Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Kuna nädalavahetusel teenindusest abi ei saa siis küsin siit, kas kellegil on kogemust:
Outback 2016 diisel
Läbisõit 11000
Sõidud: 95% maantee, 2x50 km päevas, 3000 km kuus, kiirusega 70-90 km/h.
Kübemefiltri tuluke hakkas vilkuma ning kirjutab "loe omaniku käsiraamatut". Omaniku käsiraamat kirjutab, et kui vilgub pöördu teeninduse.
Loogiline peaks olema, et ennem süttib püsiv tuluke, mis sunnib maanteesõidule, kuid hakkas kohe vilkuma st näitab viga.
Õlitase on pisut üle maksimumi - kas on võimalik, et on DPF põletamisega õli ära saastand ja seetõttu vilgutab?
Kas edasi sõita võib kuni teenindusse aja saab?
Outback 2016 diisel
Läbisõit 11000
Sõidud: 95% maantee, 2x50 km päevas, 3000 km kuus, kiirusega 70-90 km/h.
Kübemefiltri tuluke hakkas vilkuma ning kirjutab "loe omaniku käsiraamatut". Omaniku käsiraamat kirjutab, et kui vilgub pöördu teeninduse.
Loogiline peaks olema, et ennem süttib püsiv tuluke, mis sunnib maanteesõidule, kuid hakkas kohe vilkuma st näitab viga.
Õlitase on pisut üle maksimumi - kas on võimalik, et on DPF põletamisega õli ära saastand ja seetõttu vilgutab?
Kas edasi sõita võib kuni teenindusse aja saab?
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Kui põleb, siis aitab veerandtunnine maanteesõit. Vilkumine lõhnab sundpõletuse järele esinduses(kuigi sinu auto läbisõit suht olematu)
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Vilkus - viga oli õlis, mis DPF põletamise tagajärjel kütusega saastunud. Kahju küll aga 15000 hooldusintervalli see masin siiski ei kannata, 11000 pealt tehti esimene ära...heits kirjutas:Kui põleb, siis aitab veerandtunnine maanteesõit. Vilkumine lõhnab sundpõletuse järele esinduses(kuigi sinu auto läbisõit suht olematu)
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Kas see 15000 interval on "karmides oludes"?
15t km nkn ma ei sõidaks ühe õliga
15t km nkn ma ei sõidaks ühe õliga
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Tavaline maanteel sõit. Ilmselt on ikka see Euro 6 kõiges süüdi. 11000 km juures on toimunud 62 tahmafiltri põletust, ca 170 km järel seega, kuidagi kahtlane. Kütus on Statoil.Tubaru kirjutas:Kas see 15000 interval on "karmides oludes"?
15t km nkn ma ei sõidaks ühe õliga
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Pidasin silmas, et kas tehas näeb ette, et "karmides oludes" 15t km?
Meie kliima liigitub sinna alla...
Meie kliima liigitub sinna alla...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
3000km kuus ja 11 000 läbisõit - see auto on suvel sõitnud ainult.Tubaru kirjutas:Pidasin silmas, et kas tehas näeb ette, et "karmides oludes" 15t km?
Meie kliima liigitub sinna alla...
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Tolmused olud on samuti raskendavad. Aga talve pole näinud jah, huvitav lugu tõesti...
Esinduses ei kommenteeritud, et kas teistel ka sarnaseid juhtumeid ette tulnud?
Esinduses ei kommenteeritud, et kas teistel ka sarnaseid juhtumeid ette tulnud?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Ei jõudnud nendega väga palju vestelda - võtsid auto ette poolteist tundi enne sulgemist ilma broneeringuta ja tegid esimese tasuta hoolduse ära - väga hea ja kiire teenindus Marine Tartu poolt.Tubaru kirjutas:Tolmused olud on samuti raskendavad. Aga talve pole näinud jah, huvitav lugu tõesti...
Esinduses ei kommenteeritud, et kas teistel ka sarnaseid juhtumeid ette tulnud?
Kommentaar oli, et õli tase on üles tõusnud ja õli ära saastunud - seda näitas mulle ka odav bluetooth ELM 327 obd koostöös Androidi Torque Pro-ga. Nagu ma jutust aru sain on see siiski tavaline diislitel.
Vaatame, mis ta teeb edasi - ehk on mootor sissetöötanud ja enam ei tossuta nii palju...
Mingi mõte on, et prooviks Statoili asemele teist tanklat kasutada. Seni on auto saanud miles + diislit, mis peaks kirjade järgi tahmamist vähendama ja jõudlust tõstma. Eelmisel autol see valik töötas.
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Minu masinatele ei meeldi statoili kütused juba sellest ajast, kui see miles bränd tuli. Sinna hulka kuulus ka diisel corolla, mis tossas veidi rohkem ja võttis ca 0,4l 100km rohkem kütust.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Milline tankla on usaldusväärne - Neste, Olerex?
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Tartus? Ei oska arvatagi, kus kohast sinna küte jõuab ja mida lisaks peale valatakse.jakim kirjutas:Milline tankla on usaldusväärne - Neste, Olerex?
Linnas võiks pakkuda, et 5+ tanklast testiks paak võtta ja vaadata, mis mootor räägib.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Ise kasutasin ka kjnagi ainult Stati mesket, aga nagu ka duster kirjutas, siis Miles'i saabumisega asi läks allamäge. Nüüd kasutan Alexela või Olerexi nektarit.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Ka mina olen aleksela peal.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub
Ehk on profülaktiliselt abi ühest vanast teemast viewtopic.php?f=15&t=6527&start=15
2013 olid autol probleemid tahmamisega, aga tänaseks on kerinud 101K km ja selliseid probleeme kui 3 aastst tagasi pole enam olnud.
Samas võin kinnitada et kütus mida meil müüakse on ikka kehvapoolne. Nimelt sai eelmine suvi käidud Norras ja pärast esimest 50L tankimeist Soomes hakkas mootor vaikselt nurruma - meie kütusega kipub selline kärin hoopis olema.
2013 olid autol probleemid tahmamisega, aga tänaseks on kerinud 101K km ja selliseid probleeme kui 3 aastst tagasi pole enam olnud.
Samas võin kinnitada et kütus mida meil müüakse on ikka kehvapoolne. Nimelt sai eelmine suvi käidud Norras ja pärast esimest 50L tankimeist Soomes hakkas mootor vaikselt nurruma - meie kütusega kipub selline kärin hoopis olema.
OB 20112 2.0D