outbacki nelivedu

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
mdr

outbacki nelivedu

#1 Postitus Postitas mdr » T, 01 Veebr 2005 12:29:23 +0300

Kas uuel outbackil on manuaal- ja auomaatkasti puhul ka mingi erinevus neliveos? Kas nelivedu on pidevalt taga või lülitab viskosidur selle ainult siis sisse kui vajadus on?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas vaska » E, 07 Veebr 2005 02:40:27 +0300

Peaks olema suhteliselt samamoodi loogikaga kui teised Subarud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#3 Postitus Postitas Axxept » E, 07 Veebr 2005 14:25:04 +0300

outbacki kohta ei tea, aga kunagi subaru "talvepäeval" sõitsin foresteriga ja sellel oli jaotus paigast ära. tegu oli siis automaat foresteriga
Pilt Outback & STi
SirAutorent

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#4 Postitus Postitas vaska » E, 07 Veebr 2005 14:28:33 +0300

Automaat ongi ju erilisem, alguses 90/10 jaotusega, pärast kuni 50-50?
Selle kohta oli juba teema olemas minu mäletamist mööda.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Külaline

#5 Postitus Postitas Külaline » E, 07 Veebr 2005 14:48:07 +0300

manuaalid 50/50, automaadid 60/40, 3l. automaadid ka 50/50

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 914
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

#6 Postitus Postitas HUNT113 » E, 07 Veebr 2005 16:56:06 +0300

Subaru ei pea OUTBACK`i kahjuks vist oma pereliikmeks, kuna tal seal stabiilsuskontroll peal on. Maha saab võtta vaid kaitsme eemaldamisel, kuna muidu tuleb -60km/h tagasi peale. Käru vedada pole muidugi lugu...

mdr

#7 Postitus Postitas mdr » K, 09 Veebr 2005 17:54:02 +0300

Annab see sõites tunda kah kas on 60/40 või 50/50? On sel automaadil püsivalt 60/40 suhe taga või jagatakse veojõudu pidevalt ümber

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#8 Postitus Postitas vaska » P, 20 Mär 2005 01:00:06 +0300

Niih panen siis mõned lingid piltidele, mis võiks huvi pakkuda:

outbacki skeem
neliveo skemaatika
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

jann
Postitusi: 2
Liitunud: T, 06 Sept 2005 17:06:18 +0300
Asukoht: tallinn

#9 Postitus Postitas jann » T, 06 Sept 2005 17:11:46 +0300

Sõitmisest niipalju, et automaadiga (60/40) kulub rohkem esikumme ja kruusapeal külge ette väga ei võta, minujaoks on automaadi suurimaks miinuseks mägipiduri ja aeglusti puudumine (kui raske käru taga, on aeglustiga sõitmine meeldivam)

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#10 Postitus Postitas tnx » R, 09 Sept 2005 14:32:05 +0300

Automaadiga pole ei mägipiduriga ju midagi teha, käigukast hoiab isegi autot paigal ja iga pedaali vajutamiseks on tavaliselt vaba jalg ka olemas.
Aeglustiga on nii ja naa, kuna automaadil hüdromuhv nagunii läbi libiseb, siis pole ka seda vist eriti vaja.

4EAT käigukastiga (libaveoline) masin võtab kruusal vabalt külje ette, isegi paremini kui MT. Selleks peab kõvasti gaasi vajutama, kui pedaal tagasi lasta, lahutatakse keskelt sidur ära ja hakkab otse minema. 3-liitrine automaat on teistsugune (keskdifriga), see peaks paremini käituma.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#11 Postitus Postitas vaska » R, 09 Sept 2005 16:40:40 +0300

Talvel tundus automaat jah kuidagi nigelam, mõlemad nii 4EAT ja 5MT siis 92 aastast. 5MT sai libedal driftimise paremini kätte, võimalik et vahe oli sedaan/universaali teemana.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

jann
Postitusi: 2
Liitunud: T, 06 Sept 2005 17:06:18 +0300
Asukoht: tallinn

#12 Postitus Postitas jann » N, 22 Sept 2005 11:03:49 +0300

Võibolla täpsustuseks seda, et sõidan manuaalse Outbackiga. Automaatkast on minuarvates ainult miinuseks, algus on uimane ja käitumine libedal hoopis teine, automaat on ikkagi laisale mehele tehtud ja sõidumõnu on manuaalse Outbackiga hoopis teine.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#13 Postitus Postitas Ar21 » N, 22 Sept 2005 14:34:00 +0300

Aga kuidas muidu Outback´iga sõita on võrreldes Legacyga, ma mõtlen vedrustuse osas - pehmem ja rohkem õõtsuvam ?

Bajaline
Postitusi: 23
Liitunud: R, 25 Veebr 2005 13:22:05 +0300
Asukoht: Talllinn

#14 Postitus Postitas Bajaline » R, 23 Sept 2005 15:19:15 +0300

Õõtsuvam jah. ta on tavalisest Legacyst kõrgem. Aga samas veo poolest pole hätta jäänud. Jutt on 2,5 liitrisest. Aga 3,0 liitrine on veel pehmem. Tehtud Ameerika turu jaoks, kus pehme õõtsuv sõit käib asja juurde.
Samas olen pidanud mõlemaid. 3 liitrine on ikka äkkiline küll. Ikkagi 6 silindrit 4 vastu.
BAJA N1G

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

#15 Postitus Postitas baarutaja » R, 07 Okt 2005 20:51:54 +0300

outbacki praegusel manuaalil puudub mägipidur, millega eelmisel autol väga ära harjusin. Suvisel libedal käitumine hea, talv praeguse autoga alles proovimata....
Tavalise universaaliga võrreldes on sõidutunne vääga õõtsuv, kuid kui kurvis ümberminemistundega ära harjud, siis saab kõik vajalikud manöövrid ka outbackiga ära teha

Vasta