüja vastu kohtusse pöördumist. Soovitus: ÄRA OSTA!
Olen ka välismaa foorumitest otsinud aga ei ole sealt sarnase probleemi kirjeldusi leidnud.
ps. sõidan aastas 40 tkm seega ei ole vahemaad väikesed ega tegu vaid linnasõiduga ning ei saa väita et dpf põletamiseks ei ole lihtsalt võimalusi. Soovitus et talla gaasi kui jõnksutab ei päde linnaliikluses kuidagi.
Autospiriti tehnikuga ma olen suhelnud sel teemal ja nemad ka rääkisid ühe auto kasutajast, nende kirjelduse järgi tegemist on sinuga
Ega sa Mariines pole käinud? Soovitada on juba hilja, auto on ostetud
. Iseenesest auto mulle väga väga meeldib....
Lihtsalt mind väga huvitab praegu, kas mõni uue Outbacki Diisel kasutajal on kõik OK ja pole tõmblemisi tundud? Ma olen Mariine Pärnu tehnikuga suhelnud ja tema arvates selline auto käitumine ei ole OK, seega pean ma Tallinna esindusse pöörduma. Nüüd praegu sõidan ja ootan, millal see tõmblemine algab, et juhe jookseks kokku ja läheks autoteenindusse.