3. leht 4-st

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: N, 08 Sept 2016 00:39:41 +0300
Postitas RogerW
jakim kirjutas:
RogerW kirjutas:
jakim kirjutas:Olen vahepeal mõnisada km OBD Bluetooth adapteri ja Torque Pro Subaru pluginatega jälginud, mis toimub
Millist pluginat konkreetselt?
Mina jälgin:

DPF aktiivne regeneratsioon - kas aktiivne või mitte
Õli saaste (Oil dilution)
Tahma kogus (Soot %)
DPF Temp
DPF Tsüklid - kaks erinevat - katsed ja õnnestunud regeneratsioonid.
Õlivahetuseni jäänud kilomeetrid
Sain ka mingid näidud kätte ja 30km sõitagi. See Soot % kõigub 48-55 vahel
Auto on 2012 Outback ja 105300km läbinud. Viimasest hooldusest läbinud umbes 15K km ja lähen järgmine nädal korralisele hooldusele. Tahmafiltri tuluke pole kunagi märku andnud.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: N, 08 Sept 2016 10:20:43 +0300
Postitas jakim
RogerW kirjutas:
Sain ka mingid näidud kätte ja 30km sõitagi. See Soot % kõigub 48-55 vahel
Auto on 2012 Outback ja 105300km läbinud. Viimasest hooldusest läbinud umbes 15K km ja lähen järgmine nädal korralisele hooldusele. Tahmafiltri tuluke pole kunagi märku andnud.
Need näidud tunduvad täitsa reaalsed ja ok. Proovi vaadata, mida teeb EGR. Näiteks Euro 6 puhul hoitakse püsikiirusega sõidul EGR klappi 15-25 kraadi lahti...

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: N, 22 Sept 2016 08:57:53 +0300
Postitas maku444
Tekkis küsimus? Peale nn. tahmafiltri tarkvara värskendust olen täheldanud, et kui toimub põletamine, siis foori taga seistes ja sealt ära sõites viskab korraliku sinise pahvaka suitsu tagant välja. Olen pannud tähele, et see on ainult siis kui toimub põletus. Läbisõit on 16000km ja kusjuures enne ei täheldanud seda, kui tarkvara ära vahetati Kas kellelgi on sama asja juhtunud?

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: N, 22 Sept 2016 18:45:00 +0300
Postitas janekts
Olen korra näinud omal, sest sõidan linnas vähe.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 10:02:15 +0300
Postitas tammik
Vaatasin et uue Outbacki dpf probleemid jätkuvad. Outbacki uus dpf pidi maksma 4000 eur tuuris, tasub mõelda kas tahab sellist kulu endale pärast garantiiaja lõppu. Garantiiaja ja tasuta hoolduste jooksul ilmselt esindus teeb sunnitud lisapõletamist & õlivahetamist oma kuludega aga pärast... ja lõpuks ei aita ka sunnitud põletamine.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 10:48:27 +0300
Postitas RogerW
Kas probleemiks pole siiski meil müüdava kütuse kvaliteet?
Eelmisel suvel sai sõidetud 6000km põhjanaabrite teedel ja kütusega - mootor nurrus.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 11:24:19 +0300
Postitas Ljeeppa
Kindlasti on oma osa ka siinses kütusekvaliteedis. Kuid peab tõdema, et DPF filtrite jama on siiski ülemaailmne ja ülemargiline. Pole see ainult Subaru ega Eesti häda.
Leian, et siinjuures on kliente julmalt petetud, ja et tänapäeva diislite müümisel peaks kliente eelnevalt teavitama, et 3km kaugusele poodi peaksid sõitma 50km-se ringiga - eeldatavasti maanteed pidi.
Ja, mis puudutab DPF-i ja garantiid, siis teadmiseks teile, et see varuosa ei kuulu garantii alla! Tegemist on kulutarvikuga nagu piduritegagi. Jällegi pole see ainult Subaru ja Eesti kiiks, vaid selline garantii alla mittekuulumine on omane kõigile automarkidele ja seda ülemaailmselt.
Ehk teisisõnu - kui DPF peaks 3 aasta jooksul lootusetult ummistumagi ja tekkima paratamatu vajadus vahetuse järele, siis öeldakse teile lihtsalt seda, et olete autot valeotstarbeliselt kasutanud (loe uuesti seda minu lauset poes käimise kohta).
Ahjaa ja lisaks sellele võiksid s*itapead mainida auto müümisel ka seda, et tänapäeva diislitel on tänu DPF filtrile täiesti normaalne, et õlist ca 10% moodustab diisel! Palju õnne sellise autoga "igavesti" sõitmisel!
Mis te arvate, kust see kuulus VW skandaal alguse sai? Ikka sellest, et VW sai väga hästi aru, et ilma auto mootorit teadlikult rikkumata pole võimalik neid lolle euronorme täita. Selleks kirjutati siis koodijupikene, mis käivitas põletusprotsessi ainult väga spetsiifilise ülevaatuse ajaks.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 12:22:04 +0300
Postitas Junga
Tahma filtrit ka pestakse mingi ainega, kui DPF ei allu enam põletamisele. Selleks võetakse ta maha,ja ja valatakse miski aine sisse , mis liguneb seal öö otsa .

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 12:32:30 +0300
Postitas vaska
Ljeeppa kirjutas:Mis te arvate, kust see kuulus VW skandaal alguse sai? Ikka sellest, et VW sai väga hästi aru, et ilma auto mootorit teadlikult rikkumata pole võimalik neid lolle euronorme täita. Selleks kirjutati siis koodijupikene, mis käivitas põletusprotsessi ainult väga spetsiifilise ülevaatuse ajaks.
Well, olles nüüd detailideni aus siis alguse sai asi Audi insenööride nutikusest, kes tühikäigul (fooriall) tossamist ja kolisemist vähendada tahtsid. Huvitava kõrvalnähuna vähenesid ka küttega mängimisest saaste, see jäi omakorda siseinfona liikunud nõksust VW tegelastele silma ja nii see asi läks.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 16:26:58 +0300
Postitas tammik
Subaru insenerid on suutnud asja ikka täiesti uuele tasemele viia kus dpf probleemid algavad kohe poest välja sõites. Teiste tootjate autod peavad ikka reeglina vähemalt garantiiaja lõpuni ja kauemgi vastu.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 17:57:38 +0300
Postitas peamees
Kas on keegi Subarul kasutanud poes-tanklas müüdavaid DFP põletamist(puhastamis) soodustuvaid lisa-aineid?

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 18:21:53 +0300
Postitas vaska
tammik kirjutas:Subaru insenerid on suutnud asja ikka täiesti uuele tasemele viia kus dpf probleemid algavad kohe poest välja sõites. Teiste tootjate autod peavad ikka reeglina vähemalt garantiiaja lõpuni ja kauemgi vastu.
MIs siin DPF-ist rääkida kui isegi kojamehed eest ära kukuvad :(
http://in.reuters.com/article/fujiheavy ... NKCN11T0HL

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: R, 23 Sept 2016 21:47:43 +0300
Postitas Tiit
tammik kirjutas:Subaru insenerid on suutnud asja ikka täiesti uuele tasemele viia kus dpf probleemid algavad kohe poest välja sõites. Teiste tootjate autod peavad ikka reeglina vähemalt garantiiaja lõpuni ja kauemgi vastu.
Paljudel nendel euro 6 diislitel on garantiiaeg läbi? Üldiselt on kõigi euro 6 diislitega peavalu ja sobivad autobahnil 200 km hommikul tööle ja õhtul 200 km koju sõitudeks. Eestis maanteesõit on pigem nagu mõnest päris linnast läbisõitmine...

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: P, 05 Mär 2017 23:59:38 +0300
Postitas walldur
jakim kirjutas:
Tubaru kirjutas:Tolmused olud on samuti raskendavad. Aga talve pole näinud jah, huvitav lugu tõesti...
Esinduses ei kommenteeritud, et kas teistel ka sarnaseid juhtumeid ette tulnud?
Ei jõudnud nendega väga palju vestelda - võtsid auto ette poolteist tundi enne sulgemist ilma broneeringuta ja tegid esimese tasuta hoolduse ära - väga hea ja kiire teenindus Marine Tartu poolt.

Kommentaar oli, et õli tase on üles tõusnud ja õli ära saastunud - seda näitas mulle ka odav bluetooth ELM 327 obd koostöös Androidi Torque Pro-ga. Nagu ma jutust aru sain on see siiski tavaline diislitel.

Vaatame, mis ta teeb edasi - ehk on mootor sissetöötanud ja enam ei tossuta nii palju...

Mingi mõte on, et prooviks Statoili asemele teist tanklat kasutada. Seni on auto saanud miles + diislit, mis peaks kirjade järgi tahmamist vähendama ja jõudlust tõstma. Eelmisel autol see valik töötas.

Re: Outback 2016 tahmafiltri tuluke vilgub

Postitatud: E, 06 Mär 2017 00:10:00 +0300
Postitas walldur
Mul sama jama aga parim lahendus on vaheta õli ja kasuta mobil 1 esp formula 5w-30 Tunned kuidas mootor käib paremini ja vaiksemalt. Seda esinduse zazi õli ei tasu kasutada