Diisel@CVT omanikel on linnas kuskil 1200 pööret tavasõidul. Üldiselt loodaks, et Subaru suudab siiski töötada välja sellise kombinatsiooni, mis töötab ja kestab. Samas, tuunimismõtted muutuvad järjest kahtlasemaks.Tiit kirjutas:Üldiselt Subaru mootor armastab pöördeid. Alla 1600 töristades tõmbaki tahmafiltri täis. 13. aasta Legacy diislitel pole selliseid probleeme olnud läbisõidud 127 ja 160. Sõida nagu vanakooli bensukaga ja asi töötab. Maanteel 70 ala läbimiseks läheb sisse 4. käik ja linnas üle 3. ei kasuta.
OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Outback 2.5 4AT MY 2004 -> Outback 3.0 5AT MY 2006 -> Outback 2.0D CVT MY2015
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Paistab et minu OB ei suudagi sitast seisust enam välja tulla ja iga 500km järel tõuseb õlitase sentimeetri kõrgemale maksimumist. Uuel nädalal lasen selle raisa vahelt välja lõigata.
http://www.ausubaru.com/forum/archive/i ... 18136.html
Austraallased on selle teemaga juba 2010 alates maadelnud. 2014 alles said ka nemad teada välialõikamise võimalusest. Need postitused kustutatakse seal väga kiiresti.
http://www.ausubaru.com/forum/archive/i ... 18136.html
Austraallased on selle teemaga juba 2010 alates maadelnud. 2014 alles said ka nemad teada välialõikamise võimalusest. Need postitused kustutatakse seal väga kiiresti.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Kas see aitab? Kui pihustid peetis, siis lõpuks ikka hoopis vaja pihustid vahetada.Ljeeppa kirjutas:Paistab et minu OB ei suudagi sitast seisust enam välja tulla ja iga 500km järel tõuseb õlitase sentimeetri kõrgemale maksimumist. Uuel nädalal lasen selle raisa vahelt välja lõigata.
http://www.ausubaru.com/forum/archive/i ... 18136.html
Austraallased on selle teemaga juba 2010 alates maadelnud. 2014 alles said ka nemad teada välialõikamise võimalusest. Need postitused kustutatakse seal väga kiiresti.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Peetis pihustid eeldaks stabiilset õlitaseme tõusu. Mul toimub tõus hüppliselt. Ma võin sõita järjest 300km maanteed ja ei tule grammigi õli juurde. Aga vot tee 300km linnasõitu ja ongi tase üleval. Siis ta püsib seal mõned sajad kildid ja ühel hetkel on jälle hüppega kõrgemale tõusnud. Loo moraal on see, et rsk püüab iga paarisaja kildi tagant põletust teha ja see ei õnnestu linnas vms ja laseb selle põletuseks võetud ekstra diisli kütte otse karterisse - haige süsteem!
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Japsid pole kunagi olnud erilised diisli spetsialistid, jäägu nad parem oma liistude juurde.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Kas vaheltlõikamise tulemusena auto tossab kiirendades?
Eile sattus mulle üks 2013 facelift ette ja no ei ole normaalne, et 3a vana auto tänava täis tossab.
Eile sattus mulle üks 2013 facelift ette ja no ei ole normaalne, et 3a vana auto tänava täis tossab.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Tossamine oleneb pihustite seisundist. DPF ummistumine on tulemus, põhjus on alati kuskil mujal.Reix kirjutas:Kas vaheltlõikamise tulemusena auto tossab kiirendades?
Eile sattus mulle üks 2013 facelift ette ja no ei ole normaalne, et 3a vana auto tänava täis tossab.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
nelivedu kirjutas:Tossamine oleneb pihustite seisundist. DPF ummistumine on tulemus, põhjus on alati kuskil mujal.Reix kirjutas:Kas vaheltlõikamise tulemusena auto tossab kiirendades?
Eile sattus mulle üks 2013 facelift ette ja no ei ole normaalne, et 3a vana auto tänava täis tossab.
Kuni Euro4 mootoriteni üritati tossamist vähendada, muutes segu lahjemaks, pihustid täpsemaks jne. Edasi läks käima Nox vähendamise poliitika. Lämmastikuühendite vähendamiseks kasutatakse EGR lahti hoidmist ka püsiva kiirusega sõites jne. Tulemuseks on see, et mootor tossab tunduvalt rohkem ja DPF peab kogu selle saasta kinni püüdma.
Mis on siis lahendus - seda ei olegi. Rahuldava tulemuse saaks ilmselt siis, kui aju programmeerida Euro3 nõuete järgi ja asendada DPF katalüsaatoriga.
Kui lihtsalt DPF regeneratsioon välja progeda ja filter eemaldada, siis on selge, et masin tossab rohkem, kui 2006 EURO 3 diislid.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Väidetavasti ei. Ainult hommikul käivitamisel ja esimesed 5 min kui mootor on veel külm ja siis kiirendada. Aga kes see loll külmale subaru mootorile pähe astub?Reix kirjutas:Kas vaheltlõikamise tulemusena auto tossab kiirendades?
Eile sattus mulle üks 2013 facelift ette ja no ei ole normaalne, et 3a vana auto tänava täis tossab.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Õnneks uuemad Euroopa diislid ka ei talu linnasõitu.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Täiustaks veel veidi viimast postitust, uuemad diislid ei kõlba enam üldse kusagil sõitmiseks
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Ei tea, 2012 Kia 2.0 135kW diisel sõidab muretult ja reipalt. 70k km peaaegu kellal ja pole kordagi ühtegi probleemi olnud. Ehk kindlasti on mootoreid mis töötavad aga jah, üldiselt on need euro normid vaja üle vaadata, sest hetkel jooksevad normeerijad ja tootjad eri suundades.
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Niisiis. Nagu nelivedu ütles on probleem alati kuskil mujal, aga mitte filtris endas. Minu auto puhul oli probleemi põhjuseks täiesti tahmunud EGR klapp, mis enam korralikult ei sulgunud ja ummistas seega kiiresti ka DPF filtri. Minu soovitus neile, kel veel DPF filtrid peal on - laske vähemalt 30k km tagant ka oma EGR klappe puhastada.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Ma oletan, et küsiti mitte üldise läbisõidu kohta vaid et kas hooldusvälba 15 tuhat on täis sõidetud ilma hoiatuslambikesteta. Minul tuli eelmise hooldusvahega 17000+ km (läbisõit oli siis miski 77000) ja ei olnud siis ega pole olnud ka varem armatuuris kuskil mingeid hoiatustulesid. Aegajalt teeb oma tühjakspõletamist ja sellest on nagu piisanud. Võimalik, et ma tallan üle keskmise. Õli ei ole viitsinud väga vaadata. Korra vaatasin pärast seda kui käisin Saksa kiirteedel, ei olnud võtnud õli, tase tõusnud ka polnud.jyrxx kirjutas:Jah! Foresteril sai hiljuti 20 tuh täis, on õnnestunud seni ilma jamadeta.janekts kirjutas:Kas mõni on saanud 15 000 km täis sõita,et mõni tuli põlema ei lähe?Vaatasin ,et mull ka sutsu üle normi õli sees.
Nüüd lähen üle õla sülitama...
ex: Forester 2012 diisel
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: OB 2012 diisli kübemefiltri lugu
Äkki hakkab siit välja paistma asjaolu, et kooslus diisel+cvt hoiab pöördeid tavasõidul liiga madalal. Sellest siis tahmamine ja probleemid algavad.
Mina alla 1500rpm pöördeid ei lase (manuaalkast) ja tahmafiltri põletamise ajal (selle tunneb masina käitumisest ära) sõidan -1 käiguga ehk 6. asemel 5.käiguga jne. Olen täheldanud, et põletamisprotsess käib kenasti lõpuni ka linnasõidus, ainult tuleb kõrgemate pööretega sõita ja kui pikem seisak on (ummik) siis olen lihtsalt pöördeid 1200-1300 hoidnud.
Mina alla 1500rpm pöördeid ei lase (manuaalkast) ja tahmafiltri põletamise ajal (selle tunneb masina käitumisest ära) sõidan -1 käiguga ehk 6. asemel 5.käiguga jne. Olen täheldanud, et põletamisprotsess käib kenasti lõpuni ka linnasõidus, ainult tuleb kõrgemate pööretega sõita ja kui pikem seisak on (ummik) siis olen lihtsalt pöördeid 1200-1300 hoidnud.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018