outbacki nelivedu
Re: outbacki nelivedu
29.07 autolehes on kahjuks jälle Outbacki veoskeemiga puusse pandud.
Ometi hr. Pipar võiks ju kursis olla Subarutega.
Ometi hr. Pipar võiks ju kursis olla Subarutega.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: outbacki nelivedu
Äkki skännid sisse selle möödapandud artikli?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: outbacki nelivedu
antud testiauto autolehes(OB vl 2000a) on vist võetud mariinest prooviks? kui see on, siis sellel on 45/55 pidev tagasilla kasuks. mingit veojaotust seal eraldi ei toimu, sest puudub VDC. parandage mind.
Uuematel al 2001 oli kolmesel VDC standardis, mis siis jagas jõudu rohkem pidavale rattale.tavaoludes ikka 45/55 tagasillale. Mis puutub Autolehte, siis kas seal esitatud väide Allroad quattro kohta, et ei ole ka pidevat X/X torsenit? vaid on mingi muu, on see väide õige?
Aga testis jäeti kõige tähtsam asi 2silma vahele, puudus testisõit männiku krossirajal. siis oleks järjestus olnud kindasti natuke teistsugune. Volvoga ei ole seal muidugi midagi teha.
Uuematel al 2001 oli kolmesel VDC standardis, mis siis jagas jõudu rohkem pidavale rattale.tavaoludes ikka 45/55 tagasillale. Mis puutub Autolehte, siis kas seal esitatud väide Allroad quattro kohta, et ei ole ka pidevat X/X torsenit? vaid on mingi muu, on see väide õige?
Aga testis jäeti kõige tähtsam asi 2silma vahele, puudus testisõit männiku krossirajal. siis oleks järjestus olnud kindasti natuke teistsugune. Volvoga ei ole seal muidugi midagi teha.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: outbacki nelivedu
Viitsib keegi skännituna kõnealust teksti üles riputada, kahes lähipoes ei õnnestunud autolehte enam leida :S
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
- Asukoht: tallinn
Re: outbacki nelivedu
ma võin sulle selle autolehe ajakirja anda,kui tahad.Selle,kus see test on. Elan Õismäel Astangu pool. 56685623
Re: outbacki nelivedu
Pühapäeval linnas, võtan ühendust, skännin sisse ja siis koos arutame, mis õige, mis vale
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
- Asukoht: tallinn
Re: outbacki nelivedu
saame pühapäev mingi 13.30 kino sõpruse ees kokku ja ma annan sulle selle ajakirja.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
- Asukoht: tallinn
Re: outbacki nelivedu
Äkki viskad oma numbri ka,vaska?
Re: outbacki nelivedu
Nii, arutlusruumi peaks nüüd olema tänu Mihklile küll ja veel:
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: outbacki nelivedu
Küsisin Autolehest järele, mispeale helistas Margus Pipar ja ütles, et nende andmed on kontrollitud usaldusväärsetest allikatset ja neil on ka Mariine kinnitus, et veoskeem on just täpselt selline nagu kirjutatud, aga ta lubas üle kontrollida. Mariinest keegi kommenteerib?
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: outbacki nelivedu
Sellel Outbackil peaks olema 45:55 Ja hr Pipar võiks ennast harida kuidas töötab esimese põlvkonna Allroud`i Torsen ja Volvo visco.
Andruzka kirjutas:Küsisin Autolehest järele, mispeale helistas Margus Pipar ja ütles, et nende andmed on kontrollitud usaldusväärsetest allikatset ja neil on ka Mariine kinnitus, et veoskeem on just täpselt selline nagu kirjutatud, aga ta lubas üle kontrollida. Mariinest keegi kommenteerib?
Re: outbacki nelivedu
Subaruspetsialistid, rääkige natukene diisel Outback veosüsteemist. Kas diislil täpselt sama teema nagu manuaalil, et pidev nelikvedu, mitte libavedu? Ainuke erinevus manuaal bensukast see, et aeglusti puudub?
Teine asi veojõukontroll ja külglibisemise vastane atribuutika. Kas annab enne ja pärast 2007 a facelifti autodel kõigil mõlemad välja lülitada, või uuematel saaab ja vanematel mitte?
Teine asi veojõukontroll ja külglibisemise vastane atribuutika. Kas annab enne ja pärast 2007 a facelifti autodel kõigil mõlemad välja lülitada, või uuematel saaab ja vanematel mitte?
Re: outbacki nelivedu
2007 3.0 outbackil (faceliftitud) saab kontrolli täiesti välja lülitada.
Re: outbacki nelivedu
Nii palju, kui netist loetud siis jah, sama skeem.jarlo kirjutas:Subaruspetsialistid, rääkige natukene diisel Outback veosüsteemist. Kas diislil täpselt sama teema nagu manuaalil, et pidev nelikvedu, mitte libavedu? Ainuke erinevus manuaal bensukast see, et aeglusti puudub?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: outbacki nelivedu
Tänud.
Automaatkasti puhul näiteks lumisel maanteel on auto reaalselt esiveoline, kuna see 10% veojõust pole tegelikult tuntav? Kui tagasild taha lüüakse ainult peale esimeste läbi libisemist, siis on see maantee turvalisuse kohats täiesti kasutu ju. Mul on maanteel üldiselt seda vaja, et auto ei lähekski libisema ja seda saab ju kõige paremini tagada pidev vedu. Kui mingis imelikus situatsiooni tagasilla taha lülitab, kas siis ei või asi veel halvemuse poole keerata?
Pidev 50:50 vedu automaadil ainult 1 käiguga sõites ja esimeste läbilibisemisel? Kas on ka mingisuguseid vahepalsed jaotused võimalikud, et mingil hetkel annab ette 70 ja taha 30% või ainult kaks varianti kasutusel 90:10 ja 50:50?
Teile spetsialistidele need küsimused tõenäoliselt labased tunduvad, aga tahaks endale asja enne ostu kenasti selgeks teha. Asi on selles, et seni 3,0d tagavedu automaatkastil on automaadi mugavust hindama pannud. Aga kuna esiveolist masinat ei taha kohe kindlasti ja eelsitaks diislit, siis subarul head kombinatsiooni pole. Automaat on mugav, aga samas janune ja pigem esiveoline... diisel jällegi kütusesäästlik, pideva veoga, aga see krdi käigukang Hetkel nagu ikka rohkem diisli poole kaldub, aga proovisõidud vaja kõigiga ennem ära teha.
Automaatkasti puhul näiteks lumisel maanteel on auto reaalselt esiveoline, kuna see 10% veojõust pole tegelikult tuntav? Kui tagasild taha lüüakse ainult peale esimeste läbi libisemist, siis on see maantee turvalisuse kohats täiesti kasutu ju. Mul on maanteel üldiselt seda vaja, et auto ei lähekski libisema ja seda saab ju kõige paremini tagada pidev vedu. Kui mingis imelikus situatsiooni tagasilla taha lülitab, kas siis ei või asi veel halvemuse poole keerata?
Pidev 50:50 vedu automaadil ainult 1 käiguga sõites ja esimeste läbilibisemisel? Kas on ka mingisuguseid vahepalsed jaotused võimalikud, et mingil hetkel annab ette 70 ja taha 30% või ainult kaks varianti kasutusel 90:10 ja 50:50?
Teile spetsialistidele need küsimused tõenäoliselt labased tunduvad, aga tahaks endale asja enne ostu kenasti selgeks teha. Asi on selles, et seni 3,0d tagavedu automaatkastil on automaadi mugavust hindama pannud. Aga kuna esiveolist masinat ei taha kohe kindlasti ja eelsitaks diislit, siis subarul head kombinatsiooni pole. Automaat on mugav, aga samas janune ja pigem esiveoline... diisel jällegi kütusesäästlik, pideva veoga, aga see krdi käigukang Hetkel nagu ikka rohkem diisli poole kaldub, aga proovisõidud vaja kõigiga ennem ära teha.